FANDOM

B.Everett - postać występująca w grze "The Walking Dead" od Telltale Games. Brat głównego protagonisty Lee Everett'a. W grze spotykamy go jeden raz przed apteką w Macon gdy Lee wraz z Dougiem wychodzą się rozejrzeć .

Przed Apokalipsą Edytuj

Niewiele wiadomo o życiu B.Everett'a przed apokalipsą oprócz tego, że mieszkał w Macon i pomagał rodzicom w ich sklepie jako pracownik apteki.

Po Apokalipsie Edytuj

"Nowy Dzień" Edytuj

Prawopodobnie ukrywał się w sklepie ze swoimi rodzicami jednak coś zmusiło go do wyjścia na ulicę gdzie został pogryziony przez minimum jednego ze szwendaczy oraz przygnieciony słupem linii elektrycznej.

Gdy Lee wraz z Dougiem wychodzą się rozejrzeć Lee spostrzega przemienionego już brata po drugiej stronie ulicy, B.Everett pracował w aptece i miał przy sobie potrzebne im klucze do drzwi na zapleczu. Lee udowadnia to Dougowi pokazując zdjęcie rodzinne Everettów (bez Lee) znalezione w sklepie (Lee nigdy nie przyznał się, że był to jego brat). Odwracają oni uwagę szwendaczy z ulicy rozbijając cegłą witrynę w pobliskim sklepie z szumiącymi telewizorami, Lee zakrada się do przemienionego już brata żegna się z nim i zabija, zabiera klucze i wraca z Dougiem do sklepu.

"Przed nami długa droga" Edytuj

Podczas gdy ocalali jadą camperem Lee opowiada Clementine o tym jak jego brat w młodości uderzył kiedyś w drzewo gdy jechał rowerem po pobiciu kilku osiedlowych łobuzów.

Ofiary Edytuj

  • Prawdopodobnie niewielka ilość zombie

Ciekawostki Edytuj

  • Imię B.Everett'a jest nieznane. Lee nigdy o tym nie wspomina i widzi tylko jego identyfikator, który ma początek "B. Everett"
  • Według Lee, B. Everett często chorował.
  • B. Everett jest jedynym członkiem rodziny Lee, którego możemy zobaczyć w grze