FANDOM

  Eugene Porter
SMAS Eugene Listening
Aktor: Josh McDermitt
Płeć: mężczyzna
Włosy: ciemny brąz
Wiek: około 35 lat
Zawód/
zajęcie:
inżynier
Rodzina: nieznana
Status: żyje
Okres życia: od ,,Inmates,,do teraz
Pochodzenie: kaukasko-amerykańskie

Eugene Porter - jest jedną z głównych postaci w AMC's The Walking Dead .

CharakterEdytuj

Jak wiele innych osób, które przeżyły, nie był on gotowy na apokalipsę i wierzył, iż nie posiada niezbędnego doświadczenia i umiejętności, które umożliwiłby mu przetrwanie w nowym świecie.

Eugene traktuje priorytetowo swoje przetrwanie w stosunku do czegokolwiek innego, nawet pozwalając wielu ludziom poświęcić się, aby chronić go pod fałszywym przekonaniem, że jest on ważnym naukowcem. Używa tego samego kłamstwa, aby zaimponować Neganowi, i pozornie staje się jednym z jego ludzi, aby przeżyć. Pomimo swoich zdolności manipulacyjnych, posiada wolę czynienia dobra, kiedy tylko to możliwe.

Przed Apokalipsą:Edytuj

Niewiele wiadomo o życiu Eugene'a przed wybuchem epidemii. Eugene skłamał o tym, kim jest, twierdząc, że pracował nad projektem Human Genome z dziewięcioma innymi naukowcami zajmującymi się badaniami nad zwalczaniem chorób z innymi chorobami. Chociaż jego zawód przed wybuchem jest nieznany, wydaje się, że posiada ogromną wiedzę z wielu różnych dziedzin i jest oczytany.

Po Apokalipsie: Edytuj

Eugene przetrwał wybuch epidemii i ostatecznie natknął się na Abrahama Forda, który uratował go od szwędaczy. Widząc możliwość bycia chronionym, okłamał Abrahama, udając, że jest naukowcem, który wie, co spowodowało epidemię, i że był na misji udania się do stolicy, gdzie rzekomo mógł odwrócić skutki zarazy i przywrócić porządek do świata. Po pewnym czasie  dołączyła do nich Rosita Espinosa i kilku innych ocalałych, podróżowali z Houston do północnej Georgii, tracąc po drodze kilku członków.

Sezon IV: Edytuj

"Inmates" Edytuj

Po ataku szwendaczy Glenn traci przytomność. Tara, jako jedyna jego współtowarzyszka, używa broni jako narzędzie do rozgniecenia czaszki jednego z zombie. Po dokonanym czynie Tara mówi: "I co? Podobało ci się palancie?". Zza pick-up'a pojawia się grupa trzech nowych towarzyszy: Rosita, Eugene i Abraham.

"Claimed"Edytuj

Podczas podróży do Waszyngtonu, Glenn odzyskuje przytomność. Rozbija karabinem szybę w ciężarówce. Abraham zatrzymuje samochód. Dochodzi do sprzeczki i ostrej wymiany zdań, pomiędzy Glennem, a Abrahamem na temat odmiennych celów ich podróży. Po chwili rozpoczyna się bójka z akompaniamentem krzyków. Zombie czające się w polu kukurydzy słyszą odgłosy sprzeczki i podchodzą do grupy ludzi. Eugene pierwszy dostrzega zagrożenie i chwyta za karabin, lecz jako niedoświadczony strzelec przebija zbiornik paliwa w wojskowej przyczepie, nie zabijając przy tym żywych trupów. Ekipa jednak zabija szwendaczy, lecz dojazd do Waszyngtonu nie jest już możliwy zniszczonym samochodem. Rosita wyrusza za Glennem i Tarą. Po chwili decydują się również Abraham z Eugenem.

"Alone"Edytuj

Abraham, Rosita, Tara, Eugene i Glenn wciąż wędrują by odnaleźć odpowiednie miejsce na schronienie. Podczas gdy zmierzają wzdłuż trakcji kolejowych, Glenn na tablicy informacyjnej odnajduje wiadomość od Maggie. Towarzysze postanawiają udać się do Terminus, gdzie wyruszyła ukochana Azjaty. 

"Us"Edytuj

Towarzysze odnajdują kolejne wiadomości pozostawione przez Maggie. Podczas wędrówki Abraham postanawia, by zatrzymać się na odpoczynek. Eugene popiera zdanie Abrahama, mimo sprzeciwów Glenna. Przy starej wieży, obok torów niespodziewanie atakuje ich szwędacz, jednak grupa szybko go unicestwia. 

Późnym południem. Podczas wędrówki okazuje się, że tory prowadzą przez tunel. Ze środka wydobywają się przeraźliwe głosy spacerowiczów. Abraham nie decyduje się na dalszą podróż, twierdząc, że mogło to by być niebezpieczne dla Eugena. Trójka nowych postanawia zawrócić się w celu odnalezienia samochodu. Glenn i Tara  wchodzą do tunelu. Okazuje się, że ten w środku jest zawalony gruzem. W trakcie pokonywania uciążliwej drogi, noga Tary grzęźnie między kamieniami. Tymczasem dwójkę otaczają zombie. W ostatniej chwili na pomoc przychodzi jej niespodziewanie Maggie, Sasha i Bob. Podczas jazdy samochodem Eugene niespodziewanie namawia towarzyszy, by pomóc Glennowi, dzięki czemu powracają do tunelu.

Następnego dnia ośmioosobowa grupa trafia do Terminus. Na miejscu wita ich Mary, która w sposób gościnny proponuje przybyłym coś do jedzenia. 

"A"Edytuj

Rick w trakcie pobytu w Terminus, dostrzega, że mieszkańcy posiadają dotychczasowe rzeczy należące do jego grupy (ponczo Daryla, które nosiła Maggie. Zegarek Glenna, który otrzymał od Hershel'a.). Michonne, Daryl, Carl i Rick wiedzą, że są w niebezpieczeństwie. Rick w ostatniej chwili używa Alexa jako tarczy, ten ginie od strzału, a trójka ucieka. Z wagonów słychać krzyki o pomoc, ale towarzysze uciekają wgłąb Terminus, dostrzegając ludzkie szczątki oraz tajemniczą świątynię. W ostateczności trafiają na dziedziniec, który okazuje się być dla nich zasadzką. Gareth nawołuje by Rick wszedł do wagonu oznaczonego literą "A". Po chwili dołącza do nich Daryl, Michonne i Carl. Okazuje się, że w środku zatrzymani są również: Abraham, Tara, Rosita, Maggie, Sasha, Glenn, Eugene i Bob. 

Zobacz teżEdytuj

Nagłówek
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
CarolDarylGlennMoralesMirandaLouisElizaAndreaAmyMerleT-DogDaleSophiaEdJacquiJim
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet