FANDOM

  Jadis
Jadis (Serial TV) - Infobox
Aktor: Pollyanna McIntosh
Płeć: kobieta
Włosy: brązowe/blond
Wiek: około 30
Zawód/
zajęcie:
liderka Scavengers (Po apokalipsie)
Pierwsze
wystąpienie:
New Best Friends
Status: żyje
Okres życia: od New Best Friends do teraz
Pochodzenie: kaukasko-amerykańskie

Jadis — jedna z drugoplanowych bohaterów występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); kobieta ocalała po wybuchu apokalipsy zombie, liderka i założycielka grupy o nazwie Scavengers.

WyglądEdytuj

Jest to młoda, wysoka, szczupła kobieta licząca około 30 lat, o brązowo-blond, krótkich włosach i brązowych oczach.

CharakterEdytuj

Jest to pewna siebie kobieta, która zawsze musi postawić na swoim, szczególnie jeżeli chodzi o kwestię handlu z innymi grupami. Jadis przez cały czas zachowuje powagę i spokój, w większości sytuacji nie okazuje ona zbytnich emocji. Jest także świetną liderką, która dba o dobro swoje i swoich ludzi. Przy każdej sposobności stara się coś uzyskać, w głównej mierze w kwestii materialnej.

Choć zachowuje się ona nieco lekceważąco w stosunku do osób z poza swojej grupy, to szanuje ludzi, którzy udowodnią swoją wartość i to że potrafią wywiązywać się z wcześniej ustalonych umów. Jak sama kilkukrotnie stwierdziła ona i pozostali członkowie Scavengers nienawidzą zbędnego wysiłku, przez co okradają resztę grup lub też po prostu je wykorzystują.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Nic nie wiadomo o życiu Jadis sprzed wybuchu epidemii.

Po apokalipsieEdytuj

Sezon 7Edytuj

New Best Friends

Więcej z Fandomu

Losowa wiki