FANDOM

Anne, znana również jako Jadis — jedna z drugoplanowych bohaterów występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); kobieta ocalała po wybuchu apokalipsy zombie, liderka i założycielka grupy o nazwie Złomiarze.

WyglądEdytuj

Jest to młoda, wysoka, szczupła kobieta licząca około 30 lat, o brązowo-blond, krótkich włosach i brązowych oczach.

CharakterEdytuj

Jest to pewna siebie kobieta, która zawsze musi postawić na swoim, szczególnie jeżeli chodzi o kwestię handlu z innymi grupami. Anne przez cały czas zachowuje powagę i spokój, w większości sytuacji nie okazuje ona zbytnich emocji. Jest także świetną liderką, która dba o dobro swoje i swoich ludzi. Przy każdej sposobności stara się coś uzyskać, w głównej mierze w kwestii materialnej.

Choć zachowuje się ona nieco lekceważąco w stosunku do osób z poza swojej grupy, to szanuje ludzi, którzy udowodnią swoją wartość i to że potrafią wywiązywać się z wcześniej ustalonych umów. Jak sama kilkukrotnie stwierdziła ona i pozostali Złomiarze nienawidzą zbędnego wysiłku, przez co okradają resztę grup lub też po prostu je wykorzystują.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Wirginia (Prawdopodobnie)Edytuj

Nic nie wiadomo o życiu Anne sprzed wybuchu epidemii. Niewykluczone jest jednak to, że mieszkała ona gdzieś w Wirginii, ponieważ jak sama stwierdziła - często odwiedzała wysypisko śmieci i zbierała na nim materiały, które mogłyby posłużyć jej do malowania np. metalowe blachy, farby i tkaniny.

Po apokalipsieEdytuj

Sezon 7Edytuj

New Best FriendsEdytuj
Say YesEdytuj
The First Day of the Rest of Your LifeEdytuj

Sezon 8Edytuj

The King, the Widow, and RickEdytuj
Time for AfterEdytuj
How It's Gotta BeEdytuj
The Lost and the PlunderersEdytuj
The KeyEdytuj
Still Gotta Mean SomethingEdytuj
WrathEdytuj