FANDOM

  Javier García
Javier García (Gra Wideo) - infobox
Aktor: Jeff Schine
Płeć: mężczyzna
Włosy: brązowe
Wiek: około 20
Zawód/
zajęcie:
profesjonalny gracz w baseball'a, Przywódca Richmond(Wybór)
Rodzina: Salvador García - ojciec (nie żyje)

Pani García - matka (nie żyje)
David García - brat
Hector García - wujek (nie żyje)
Kate García - szwagierka/partnerka
Mariana García - bratanica (nie żyje)

Gabriel García - bratanek
Pierwsze
wystąpienie:
Ties That Bind - Part 1
Status: żyje
Okres życia: od Ties That Bind - Part 1 do teraz
Pochodzenie: kubańsko-amerykańskie

Javier García znany również jako Javi — główny protagonista występujący w 3 sezonie gry The Walking Dead (Telltale Games); mężczyzna ocalały po wybuchu apokalipsy zombie, były zawodowy gracz w baseball, syn Salvadora García i nieznanej z imienia kobiety, bratanek Hectora, brat Davida, szwagier Kate, wuj Marianny oraz Gabriela.

WyglądEdytuj

Jest to młody, wysoki, szczupły, dobrze zbudowany i wysportowany mężczyzna o krótkich, ciemnobrązowych włosach i oczach w tym samym kolorze. Jego twarz pokrywa delikatny zarost. Mężczyzna ubrany jest w niebieską bluzkę z długimi rękawami, na którą nałożoną ma szaro-białą koszulę zapinaną na guziki z niewielką literą "R" z lewej strony. Spodnie Javiera są długie i mają szarą barwę.

CharakterEdytuj

Dla Javiera, najważniejszą rzeczą w życiu, w odniesieniu do przetrwania w opanowanym przez apokalipsę świecie, jest dbanie o tych, których się kocha, choć bez poświęcania dla nich życia, dopóki dopóty istnieje bardziej rozsądne rozwiązanie problemu. Jego głos rozsądku jest szanowany wśród jego przyjaciół i rodziny, nawet jeśli nie do końca się oni z tym zgadzają.

Charakter mężczyzny jest zależny od wyborów gracza, choć praktycznie we wszystkich okolicznościach jest on głosem rozsądku w grupie, rozważa on bowiem dokładnie wszystkie możliwości i kolejne biegi wydarzeń, wybierając z pośród wszystkich najbardziej realną i pozytywną dla siebie i swoich bliskich opcję.

Dość często, w wielu różnych okolicznościach przyjmuje on rolę lidera, co widać gdy to właśnie jemu pozostali ocalali pozostawiają dokonywanie najważniejszych decyzji, a także prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji.

Na początku gry dowiadujemy się, iż Javier początkowo koncentrował się tylko i wyłącznie na swoich pragnieniach, potrzebach i celach, głównie związanych ze swoją karierą baseball'ową, ignorując przy tym poważną chorobę ojca i rodzinę pogrążoną w smutku, ze względu na świadomość, że Rafaela już niedługo z nimi nie będzie.

Po wybuchu epidemii mężczyzna zachowuje się bardzo altruistyczne i działa wyłącznie na rzecz grupy, tym samym traktując własne bezpieczeństwo jako sprawę drugorzędną, jest to szczególnie widoczne, kiedy dobrowolnie oddaje się w ręce ludzi z grupy o nazwie "Nowy Ład", aby ci z kolei uwolnili Francine lub kiedy łapie i wyrzuca z powrotem bombę rzuconą przez napastników, ryzykując przy tym własne życie aby ocalić Clementine i siebie. (Wyznacznik) Cecha ta jest widoczna w mniejszym stopniu, kiedy pozwala się zaatakować Davidowi na początku apokalipsy, dzięki czemu jego brat mógł to potraktować jako "spłatę długu", polegającego na tym, iż Javiera nie było z rodziną, kiedy oni najbardziej go potrzebowali.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Życie Javiera rozpadło się jeszcze przed wybuchem epidemii, bowiem ze względu na swoją karierę rzadko bywał on w domu i niewiele czasu spędzał z rodziną, nawet wtedy, gdy jego ojciec był poważnie chory, co z kolei spowodowało jego dość negatywne i napięte relacje z pozostałymi członkami rodziny, szczególnie po śmierci Salvadora, bowiem to właśnie po tym wydarzeniu doszło pomiędzy braćmi do kłótni, a następnie walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki