FANDOM

Bonnie - postać oraz główna protagonistka DLC o nazwie 400 Days. Występuje także w drugim sezonie gry stworzonej przez studio Telltale Games.

Przed apokalipsą Edytuj

Przed apokalipsą prawdopodobnie była narkomanką, została znaleziona przez Lelanda i Dee.

220 Dni Edytuj

Bonnie rozmawia z Lelandem o wężu bez języka. Potem przychodzi Dee i pokazuje im znalezioną torbę. W połowie drogi atakuje ich jakaś grupa, jeden z jej członków postrzelił Bonnie w rękę. Ranna kobieta biegła za Lelandem i Dee, ale spadła z urwiska. Potem obudziła się i zabiła szwęndacza, po czym pobiegła na pole kukurydzy. Kiedy Bonnie wyszła z zarośli, wzięła metalowy pręt i uderzyła nieznajomego, sądząc że jest on z grupy która ścigała ją i jej przyjaciół. Po chwili usłyszała cichy głos Dee. Okazało się że to właśnie ją uderzyła. Bonnie zaczęła ją przepraszać. Potem rozzłoszczona Dee nazwała ją ćpunką, po tych słowach kobieta umarła. Potem pojawił się Leland, mężczyzna zaczął pytać co się stało. W tym momencie można go okłamać i powiedzieć że gdy przyszliśmy na miejsce Dee była już martwa. Po czym razem uciekają z torbą martwej dziewczyny.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki