FANDOM

  Amber
Amber (Serial TV) Sezon 7
Płeć: kobieta
Włosy: blond
Wiek: ok. 20 lat
Rodzina: Nieznana z imienia matka

Mark (były chłopak)

Negan (Mąż)
Status: żyje
Pochodzenie: kaukasko-amerykańskie

Amber — jedna z drugoplanowych bohaterów występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); kobieta ocalała po wybuchu apokalipsy zombie, była partnerka Marka oraz aktualnie jedna z pięciu żon Negana.

WyglądEdytuj

Jest to młoda, szczupła kobieta licząca około 20 lat, o długich, falowanych, blond włosach i niebieskich oczach. Gdy widzimy ją po raz pierwszy, podobnie jak pozostałe żony Negana jest ona ubrana w krótką, czarną sukienkę na ramiączkach.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Niewiele wiadomo o życiu Amber sprzed wybuchu apokalipsy, oprócz tego, że mieszkała i żyła ona ze swoją matką nim to wszystko się zaczęło.

Po apokalipsieEdytuj

Po wybuchu epidemii wraz z matką dołączyła do grupy Zbawców, gdzie po pewnym czasie postanowiła opuścić swego ówczesnego partnera Marka i została ona jedną z żon Negana.

Sing Me a SongEdytuj

Po raz pierwszy widzimy Amber w dobrze urządzonym pokoju wraz z Sherry, Tanya, Frankie, i kilkoma innymi żonami Negana. Wszystkie kobiety starają się wesprzeć i rozweselić zapłakaną dziewczynę, jednakże bezskutecznie. Tymczasem do pokoju wchodzi Negan wraz z Carlem, mężczyzna przeprowadza krótką rozmowę z Sherry, po czym podchodzi do Amber, wszystko jej wyjaśnia i daje jej wybór. Może albo wrócić do Marka i matki, ale w zamian za to będą ciężej pracować lub przeprosić i już nigdy więcej go nie zdradzać. Dziewczyna wybiera drugą opcję, Negan całuje ją w czoło i wychodzi.

Jakiś czas później Amber stoi wraz z innymi kobietami i jest świadkiem przypalania twarzy Marka żelazkiem, w trakcie egzekucji dziewczyna jest pocieszana przez Sherry.

RelacjeEdytuj

SherryEdytuj

Sherry wydaje się być bardzo bliską przyjaciółką Amber, obie kobiety darzą się dużym szacunkiem i zaufaniem, a także zawsze mogą liczyć na swoje wzajemne wsparcie.

Zabite ofiaryEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Nagłówek
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet