FANDOM

Alpha — jedna z głównych antagonistów występujących w komiksie The Walking Dead; kobieta ocalała po wybuchu apokalipsy zombie, przywódczyni i założycielka społeczności o nazwie Szeptacze, matka Lydii.

WyglądEdytuj

Jest ona młodą, białoskórą kobietą, w wieku ok. 30 lat. Jej cechą charakterystyczną jest głowa pozbawiona włosów, a także ciemne oczy.

CharakterEdytuj

Alpha jest niezwykle przebiegłą i okrutną kobietą, umiejętnie dowodzącą swoją grupą. Jest także bardzo dumna ze swych umiejętności przywódczych i cieszy się z tego, iż utrzymuję silną władzę nad swoimi ludźmi. Już na pierwszy rzut oka może wydawać się, że Alpha nie posiada żadnych emocji i uczuć, a jest to szczególnie widoczne, kiedy w chłodny sposób odrzuca swoją córkę i nakazuje jej aby nie nazywała jej matką, a Alphą. Ukazuje to, że całkowicie porzuciła życie, które wiodła przed wybuchem epidemii i przyjęła to, jaką osobą jest teraz. Uważa ona, że jej córka jest za bardzo emocjonalna, swoim ludziom natomiast pozwala na gwałty i nadużywa tego w celu utrzymania wśród nich przekonania, iż to właśnie ona jest jedną, jedyną, słuszną, prawdziwą liderką.

Mimo tego, że wydaje się, iż kobieta nie troszczy się o swoje dziecko, to naprawdę robi wszystko by je chronić. Widać to gdy karze jej pozostać w Centrum Informacji, aby chronić ją przed szwendaczami i rozkazuje Rickowi jej bronić.

Okrucieństwo Alphy jest bardzo widoczne, a ona okazuje się być zupełnie bezlitosnym mordercą, który zabija nie tylko by przetrwać, ale aby przekazać wiadomość w kierunku jej wrogów. Wydaje się być bardzo odważną, stanowczą i inteligentną sobą, o czym świadczy fakt, że posiada ona największa liczbę ludzi, którzy są pod jej przywództwem i są oni ukryci w hordach zombie.

Postacie
RickCarlLoriJudithJeffrey
MorganDuane
AndreaSophiaGlennDaleBenBillyCarolAllenDonnaShaneAmyJim
TyreeseChrisJulie
MaggieHershelBilyPatriciaOtisRachelSusieLaceyArnoldShawn
AxelAndrewDexterThomas
MichonneMikeTerry
LilyBobGloriaHapMariannePennyBrianCaesarScottWesDennyLouJamesonJaredSmittyTomRedAliceGusGabrielRudyDanielRaymondJamesBruceCurtisSamStevensEugeneHarold
EugeneGabrielRositaAbraham
ChrisTheresaAlbertDavidGregCharlie
AaronHeathMikeyPaulaAnnieSiddiqAnnaCarlosJuliaVincentPaulBarbaraDariusErinJoshOliviaNicholasDeniseJohnHollyEricSpencerDouglasJessieRonTobinBrucePeterReginaScott
Derek
PaulEarlHarlanBriannaJohnyAlexMarcoHershelLouieDanteEduardoWesleySamuelRollandBrianWesBrandonMortonOscarKenLarryTammyGregoryDougKalEthan
DwightNeganTaraJohnSherryMarkLauraGavinAmberCarsonDonnieMikeDavisGaryDavidConnorSeth
BenjaminGusWilliamZacharyTaylorTaylorEzekielMarcusRichard
MagnaYumikoKellyConnieLukeBernie
LydiaBetaAlphaJoshua
Pete
Claudia
ButtonsShiva