FANDOM

  Alisha
Alisha Sezon4
Aktor: Juliana Harkavy
Płeć: kobieta
Włosy: brązowe
Wiek: ok. 25
Zawód/
zajęcie:
żołnierz rezerwy
Rodzina: Tara - dziewczyna
Pierwsze
wystąpienie:
"Dead Weight"
Ostatnie
wystąpienie:
"Inmates" (zwłoki)
Status: Nie żyje

Alisha - jedna z ocalałych z apokalipsy zombie. Po raz pierwszy pojawia się w czwartym sezonie serialu The Walking Dead.

Przed apokalipsąEdytuj

Miejsce - nieznaneEdytuj

Niewiele wiadomo o życiu Alishy sprzed wybuchu epidemii oprócz tego, że była żołnierzem rezerwy.

Po apokalipsieEdytuj

Miejsce - nieznaneEdytuj

Prawdopodobnie, między trzecim a czwartym sezonem, Alisha została znaleziona przez Martinez'a lub innych członków jego grupy, i dołączyła do nich.

Sezon 4Edytuj

"Dead Weight"Edytuj

Grupa Martinez’a - w tym Alisha, ratują Briana (Philipa) i rodzinę Chambler'ów przed stadem zombie. Kiedy Alisha rani się w rękę jej ranę opatruję Lilly, wtedy dziewczyna budzi zainteresowanie drugiej z sióstr Chambler - Tary. Tara próbuje zaimponować Alishy, widać, że dziewczyny się polubiły. Następnie widzimy Alishę gdy po śmierci Martinez'a grupa dyskutuje kto powinien przejąć dowodzenie. Gdy Brian przekonuje Chambler'ów, że obóz nie jest bezpiecznym miejscem, i że powinni go opuścić, Alisha wyjeżdża razem z nimi. Próba wyjazdu nie udaję się więc wszyscy wracają do obozu. Po śmierci Peta - drugiego dowódcy, i przejęciu władzy przez Briana, Alisha bierze udział w zebraniu dotyczącym podziału zadań w grupie. Po ataku zombie na Meghan Alisha uspokaja przestraszoną Tarę.

"Too Far Gone"Edytuj

Alisha, z całą grupą, słucha przemówienia Briana (Philipa), który przekonuje wszystkich, że powinni przejąć więzienie. Następnie jako żołnierz Gubernatora jest świadkiem negocjacji Briana z Rick'iem. Po rozpoczęciu strzelaniny znajduję Tarę chowającą się za samochodem i każe jej uciekać do lasu. Alisha bierze udział w strzelaninie i wchodzi z grupą na teren więzienia, zaczyna strzelać do Tyreese'a, który ukrył się za doniczkami. Jeden z jej towarzyszy zostaje postrzelony, Alisha odwraca się i widzi dziewczynkę - Lizzie Samules, celującą do niej z broni. Po chwili wahania Lizzie strzela Alishy w głowę.

Zabite ofiaryEdytuj

Lista ofiar zabitych przez Alishę:

ŚmierćEdytuj

Zabita przez

Brian'owi (Philip'owi) udało się przekonać Alishę do ataku na więzienie. Podczas ataku gdy Alisha strzela do Tyreese'a, jeden z jej towarzyszy zostaje zastrzelony. Alisha odwraca się żeby zobaczyć kto strzelał i jest w szoku bo widzi celującą do niej z pistoletu dziewczynkę. Lizzie, po chwili wahania, strzela Alishy w głowę ratując Tyreese'a. Alisha ginie na miejscu.

ZwiązkiEdytuj

Tara ChamblerEdytuj

Gdy Alisha jest opatrywana przez Lilly, dziewczynie przygląda się Tara. Tara próbuje zaimponować Alishy znajomością broni i obyciem w walce. Alisha pyta Tarę czy ona zawsze wygaduje takie gówna, Tara odpowiada, że tak. Widać, że dziewczyny są sobą zainteresowane. Później wiadomo, że Tara i Alisha spały ze sobą i są niemal nierozłączne, tworzą parę.

WystąpiłaEdytuj

Serial TVEdytuj

Sezon 4Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Oficjalna nazwa i opis bohaterki zostały ujawnione we fragmencie odcinka w SpoilerTV 24 listopada 2013 r.

Zobacz teżEdytuj

Nagłówek
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet