FANDOM

  Aaron
C022434505e24f58f081a65e7f8a2394
Aktor: Ross Marquand
Płeć: Mężczyzna
Włosy: Brązowe
Wiek: Późna 20'stka do wczesnej 30'stki
Zawód/
zajęcie:
Pracownik Organizacji Pozarządowej (Przed Apokalipsą)
Osoba rekrutująca innych dla Aleksandrii (Po Apokalipsie)
Rodzina: Eric - Chłopak
Pierwsze
wystąpienie:
"Them"
Status: Niepewny
Okres życia: "Them" do teraz
Pochodzenie: Kaukańsko-Amerykańskie

Aaron - jedna z najnowszych postaci w The Walking Dead. Jest on rekrutującym dla Aleksandrii. Mieszka on ze swoim chłopakiem Eric'iem.

CharakterystykaEdytuj

Aaron jest mężczyzną o białej karnacji, który zamieszkuje osadę zwaną Aleksandria. Ma brązowe włosy oraz niebieskie oczy. Jest on orientacji homoseksualnej, ma chłopaka. Aaron jest typem osoby spokojnej i przyjaźnie nastawionej do innych. Potrafi odróżnić ludzi złych od dobrych, z tego własnie powodu grupa Rick'a mogła wejść do Aleksandrii.

Przed Apokalipsą  Edytuj

O życiu Aarona przed Apokalipsą nie wiadomo zbyt wiele. Wiadomo o nim to, że jest gejem. W dzieciństwie jego matka zmuszała go do jedzenia, zwłaszcza przecieru jabłkowego aby uczynić go "bardziej męskim". Mieszkał on w Waszyngtonie, pracował w Organizacji Pozarządowej gdzie poznał Eric'a. Wkrótce potem zakochali się w sobie. Gdy doszło do wybuchu epidemii Aaron i Eric byli wśród ocalałych z Aleksandrii.

Po Apokalipsie  Edytuj

Sezon 5Edytuj

"Them"Edytuj

Kiedy Sasha i Maggie ogladają zachód słońca gdy nagle zza drzewa wychodzi Aaron i ostrożnie zbliża się do kobiet. Wydaje się przyjazny i ostrożny, prosi kobiety o możliwość porozmawiania z liderem ich grupy. Ma dobrą wiadomość...

Zabite Ofiary  Edytuj

Lista ofiar zabitych przez Aarona:

  • Buttons (z litości)
  • Dwóch bezimiennych ludzi
  • ok 3 wilków
  • 1 zbawca
  • Niezliczone ilości zombie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki