FANDOM

"Hearts Still Beating" to ósmy odcinek i finał pierwszej połowy siódmego sezonu serialu The Walking Dead. Jest to ogólnie dziewięćdziesiąty pierwszy odcinek serii. Wyemitowano go 11 grudnia, 2016 w na stacji AMC, oraz 12 grudnia, 2016 na stacji Fox. Został napisany przez Matt'a Negrete'a oraz Channing'a Powell'a, oraz wyreżyserowany przez Michael'a Satrazemisa.

Streszczenie wydarzeńEdytuj

Dzięki pomocy Jesusa Darylowi udaje się uciec z Sanktuarium. Rick i Aaron ryzykują życiem aby zdobyć zapasy na dryfującej łodzi, która jest otoczona przez Szwendaczy. W międzyczasie w Alexandrii Negan kontynuuje swój pobyt, gotując obiad dla siebie, Carla, Olivii i Ricka, który nie zjawia się, kontynuując swoją misję. Po obiedzie do Negana przychodzi Spencer, który przynosi trochę alkoholu. Mężczyźni odbywają pogawędkę, a następnie postanawiają zagrać w bilard. Podczas gry Spencer próbuje namówić Negana by zabił Ricka i powierzył mu przywództwo w Alexandrii. Negan po wysłuchaniu planu Spencera, zabija go za pomocą długiego noża, twierdząc iż Rick przestrzega umowy i buszuje w terenie szukając zapasów, podczas gdy Spencer podburza do rewolty i naraża na szwank zawarte porozumienie. Po zabójstwie Spencera, Rosita postanawia spróbować zabić Negana, celując do niego z broni, trafia jednak z Lucillę a nie w niego. Po nieudanym zamachu Negan poleca swojej żołnierce o imieniu Arat zabić losowego mieszkańca Alexandrii. Kobieta zabija Olivię. Do Alexandrii przybywa Rick i Aaron, wpadają oni przy bramie na Zbawców. W wyniku nieporozumienia Aaron zostaje dotkliwie pobity, podczas gdy Rick udaje się w głąb osady by spotkać się z Neganem. Lider Zbawców streszcza wszystkie wydarzenia, opowiadając o tym dlaczego zabił Spencera i Olivię. Eugene przyznaje się, iż to on wyprodukował nabój, w związku z czym zostaje wzięty przez Zbawców w niewolę. Negan oświadcza Rickowi, iż po ostatnich wydarzeniach dług Alexandrii wobec Zbawców znacznie wzrósł. Rick ostatecznie orientuje się, iż ślepe wykonywanie poleceń nie uchroni jego ludzi przed śmiercią z rąk Zbawców. Mężczyzna postanawia działać i wyrusza wraz ze swoimi ludźmi do Hilltop. Na wzgórze dociera także Jesus i Daryl, dochodzi do zawiązania sojuszu.

ObsadaEdytuj

Pozostała obsadaEdytuj

GościnnieEdytuj

Niewymienieni w czołówceEdytuj

ZginęliEdytuj

CiekawostkiEdytuj

BłędyEdytuj

Podobieństwa między serialem a komiksemEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Odcinki The Walking Dead
"The Day Will Come When You Won't Be" • "The Well" • "The Cell" • "Service" • "Go Getters" • "Swear" • "Sing Me a Song" • "Hearts Still Beating" • "Rock in the Road" • "New Best Friends" • "Hostiles and Calamities" • "Say Yes" • "Bury Me Here" • "The Other Side" • "Something They Need" • "The First Day of the Rest of Your Life"
"Mercy" • "The Damned" • "Monsters" • "Some Guy" • "The Big Scary U" • "The King, The Widow, and Rick" • "Count to 5"