FANDOM

  Irene
Irene.png
Aktor: Brett Pels
Płeć: kobieta
Włosy: brązowe
Wiek: około 20
Rodzina: (bezimienny) - chłopak
Pierwsze
wystąpienie:
Nowy Dzień
Ostatnie
wystąpienie:
Nowy Dzień
Odcinek
śmierci:
Nowy Dzień
Przyczyna
śmierci:
samobójstwo, strzał w głowę
Status: nie żyje
Irene śmierć1.png
Irene Śmierć2.png
Proszę. Nie chcę stać się jedną z nich. To jakieś... diabelskie pomioty.

— Irene do Lee, Glenn'a i Carley

Irene – oryginalna postać stworzona przez amerykańską firmę zajmującą się produkcją gier - Telltale Games. Kobieta pojawia się tylko i wyłącznie w grze The Walking Dead, w sezonie pierwszym, w epizodzie Nowy Dzień jako bohaterka drugoplanowa.

WyglądEdytuj

Była to młoda, szczupła kobieta licząca około 20 lat, o brązowych, krótkich włosach i niebieskich oczach. Gdy widzimy ją po raz pierwszy, a zarazem ostatni ubrana jest w bladoróżową koszulkę z krótkimi rękawami i w długie, ciemnozielone spodnie z brązowym, prawdopodobnie skórzanym paskiem.

CharakterEdytuj

Nie wiadomo o niej zbyt wiele, jednak po jej zachowaniu można wywnioskować, iż była osobą mocno wierzącą. Nie chciała bowiem po śmierci przemienić się w zombie, ponieważ jak sama stwierdziła - "nie jest to po chrześcijańsku". W dodatku uważnie ją obserwując można stwierdzić, że była osobą słabą psychicznie.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Nie będzie dobrze, mój chłopak został ugryziony. Po tym się umiera, a później się wraca i zabija każdego kogo się spotka.

— Irene do Lee, Glenn'a i Carley

Zanim Irene spotkała Lee, Glenn'a i Carley, podróżowała wraz ze swoim chłopakiem, który potem w nieznanych nam okolicznościach został ugryziony przez zombie. Prawdopodobnie stał się on jednym z nich. Niewykluczone jest też, że dziewczyna zabiła go tuż po przemianie.

Po apokalipsieEdytuj

Kobieta zostaje odnaleziona przez Lee i Carley, którzy przybyli na pomoc Glenn'owi. Chłopak bowiem próbował pomóc owej kobiecie, jednak ta zaczęła krzyczeć, że został on ugryziony, Glenn chciał jej wytłumaczyć że nic mu nie jest, jednakże ona go nie słuchała. Prawdopodobnie właśnie przez swoje krzyki zwabiła szwedacze znajdujące się w lesie. Glenn nie mając wyboru zmuszony był ukryć się w maszynie do lodów.

Gdy bohaterom udało się odnaleźć chłopaka, poinformował on ich o Irene uwięzionej w budynku obok. Carley chce ją zostawić, jednak Glenn i Lee postanawiają jej pomóc. Cała trójka zabiła wszystkie znajdujące się w pobliżu szwedacze, dzięki czemu oczyścili sobie drogę prowadzącą do uwięzionej kobiety.

Dziewczyna jednak za nic nie chciała otworzyć drzwi, dlatego Lee postanowił je wyważyć za pomocą siekiery. Jednak zanim to zrobił Irene zmieniła zdanie i dobrowolnie wyszła na zewnątrz. Tam okazało się że została ona ugryziona, to właśnie dlatego nie chciała otworzyć drzwi i mówiła żeby odeszli. Bohaterowie nawiązują między sobą krótką rozmowę, w czasie której dziewczyna zauważa, iż Carley trzyma w ręku broń. Irene wiedząc że nie pozostało jej wiele czasu, prosi ją by pożyczyła jej pistolet. Chce to już zakończyć, bowiem uważa, iż śmierć, po której ma zmienić się w jednego z tych potworów, nie jest po chrześcijańsku. Wtedy też możemy użyczyć jej pistoletu, ale możemy też jej go nie ofiarować.

Gdy nie damy jej broni, dziewczyna próbuje odebrać nam ją siłą, wtedy balkon ulega zniszczeniu i spada w dół. Niestety Carley upuszcza broń, przez co ta ląduje u stóp Irene. Dziewczyna podnosi, po czym przykłada ją sobie do
Zwłoki Irene, znajdujące się w stosie.jpg

Zwłoki Irene widoczne w środkowej części stosu.

głowy, Lee próbuje ją uspokoić, jednak ta nie słuchając go, wykonuje strzał. W tenże sposób ginie. Bez względu na wybór kobieta zdobywa broń i popełnia samobójstwo.

Jeszcze tej samej nocy, kiedy wszyscy ocaleni przybywają do motelu, widać jak Lilly przeciąga martwe szwedacze na stos. Irene jest widoczna w środkowej części stosu.

W grze - wyboryEdytuj

Dać Irene brońEdytuj

Lee przekonuje Carly by ta dała Irene pistolet. Choć dziewczyna wraz z Glenn'em okazuje negatywne nastawienie w stosunku do tego pomysłu, posłusznie wykonuje polecenie mężczyzny. Przyjaciele Lee nie chcieli patrzeć na śmierć kobiety, więc pozostawili go z nią samego. Irene podziękowała Lee i pożegnała się z nim, po czym strzeliła sobie w głowę, w ten sposób popełniając samobójstwo.

Nie dać Irene broniEdytuj

Jeżeli nie użyczymy Irene broni, kobieta próbuje odebrać ją nam siłą, wtedy balkon ulega zniszczeniu i spada w dół. Niestety Carley upuszcza broń, przez co ta ląduje u stóp Irene. Dziewczyna podnosi, po czym przykłada ją sobie do głowy, Lee próbuje ją uspokoić, jednak ta nie słuchając go, wykonuje strzał. W tenże sposób ginie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki