FANDOM

  Carley
250px-LRA Carley Box
Aktor: Nicole Vigil
Płeć: Kobieta
Włosy: Brąz
Wiek: 25 - 30
Zawód/
zajęcie:
Dziennikarka
Rodzina: Nieznana
Pierwsze
wystąpienie:
Nowy Dzień
Ostatnie
wystąpienie:
Nowy Dzień” lub „Przed Nami Długa Droga(wybór gracza)
400 Dni(ciało, wybór gracza)
Odcinek
śmierci:
Nowy Dzień” lub „Przed Nami Długa Droga
Przyczyna
śmierci:
zabita przez zombie (po uratowaniu Douga)
zastrzelona przez Lilly (jeśli zostanie wcześniej uratowana)
Status: Nie żyje
Okres życia: od „Nowy Dzień” do „Przed Nami Długa Droga(wybór gracza)
400 Dni(ciało, wybór gracza)
Pochodzenie: Amerykańskie
AND Carley Devoured
CarleyDeathEp3
Myślisz że jesteś twardą suką, co? Że nic ci się nie stanie. Ale tak naprawdę jesteś małą, przerażoną dziewczynką. Skończ z tym, weź przykład z Lee i spróbuj komuś pomóc.

—Carley do Lilly, Przed nami długa droga

Carley jest oryginalną postacią gry The Walking Dead. Jest szybko myślącą reporterką z Atlanty. Potrafi dobrze strzelać, jest jednym z głównych bohaterów gry, może zginąć w aptece w Macon, jeżeli wybierzemy Douga, lub zginie zastrzelona przez Lilly, kiedy staje w obronie Bena.

Charakter Edytuj

W porównaniu do Douga w grupie jest bardziej neutralna lub przyjaźnie nastawiona. Carley odgrywa ważną rolę w dyskusjach grupy i nie boi się powiedzieć co ma na myśli. Historia z Carley oferuje dla gracza więcej dyskusji i chwilowym interesie miłosnym do Lee.

Nie boi się stawać w obronie innych, kiedy Lilly oskarża Bena o atak bandytów, Carley od razu staje w obronie chłopaka, nie dając Lilly zrobić mu żadnej krzywdy, co jak się okazało, było dla niej jak oddanie życia.

Jest jej ciężko, gdy widzi czyjąś śmierć. Jeśli Lee uratuje ją, Doug ginie, co jest dla Carley ciężkim przeżyciem, mówi ona Lee, że wolałaby by uratował Douga, zamiast niej. Później obwinia się o śmierć Douga, mając również koszmary.

Jak się okazuje, Carley jest również opiekuńcza w stosunku do dzieci m.in do Clementine i Ducka, kiedy Larry myśli, że chłopiec został ugryziony i chce go wyrzucić, Carley staje po stronie rodziny Kenny'ego, nie chcąc by skrzywdzono chłopca. Mimo, że nie rozmawia często z Clementine, widać, że zależy jej na dziewczynce. Kiedy w aptece, Clementine idzie sama do łazienki, atakuje ją szwendacz, gracz może wybrać, czy Lee uratuje dziewczynkę, czy będzie się na to patrzeć, jeżeli gracz wybierze, że nic nie będzie robić, Carley zastrzeli trupa, ratując Clementine. Clementine zapamiętała Carley jako dobrą kobietę, często też ją wspomina (w zależności od wyboru). Kiedy do domu niespodziewanie przychodzi Carver, Clementine może się przedstawić jako Carley, później też opowiada Alvinowi, że w grupie „była pewna kobieta”.

Przed Apokalipsą: Edytuj

Przed apokalipsą Carley pracowała jako reporterka w WABE w Atlancie.Pewnie uczęszczała na strzelanie gdyż świetnie posługuje się bronią.Gdy Lee zabił senatora za spanie z jego żoną Carley interesowała się tą sprawą aż do Aresztowania Lee.Pewnie miała dobre relacje z pozostałymi z pracy.

Po Apokalipsie: Edytuj

Zaraz na początku apokalipsy Carley wraz z kilkoma osobami z pracy udała się na Cherry Blossom Festival i podczas jazdy zaatakowały ich zombie zabiły jej kolegów a ją uratował Doug który następnie do niej dołączył.

Razem spotkali się z Lilly, Larry'm oraz z Glenn'em.