FANDOM

18 Miles Out
Sezon 2, Odcinek 10
AMC TWD 18 Miles Out
Data emisji 26.02.2012
(AMC, USA)

03.03.2012
(FOX, Polska)

Scenariusz Scott Gimple

Glen Mazzara

Reżyseria Ernest Dickerson
Oglądalność 7.04 mln (USA)
Odcinki
← poprzedni
"Triggerfinger"
następny →
"Judge, Jury, Executioner"
Obsada
Występują:
Andrew Lincoln jako Rick Grimes
Jon Bernthal jako Shane Walsh
Sarah Wayne Callies jako Lori Grimes
Laurie Holden jako Andrea
Jeffrey DeMunn jako Dale Horvath*
Steven Yeun jako Glenn Rhee*
Chandler Riggs jako Carl Grimes*
Norman Reedus jako Daryl Dixon*
* nie występują w tym odcinku
a także:
Lauren Cohan jako Maggie Greene
Emily Kinney jako Beth Greene
Michael Zegen jako Randall
Zdjęcia z odcinka

"18 Miles Out" – dziesiąty odcinek sezonu drugiego serialu The Walking Dead. Amerykańska premiera odbyła się na kanale AMC 26 lutego 2012 roku. Polska premiera miała miejsce 3 marca 2012 roku w telewizji FOX.

Streszczenie wydarzeńEdytuj

Odcinek rozpoczyna się gdy Shane, Rick i Randall znajdują się w nieprzedstawionym wcześniej widzom miejscu. Dookoła jest mnóstwo sztywnych. Shane chowa się przed nimi w autobusie szkolnym.

Rick i Shane wywożą Randalla. Nagle się zatrzymują. Rozmawiają o Otisie. Shane mówi Rickowi co się naprawdę wtedy wydarzyło. Rick mówi Shane'owi o Lori i dziecku. Mówi, że oni należą do niego i jeśli Shane chce, by zostali przyjaciółmi musi to zaakceptować. Walsh opowiada mu jak zaczęła się apokalipsa i jak próbował go wyciągnąć ze szpitala. Trafiają do miejsca, które widzimy na początku. Postanawiają tam zostawić Randalla.

Lori opiekuje się Beth. Zanosi jej obiad. Obiecuje jej, że jak zje wszystko to pójdą na spacer. Gdy wraca zastaje nietknięty obiad. Rozmawia z Beth. Gdy odnosi do kuchni tacę z jej talerzem okazuje się, że nie ma na niej noża. Maggie rozmawia z nią. Beth nakłania Maggie, by razem się zabiły. Mówi Maggie, że nie ma już nadziei.

Gdy Rick i Shane mają zamiar zostawić Randalla i wrócić na farmę ten zaczyna wymieniać, że nie zrobiłby nikomu krzywdy, mieszkał z mamą, grał w baseball. W pewnym momencie mówi, że chodził do szkoły z Maggie. Rick i Shane orientują się, że Randall wiedział gdzie przebywał. Zaczynają się kłócić. Shane strzela do chłopaka, ale Rick podbija mu rękę. Mówi, że zabiorą go na farmę i będą trzymali w stodole. Gdy Shane mówi, że Rick nie potrafi ochronić Lori i Carla, zaczynają się bić. Shane próbuje zabić Ricka. Nagle pojawiają się zimni. Walsh ukrywa się w autobusie szkolnym.

Lori i Andrea kłócą się. Andrea uważa, że nie miała ona prawa zabierać Beth noża, tak samo jak Dale nie miał prawa zabierać jej broni. Lori mówi jej, że pełniąc wartę w obozie zamiast prać i gotować wywyższa się. Andrea mówi Maggie, by poszła się przewietrzyć, a ona posiedzi z Beth. Mówi młodszej Greene, że ból nie mija. Można się do niego co najwyżej przyzwyczaić. Po czym wychodzi.

Shane widzi jak Randall i Rick idą bez niego do auta. Rick podjeżdża pod autobus. Strzela do zombie i każe biec Shane'owi do tylnych drzwi. Walsh wskakuje do samochodu i odjeżdżają.

Gdy Maggie wraca nie zastaje Beth w łóżku. Słyszy dźwięk tłuczonego szkła. Razem z Lori starają się otworzyć drzwi od łazienki, w której ukryła się Beth. Lori otwiera drzwi pogrzebaczem. Zastają tam Beth z rozciętym nadgarstkiem. Płacze i przeprasza Maggie za to co zrobiła. Hershel zszywa nadgarstek Beth. Andrea przy rozmowie z Maggie cieszy się i mówi, że to oznacza, że ona chce żyć. Maggie zakazuje jej wchodzić do domu i rozmawiać z Beth.

Rick i Shane ponownie pakują Randalla do bagażnika. Obaj wiedzą, że prawdopodobnie będą musieli go zabić. Rick znowu mówi Shane'owi, że Lori, Carl i dziecko są jego i jeśli chce z nimi zostać musi to zaakceptować i na nowo mu zaufać.

Pozostała obsadaEdytuj

GościnnieEdytuj

[ta informacja nie została jeszcze dodana, jeśli możesz, rozbuduj artykuł, klikając w edycję]

Niewymienieni w czołówceEdytuj

ZginęliEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Odcinki The Walking Dead

Więcej z Fandomu

Losowa wiki