FANDOM

Jesteśmy na wojnie,której końca nie widać.Nigdy nie wrócimy do domu,ta nadzieja umarła dnia gdy odjechaliśmy.Tego samego dnia,którego zginął ojciec.

—David do Javier'a

David García to główny bohater, który po raz pierwszy pojawia się w "The Walking Dead": Trzecim sezonie gry Telltale Games. Jest starszym bratem Javiera García i był jednym z czterech przywódców grupy znanej jako Nowy ład, razem z Clintem, Paulem i Joan, zanim został zdradzony.

Przed-Apokalipsą Edytuj

Baltimore, Maryland

Niewiele wiadomo o życiu Dawida przed wybuchem. Mieszkał z drugą żoną i dwojgiem dzieci, miał brata o imieniu Javier, wuja o imieniu Hector, a także jego rodziców. Jego ojciec Salvador odwrócił się na początku apokalipsy naturalnych przyczyn. Według Kate, David był nieco obelżywy wobec niej podczas małżeństwa, zawsze wymagając od niej czyszczenia między innymi.

Dawid był także byłym członkiem armii. Kiedy zbliżył się do przejścia na emeryturę, jego dowódca ofiarował mu specjalną szklankę, którą skarbił.

Kiedyś Javier został wyrzucony z baseballu, David pozwolił mu zostać w swoim domu. Pewnej nocy znalazł Javiera wraz z Kate, a szkło wojskowe potrzaskało się. , zaczął się kłócić z Kate za to, co zrobiła; Javier jest bierny lub interweniował i bierze pod uwagę winę. Jeśli David odkryje, że Kate planuje uciec z Javierem lub że potrzaskał szklankę powodując, że oświadczył, że Javier będzie musiał znaleźć inne miejsce, aby żyć za to, co zrobił.

Kiedy wybuchła epidemia, ojciec Davida zginął w domu otoczonym całą rodziną (z wyjątkiem Javiera), którzy byli obecni, aby świadczyć o jego śmierci. Javier przychodzi dopiero, gdy Hector i Gabriel pocieszają wdową Salvador.

Po-Apokalipsie Edytuj

Sezon 3

David napotkał Javiera na zewnątrz domu tuż po śmierci ojca. Gwałtownie się rozzłościł, bije go na ziemię , przypominając sobie, jak ich ojciec prosił Javiera, mimo że David był u jego boku, trzymając dłoń. Gdy idzie dalej go bić, zostają przerwani przez Gabe'a, David przerywa zdarzenie, gdy wraca do picia swojego piwa.

David szybko mówi, że jego ojciec jest nieświadomy. Zdezorientowany, idzie za każdym na górę, aby odkryć Salvadora stojącego w jego sypialni. Hector zbliża się do niego po tym, jak trzyma Marianę z daleka, został zaatakowany przez jego przywróconego ojca.Javier i David próbują powstrzymać ojca, gdy żona Salvador wstrząsa i pyta co się dzieje. David mówi jej, że Salvador właśnie zaatakował bez ostrzeżenia. Pani García stara się pocieszyć męża, ale zostaje w tym procesie ugryziona. Oszołomiona, cofa się w ramiona Javiera i Kate i patrzy z szoku, gdy Salvador atakuje Davida. Javier łamie część ramy łóżka Salvadora i uderza w Salvadora w tył głowyDawid szybko zabiera pani Garcię do samochodu , gdzie zabiera ją do szpitala, gdzie przypuszczalnie ulega zakażeniu, pozostawiając Davida samego.Nieobecny, David idzie drogą do szpitala, a jego matka odwróciła się szybko. W pewnym momencie David spotkał się z Avą i dołączył do społeczności w DC, gdzie spotkał Joan Clinta i Lingarda. Ich wspólnota nie trwała długo, a wkrótce David wraz z Joanną, Clintem i Paulem Lingardem stworzyli grupe Nowy ład.

David pojawia się po raz pierwszy w retrospekcji, kiedy Javier przebywał w swoim domu. Kate przypadkowo potrzaskała szklankę, którą dał mu dowódca, zaczął kłótnię z Kate i obrażał Javiera narzekając, jak go ocenia. Javier może zdecydować odpuśćić mu lub wyznać, że Kate planuje zostawić go (wybór gracza), w którym to przypadku będzie się zły na Javiera i powie mu, że ma wyjść z domu w ciągu trzech dni.

Pod koniec epizodu David zostaje ujawniony jako przywódca "Nowego ładu", gdy wyjdzie ze swojego związku, wykrzykuje "O mój Boże", gdy przychodzi twarzą w twarz z młodszym bratem, synem i ranną żoną

David pojawia się tuż przy bramach Richmonnd,gdy Javi,gabe,Tripp,Jesus oraz Conrad i Clem(wyznacznik) szukają pomocy dla rannej Kate.David szybko ich rozpoznaje i zabiera Kate jak i Gabe'a do środka,reszta zostaje umieszczona w strefie kwarantanny gdzie zostanie im zadane kilka pytań i sprawdzone czy nie zostali ugryzieni.

David ponownie pojawia sięw strefie kwarantanny gdzie trafia by zabrać Javi'ego na krótki spacer.W czasie podróży do szpitala po Kate dowiadujemy się że David jest jednym z czterech głównych dowódców w Richmonnd.Gdy Javi mówi mu o tym co stało się z Marianną,David postanawia by obaj udali się na spotkanie z pozostałymi dwoma przywódcami,i tak też robią,David przedstawia dwoje pozostałych jako Clint i Joan.Po chwili rozmowy w pomieszczeniu pojawia się Max by wyjaśnić konflikt między nim a Javier'em.Po całej rozmowie,David traci dowództwo nad oddziałem a reszta zostaje wywalona poza mury.

Bitwa o Richmond Edytuj

Gdy Richmond jest otoczone przez martwych ten chce opuścić miasto wraz z resztą rodziny

Javier i Clem pomagają Gabeowi i Davidowi (Żyje) Edytuj

David zostanie uratowany potem może wrócić do Richmond lub opuścić miasto.

Javi sam idzie pomóc Gabeowi i Davidowi(Umiera) Edytuj

David zostanie ugryziony.Gabe ostateczne zastrzeli ojca

Clem sama pomaga Gabeowi i Davidowi(umiera) Edytuj

tak jak wyżej

Clem i Javi pomagają Kate (Umiera) Edytuj

Gabe rozbije David'owi głowę