FANDOM

Poniżej znajduje się lista zeszytów z The Walking Dead z krótkim streszczeniem każdego z nich.

Tom 1: Dni Utracone (Days Gone Bye) Edytuj

Zeszyt Okładka Fabuła
1
Issue 1-0
Rick Grimes budzi się ze śpiączki do zainfekowanego zombie świata i spotyka Morgana i Duane Jonesa. Po tym jak Morgan daje wgląd w sytuację, Rick wyrusza do Atlanty, by odnaleźć swoją zaginioną żonę i syna.
2
Issue 2-0
Rick w końcu dociera do Atlanty i jest eskortowany do małego obozu ocalałych, gdzie spotyka swoją żonę i syna.
3
Issue 3
Ocalali, dowiadują się o istotnej informacji dotyczącej szwendaczy. Przyjaciel Ricka, Shane, jest zazdrosny o nagły powrót Ricka.
4
Issue 4-0
Shane i Rick nie zgadzają się czy zostać, czy opuścić obóz, a Rickowi wydaje się że grupa potrzebuje więcej broni. Rick i Glenn robią wypad do granic miasta, by zdobyć więcej broni, ale nie bez problemów. Lori ukrywa sekret przed Rickiem.
5
Issue 5-0
Rick uczy ocalałych, jak strzelać. Shane staje się coraz bardziej zły na Ricka. Obóz cierpi z powodu ofiar, gdy jest atakowany przez zombie.
6
Issue 6-0
Grupa opłakuje tych, którzy zginęli. Shane wyciąga broń na Ricka i już ma go zastrzelić, gdy Carl strzela mu w szyję.