FANDOM

  Emmett Carson
Emmett Carson - infobox
Aktor: Tim Parati
Płeć: mężczyzna
Włosy: brązowe
Wiek: około 40
Zawód/
zajęcie:
lekarz (Przed i po apokalipsie)
Rodzina: Harlan Carson - Brat
Pierwsze
wystąpienie:
The Cell
Ostatnie
wystąpienie:
Hostiles and Calamities
Odcinek
śmierci:
Hostiles and Calamities
Przyczyna
śmierci:
Wepchnięcie do rozpalonego pieca przez Negana.
Status: nie żyje
Okres życia: od The Cell do Hostiles and Calamities
Pochodzenie: kaukasko-amerykańskie
Emmett Carson - śmierć

Emmett Carson — jeden z drugoplanowych bohaterów występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); mężczyzna ocalały po wybuchu apokalipsy zombie, z zawodu lekarz, nieżyjący już członek Zbawców, brat Harlana.

WyglądEdytuj

Był to wysoki mężczyzna w średnim wieku liczący około 40 lat. Posiadał krótkie brązowe, powoli siwiejące już z powodu upływu lat włosy i brązowe oczy. Zazwyczaj ubrany był w swój roboczy, długi, biały fartuch, pod którym nosił kraciastą koszulę, zaś dolną cześć jego garderoby stanowiły brązowe bądź też szare spodnie.

CharakterEdytuj

Był to dość cichy, spokojny i sympatyczny mężczyzna, który starał się nikomu nie wadzić, posłusznie spełniał rozkazy Negana i sumiennie wykonywał wszystkie swoje obowiązki. Zawsze starał się pomagać innym, czy to w kwestii zdrowotnej, czy też po prostu służyć dobrą radą i zwyczajną rozmową. Czasami jednak był zbyt wścibski, co kilkukrotnie przysparzało mu paru problemów.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Nic nie wiadomo o życiu Emmetta sprzed wybuchu epidemii.

Po apokalipsieEdytuj

Po jakimś czasie od rozpoczęcia się apokalipsy został on lekarzem w społeczności Zbawicieli. Nie wiadomo jednak czy już od samego początku katastrofy był on oddzielony od swojego brata, czy też razem z nim należał do grupy zamieszkującej Wzgórze, jednak potem został siłą zwerbowany w szeregi Zbawców, przez co utracił on kontakt z poprzednią grupą, a co z tym idzie również i ze swoim bratem.

Sezon 7Edytuj

The CellEdytuj

Doktor Carson jest widoczny po raz pierwszy, kiedy to Dwight wraz z Darylem wchodzą do jego gabinetu, w celu przebadania i opatrzenia ran zakładnika. Wtedy też właśnie kończy on badać Sherry, pod względem ewentualnej ciąży. Emmett informuje Daryla, że jego stan niedługo się poprawi i że Negan zadba o niego gdy tylko ten stanie mu się posłuszny.

Sing Me a SongEdytuj

Carson jest obecny podczas karania Marka, za spotykanie się z Amber. Po tym jak Negan przypalił połowę twarzy chłopaka gorącym żelazkiem, doktor sprawdził czy ranny przeżyje i jaki jest jego ogólny stan zdrowia po całym tym zajściu.

Hostiles and CalamitiesEdytuj

ŚmierćEdytuj

Dwight zostawia w gabinecie Carsona fragment kartki oderwany od wiadomości pozostawionej mu przez Sherry. Po jej odnalezieniu Negan oskarża Doktora Carsona o to, że pomógł Darylowi uciec, tylko po to aby zaimponować Sherry, mówiąc to przywódca Zbawców wpycha Emmetta do rozpalonego pieca, w skutek czego niczemu winny mężczyzna ginie w straszliwych męczeniach.

Zabite ofiaryEdytuj

  • Prawdopodobnie niezliczona ilość zombie

Zobacz teżEdytuj

Nagłówek
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
CarolDarylGlennMoralesMirandaLouisElizaAndreaAmyMerleT-DogDaleSophiaEdJacquiJim
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet