FANDOM

  Edwin Jenner
Season one edwin jenner
Aktor: Noah Emmerich
Płeć: Mężczyzna
Włosy: Lekko siwe
Wiek: Około 40
Zawód/
zajęcie:
Naukowiec (Przed i po Apokalipsie)
Rodzina: Candace Jenner - Żona (Nie żyje)
Pierwsze
wystąpienie:
"Wildfire"
Ostatnie
wystąpienie:
"TS-19"
Odcinek
śmierci:
"TS-19"
Przyczyna
śmierci:
Detonacja CDC przez Vi z powodu zużycia paliwa. (Samobójstwo)
Status: Nie żyje
Okres życia: "Wildfire" do "TS-19"
Pochodzenie: Amerykanin
CDC eksplozja
To jest w naszej krwi, wszyscy jesteśmy zarażeni.

—Doktor Edwin do Ricka o tym, że każdy jest zarażony, TS-19

Edwin Jenner - naukowiec oraz jedyny człowiek, który pozostał w Centrum Kontroli Chorób. Jeden z ocalałych w serialu The Walking Dead. Do końca swojego życia pracował tworząc lek przeciw zarazie, która była odpowiedzialna za powstanie zombie, lecz bez skutku.

Charakterystyka Edytuj

Edwin to mężczyzna o białej karnacji z siwymi włosami i lekkim zarostem. Edwina poznajemy jako osobę niechętna do zawiązania nowych znajomości. Nie lubi rozmawiać o niczym, stara się zachować poważną minę. Jest totalnie przygnębiony z powodu stracenia ostatniej probówki, która była możliwością uratowania ludności. Mimo swojej niechęci do ludzi stara się im pomagać, pokazuje to sytuacja kiedy ratuje grupę Ricka wpuszczając ich do CDC.

Przed Apokalipsą Edytuj

Dr. Edwin Jenner wraz ze swoją żoną, Candace Jenner, pracował w Centrum Kontroli Chorób [CDC]. Znał dokładne budowy wszelakich wirusów, bakterii a także protokoły bezpieczeństwa i środki odkażania. Współpracował z komputerem "Vi", który wykonywał wszystkie zadane mu polecenia.

Po Apokalipsie Edytuj

Sezon 1Edytuj

"Wildfire"Edytuj

Dr Jennera poznajemy poprzez jego filmy, w których dokumentuje swoje postępy w badaniach odnośnie epidemii. W dniu 64 Jenner podczas szukania lekarstwa przypadkowo wylewa substancje prawdopodobnie żrącą na próbkę, przez co traci ostatnią fiolkę. Po chwili następuje autodestrukcja laboratorium. W rozpaczy Jenner postanawia się upić winem i rozmyśla na temat samobójstwa. W pewnym momencie zauważa na kamerach grupę Ricka, po pewnym czasie z wielką niechęcią otwiera im drzwi przy czym ratuje ich przed nadciągającą falą Zombie.

"TS-19"Edytuj

Edwin wita ocalałych w holu CDC oraz ostrzega ich, że po zamknięciu drzwi nie będzie ich w stanie ponownie otworzyć. Następnie oprowadza grupę Ricka po całym Centrum a w międzyczasie opowiada o swoich próbach w związku z epidemią. Kiedy doprowadza ich do pokojów mieszkalnych, informuje, że mają tutaj dostatek jedzenia,picia, ciepłej wody i wygody. Po chwili zostaje zasypany masą pytań. Wieczorem grupa świętuje sukces przeżycia kolejnego dnia, jedyną osobą, która stara się być poważną jest Jenner. Podobnie jak za dnia, zostaje zapytany o kilka rzeczy. Cała grupa po pewnym czasie idzie odpocząć. Następnego dnia Jenner pokazuje, jak działa zaraza na podstawie filmu rendgenowskiego. W pewnym momencie Dale pyta się Jennera, co oznacza stoper na ścianie. Ten informuje, że po upływie czasu skończy się paliwo a Vi objaśnia, że skutkiem tego będzie to, iż budynek zostanie wysadzony w powietrze. Wszyscy zaczynają panikować oraz domagać się otwarcia kilku drzwi wyprowadzających z budynku. Po chwili Shane wpada w rozpacz i zaczyna rozstrzeliwać rózne komputery. W końcu pod falą namówień Edwin otwiera drzwi, wszyscy poza Jacqui i Jennerem opuszczają Centrum Kontroli Chorób.

Zabite Ofiary Edytuj

Lista ofiar zabitych przez Jennera :

Śmierć Edytuj

Zabity przez :

  • Vi ( Po części )
  • Samego siebie ( Samobójstwo )

Zobacz teżEdytuj

Nagłówek
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet

Więcej z Fandomu

Losowa wiki