FANDOM

  David Parker
Yyyttt.png
Aktor: Kevin Burns
Płeć: Mężczyzna
Włosy: Brązowe
Wiek: Ok.30
Zawód/
zajęcie:
Nauczyciel-przed apokalipsą
Rodzina: Nieznana
Pierwsze
wystąpienie:
Potrzebujemy pomocy
Ostatnie
wystąpienie:
Potrzebujemy pomocy
Odcinek
śmierci:
Potrzebujemy pomocy
Przyczyna
śmierci:
zostawienie go i pożarcie przez zombie (wybór gracza)

Odcięncie nogi i wykrwawienie się (wybór gracza)

Strzał w głowe przez Carley w głowe lub uderzenie siekierą w głowe przez Larrego lub przez Marka (zombie,wybór gracza)
Status: Nie żyje
Okres życia: Od Potrzebujemy pomocy do Potrzebujemy pomocy
Pochodzenie: Kausko-Amerykańskie
Yyyuuu.png
Pppooo.png

"Nie, nie, nie, spróbuj ponownie, cokolwiek, proszę!" - David błagał Lee.

David Parker jest oryginalnym bohaterem, który pojawił się po raz pierwszy w grze Telltale Games "The Walking Dead": Sezon pierwszy. Widzi go ze swoimi dwoma studentami, Benem Paulem i Travisem.

Przed-Apokalipsą Edytuj

Rural Georgia Edytuj

Prawie nic nie wiadomo o życiu Davida przed wybuchem epidemii. Wiadomo tylko, że był dyrektorem zespołu Szkół średnich w Stone Mountain High School. Był nauczycielem Bena i Travisa.

Po-Apokalipsie Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Na krótko przed wydarzeniami z ,,Potrzebujemy pomocy" jego obóz został zaatakowany przez bandytów, którzy zabijali kilku nauczycieli i uczniów, i ukradli ich zasoby, powodując, że David, Ben i Travis uciekli.

Potrzebujemy pomocy Edytuj

David jest po raz pierwszy widziany w lesie, wrzeszcząc, ponieważ został złapany w pułapkę na niedźwiedzie (prawdopodobnie należącej do bracia św. John), Lee Everett, Mark i Kenny przybiegają i zaczynają wspomagać Davidowi. W tym czasie Travis ostrzega Ben'a, że nie powinien im ufać, ponieważ byli to ludzie, którzy wpadli do obozu. Mark odkrywa, że pułapka na niedźwiedzie została naruszona i nie można jej cofnąć. Zombie zaczynają atakować ze wszystkich stron, ale Kenny i Mark są w stanie ich zatrzymać, a Lee idzie pomóc Davidowi z pułapką na niedźwiedzię.

Uwolnienie Davida : Edytuj

Lee ratuje Davida, odcinając mu nogę, uwalniając go z pułapki, a następnie nosi go Mark. Travis, niestety, jest rozproszony, potyka się o kamień i zostaje pożarty przez zombie. David zostaje zabrany do motelu, gdzie on i Ben są wpuszczeni do środka. Mark kładzie go na bagażniku, więc Katjaa może pracować nad jego krwawiącą nogą, ale ostatecznie umiera przez utratę zbyt wielkiej ilości krwi. Przemienia się i atakuje Katjee, . Następnie atakuje Lee, który zdoła utrzymać Davida z bezpiecznej odległości, Larry, Carley lub Mark przychodzą mu pomóc i zabijają Davida. Ben wyjaśni, jak David się przemienił.

Zostawić Davida: Edytuj

Jeśli Davidowi nie zostanie odcięta noga na czas, Travis spróbuje zabrać karabin myśliwski Marka, ale zostanie przypadkowo postrzelony. Zabiorą Travisa z powrotem do motelu, zostawiając Davida pożartego przez zombie, za co przepraszają Lee.

Śmierć Edytuj

Brenda St.John (prawdopodobnie,żywy) Edytuj

Andrew St.John (prawdopodobnie,żywy) Edytuj

Danny St.John (prawdopodobnie,żywy) Edytuj

Pułapka na niedzwiedzie, w którą został uwięziony, został zamontowana, aby nie miała zatrzasku. Danny ma podobną, pułapkę widać w pobliżu drzwi stodoły, kiedy Lee i Kenny uciekają z zamrażarki. Te fakty, kiedy wzięto pod uwagę, wskazują na pułapkę na ludzi,którzy utkną w używaniu przez Św. Jonh, aby złapać ludzi za mięso.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki