FANDOM

Jacqui – jedna z drugoplanowych bohaterów występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); kobieta ocalała po wybuchu apokalipsy zombie, jedna z członków grupy posiadającej obóz w okolicach Atlanty.

WyglądEdytuj

CharakterEdytuj

Przejawia ona niezwykle pozytywne nastawienie do świata, choć dostrzega zagrożenie jakie niesie ze sobą takie, a nie inne życie. Nie można więc stwierdzić iż bagatelizuje problemy, którym zarówno ona, jak i inni muszą stawić czoła. Ma pełną świadomość, że każdy dzień może być ostatnim. Z tego też względu chce cieszyć się wszystkimi drobnymi chwilami. Dokłada także wszelkich starań, by stać się choć w minimalnym stopniu częścią ocalonych, zapewniających je w miarę stateczne funkcjonowanie. Jacqui wie czego nie potrafi sobie samej zapewnić, ale co może zaoferować w zamian za elementarne czynniki takie jak obrona oraz względna stabilizacja. Zajmuje się podstawowymi czynnościami, będącymi mimo wszystko nieodzownymi ich codziennej egzystencji. Dzięki swojemu otwarciu na nowe twarze, wrodzonej sympatii i poczuciu humoru w szybkim tempie nawiązała przyjazne stosunki z otaczającymi ją ludźmi z wyróżnieniem takich bohaterów jak Andrea, Amy czy Carol. Z biegiem czasu wychodzi również na jaw jej niezwykle bliski kontakt z T-dogiem opierającym się na silnej emocjonalnej więzi.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Nie wiadomo zbyt wiele o życiu Jacqui sprzed wybuchu epidemii, poza tym, iż mieszkała w Atlancie, a praca którą się zajmowała dotyczyła urbanistycznego zagospodarowania miasta.

Po apokalipsieEdytuj

Po wybuchu epidemii ewakuowała się z miasta w poszukiwaniu bezpiecznego miejsca, trafiając w ten sposób na sprawnie formującą się na tamten czas lokalną społeczność ocalonych.

Zobacz teżEdytuj

Postacie z serialu
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
CarolDarylGlennMoralesMirandaLouisElizaAndreaAmyMerleT-DogDaleSophiaEdJacquiJim
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet