FANDOM

  Jim
JimTVhat
Płeć: mężczyzna
Włosy: brązowe
Wiek: ok. 40
Rodzina: nieznana z imienia żona, oraz dwóch synów
Pierwsze
wystąpienie:
Guts
Ostatnie
wystąpienie:
Hounded (Głos, halucynacja)
Odcinek
śmierci:
Wildfire
Przyczyna
śmierci:
ugryzienie
Status: przemieniony
Okres życia: od Guts do Wildfire
Pochodzenie: kaukasko-amerykańskie
Ślad po ugryzieniu na ciele Jima
Jim Death

Jim – jeden z drugoplanowych bohaterów występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); mężczyzna ocalały po wybuchu apokalipsy zombie, jeden z członków grupy posiadającej obóz w okolicach Atlanty.

WyglądEdytuj

CharakterEdytuj

U postaci tej można zaobserwować silny proces alienacji względem pozostałych ludzi. Można powiedzieć, iż wybudował on emocjonalny mur między sobą, a innymi. Jego egzystencja polegała jedynie na automatycznym przeżyciu bez uczuciowego zaangażowania. Nie będzie błędnym stwierdzenie, że na swój sposób bał się przesunąć wyznaczone przez siebie granice. Próby przywiązania do innych były dla niego rzeczą bardzo przerażającą oraz bolesną, co wynikało z jego wcześniejszych przeżyć. Niemniej, Jim darzył szacunkiem każdego z osobna, mając świadomość iż wszyscy bez wyjątku dają coś od siebie w kwestii utrzymania grupy. Poczucie zachowania bezpieczeństwa stało się dla niego celem priorytetowym. Potrafił przez to narazić samego siebie ratując pozostałych. Należy także wspomnieć o tym, że jako jeden z pierwszych w pełni zaakceptował śmierć stanowiącą nieodzowny element codziennej egzystencji. Nie traktował jej jako końca, a jako nowy początek. wolny od brutalności i szorstkości otaczającego świata.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Nie wiadomo zbyt wiele o życiu Jima sprzed wybuchu epidemii, poza tym, iż wraz z rodziną mieszkał w Atlancie oraz specjalizował się w zakresie motoryzacji i mechaniki.

Po apokalipsieEdytuj

Jim jako jedyny członek lokalnej społeczności przeżył czysty horror nowej rzeczywistości już niemalże na samym początku zarazy. Żyjąc w wielotysięcznym mieście miał bezpośredni kontakt z chaosem rozgrywającym się na ulicach czy to w domach. Robił dosłownie wszystko aby utrzymać żonę oraz synów przy życiu. Niestety, nie udało mu się ich w pełni ochronić. Kiedy Atlanta zbliżała się już do definitywnego upadku, a siły wojska z minuty na minutę malały, spora grupa zombie wdarła się do mieszkania Jima atakując jego rodzinę. On sam cudem uszedł z maskary tylko dzięki temu, iż jego własna rodzina została żywcem zagryziona przez żywe trupy. Wydarzenie to miało na niego niezwykle wstrząsający wpływ i mimo połączenia się z innymi ocalonymi nigdy nie wyszedł z ciągle pogłębiającej się depresji.

Zobacz teżEdytuj

Nagłówek
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
CarolDarylGlennMoralesMirandaLouisElizaAndreaAmyMerleT-DogDaleSophiaEdJacquiJim
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet