FANDOM

Hounded
Sezon 3, Odcinek 6
AMC TWD Hounded.png
Data emisji 18.11.2012
(AMC, USA)

20.11.2012
(FOX, Polska)

Scenariusz Scott Gimple
Reżyseria Dan Attias
Oglądalność 9.21 mln (USA)
Odcinki
← poprzedni
"Say the Word"
następny →
"When the Dead Come Knocking"
Obsada
Występują:
Andrew Lincoln jako Rick Grimes
Sarah Wayne Callies jako Lori Grimes*
Laurie Holden jako Andrea
Norman Reedus jako Daryl Dixon
Steven Yeun jako Glenn Rhee
Lauren Cohan jako Maggie Greene
Chandler Riggs jako Carl Grimes
Danai Gurira jako Michonne
Michael Rooker jako Merle Dixon
David Morrissey jako Gubernator
a także:
Melissa McBride jako Carol Peletier
Emily Kinney jako Beth Greene
Scott Wilson jako Hershel Greene
Alexa Nikolas jako Haley
* tylko głos
Zdjęcia z odcinka

"Hounded" – szósty odcinek sezonu trzeciego serialu The Walking Dead. Amerykańska premiera odcinka odbyła się 18 listopada 2012 roku na kanale stacji AMC. Polska premiera miała miejsce na kanale FOX 20 listopada 2012 roku.

Streszczenie wydarzeńEdytuj

Odcinek rozpoczyna się sceną gdzie Merle razem z kilkoma innymi ludźmi z obozu Gubernatora poszukują Michonne. Ta zostawia im wiadomość ułożoną z ciał trupów (Wracajcie!-ang. "Go back!"). Michonne zabija kilku ludzi jednak sama zostaje ranna a Merle razem z ostatnim ocalałym (Gargulio) wyruszają na dalsze "polowanie" na dziewczynę.
Rick rozmawia przez telefon z jakąś kobietą, prosząc ją o pomoc jednak ta rozłącza się. Wraca do stołówki by powiedzieć tylko tyle, że oczyścił blok i idzie dalej pracować. Jest zdruzgotany śmiercią Lori i nie chce z nikim rozmawiać. Wraca do opuszczonego korytarza i ponownie odbiera telefon. Tym razem rozmawia z mężczyzną, który chce wiedzieć ilu zabił ludzi i czy jest niebezpieczny. Gdy pyta o przyczynę śmierci żony Ricka a ten odpowiada, że nie chce o tym mówić, nieznajomy rozłącza się.
Andrea jest zniesmaczona tym co działo się poprzedniego dnia na arenie ale mimo tego pyta się Gubernatora czy może pomóc przy obstawie wyjścia. Philip zgadza się i przydziela jej nauczycielkę. Gdy kobiety siedzą na warcie pojawia się zombie. Nauczycielka Andrei strzela z łuku dwa razy ale nie trafia, po czym Andrea wbrew zakazom dziewczyny przeskakuje na drugą stronę i zabija szwendzacza nożem. Jednak tym samym zostaje uznana przez dziewczynę jako nudna i taka co chce się popisać.
Gdy Merle i Gargulio szukają Michonne ta zachodzi ich od tyłu i stara się zaatakować. Rani Gargulio i gdy wdaje się w bójkę z Merlem, w której obrywa jedna i druga strona pojawiają się szwendacze. Ledwo udaje się im ujść z życiem.
Daryl razem z Carlem i Oscarem oczyszczają inne sektory więzienia. Daryl pociesza Carla i opowiada mu o swoim dzieciństwie i swojej matce oraz o jej śmierci. Kiedy Daryl mówi, że wydawało mu się, że to sen Carl przyznaje, że zastrzelił matkę przed przemianą w zombie i "jest pewien, że to się stało naprawdę".
Po pokonaniu zombich Michonne uciekła a Merle przekonuje Gargulio żeby wrócili do Woodbury i powiedzieli Gubernatorowi, że Michonne nie żyje. Gdy ten się nie zgadza Merle do niego strzela. Zabiera jego broń i wraca samotnie.
Rick odbiera kolejny telefon. Znowu odzywa się młoda kobieta. Mówi mu, że powinien porozmawiać o śmierci żony. Gdy wymawia jego imię a Rick pyta się skąd je zna znowu się rozłącza.
Gubernator rozmawia z Andreą w swoim ogrodzie popijając Whisky. Żartują i dobrze się bawią. Podczas rozmowy o przeszłości zaczynają się całować.
Glenn i Maggie wybierają się po artykuły spożywcze dla dziecka. Wychodząc ze sklepu natrafiają na Merla, który chce wiedzieć co się stało z Darylem. Gdy Glenn odpowiada, że żyje Merle się cieszy i prosi by zabrać go ze sobą do ich siedziby. Gdy odmawiają i proszą by został tu i Daryl po niego przyjdzie ten pozornie się zgadza po czym atakuje Maggie przystawiając jej nóż do gardła. Glenn nie mając innego wyjścia wsiada razem z Maggie i Merlem do auta i jadą w kierunku wyznaczonym przez Merla. Całą sytuację obserwuje ukryta za innym samochodem Michonne.
Rick znowu słyszy dzwoniący telefon. Tym razem ma pewne opory przed odebraniem jednak w końcu podnosi słuchawkę i pyta się skąd wiedzą jak się nazywa. Kobiecy głos odpowiada mu, że go znają. Okazuje się, że były to halucynacje i rozmawiał po kolei z Amy, Jimem, Jacqui i na końcu z Lori. Wyznaje jej, że ją kochał ale nie potrafił tego okazać. Lori odpowiada mu, że też go kocha i prosi by troszczył się o Carla i ich małą córeczkę.
Romantyczne zbliżenie Andrei i Philipa przerywa Merle, który opowiada Gubernatorowi o wyprawie ukrywając prawdziwe przyczyny zginięcia jego towarzyszy. Merle opowiedział Philipowi o Glennie i Maggie i obiecał, że wyciągnie z nich gdzie mają obóz.
Rick wraca do reszty grupy i wychodzą z nimi na zewnątrz. Rick bierze córeczkę na ręce i wszędzie z nią chodzi.
Daryl odnajduje nóż Carol i przytłoczony wspomnieniami siedzi na korytarzu i patrzy na stopniowo otwierające się drzwi. Przekonany, że to zombie otwiera drzwi z nożem w ręce. Okazuje się, że znajdowała się tam wycieńczona Carol. Daryl wynosi ją z tamtąd na rękach.
Odcinek kończy się gdy Rick oddaje córeczkę do potrzymania Carlowi i sam wybiera się na obrzeża więzienia. Zauważa tam Michonne trzymającą rzeczy, które Glenn i Maggie chcieli zanieść do obozu.

Pozostała obsadaEdytuj

GościnnieEdytuj

Niewymienieni w czołówceEdytuj

  • Adelaide i Eliza Cornwell jako Judith Grimes
  • Randy Woods jako Pan Jacobson
  • Keith Andrew Gostel, Henry Louis Adams, Luther Thompson Jr., Aaron Parr jako mieszkańcy Woodbury
  • Devon Tresan jako córka Foster'ów
  • Anthony "Chopper" Rinaldo jako zombie

ZginęliEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwsze wystąpienie - Haley
  • Pierwsze (i ostatnie) wystąpienie - Gargulio
  • Ostatnie wystąpienie - Crowley
  • Ostatnie wystąpienie - Tim

[jeśli możesz, rozbuduj artykuł, klikając w edycję]

BłędyEdytuj

[ta informacja nie została jeszcze dodana, jeśli możesz, rozbuduj artykuł, klikając w edycję]

Odcinki The Walking Dead

Więcej z Fandomu

Losowa wiki