FANDOM

  Judith Grimes
Judith Grimes sezon 7
Aktor: Adelaide & Eliza Cornwell (S3)
Loudyn & Leighton Case (S3)
Tinsley & Anniston Price (S4)
Eleora & Elisea DiFranco(S4)
Charlotte & Clara Ward (S5)
Płeć: kobieta
Włosy: jasnobrązowe
Wiek: 1 tydzień ("The Suicide King")
8 miesięcy (Sezon 5) 9 miesięcy (Sezon 6)
Rodzina: Lori Grimes - matka (nie żyje)
Rick Grimes - Przybrany ojciec
Shane Walsh - Biologiczny ojciec (nie żyje)
Carl Grimes - przyrodni brat
Pierwsze
wystąpienie:
"Killer Within"
Status: żyje
Okres życia: od "Killer Within" do teraz
Pochodzenie: amerykańskie
Spójrz na nią i powiedz mi, że świat nie ma zamiaru się zmienić.

—Bob Stookey do Ricka o Judith

Judith Grimes - jedna z bohaterek występująca w serialu The Walking Dead. Córeczka Lori Grimes. Pierwsze dziecko, które przychodzi na świat po wybuchu apokalipsy. Shane Walsh, z którym Lori miała romans jest biologicznym ojcem dziewczynki.

Niezależnie od faktów Rick kocha Judith za swoją córkę ponieważ Lori była jego żoną. Matka dziewczynki umarła przy porodzie, więc w opiekę nad dzieckiem zaangażowana jest cała grupa.

Po apokalipsie Edytuj

Judith Grimes jest drugim dzieckiem Lori, to pierwsze niemowlę którego narodziny przypadły na czas po Apokalipsie. Jako jedyna nie ma wspomnień o świecie bez okropności zombie, jej rodzice wyrazili nadzieję, że nie będzie żyła w ciągłym strachu, i zaakceptuje świat po Apokalipsie, ponieważ rzeczy które były wcześniej, już nie wrócą.  Lori miała bardzo krótkie kontakty seksualne z Shane'em Walshem, najlepszym przyjacielem Ricka, podczas pobytu w obozie w Atlancie zanim dowiedziała się, że jej mąż tak naprawdę żyje. Rick w odcinku Service przyznaje Michonne, że czuje że to nie jego córka. Rick wybacza Lori jej romans z Shane'em. Mimo romansu Rick kocha swoje dziecko, okoliczności poczęcia są dla niego bez znaczenia. W Sezonie 4 Rick przyjął w stosunku do Judith ojcowską rolę. 

Nie została nazwana od razu po narodzeniu, dopiero kilka odcinków później Carl zaproponował imię "Judith", na cześć swojej nauczycielki z trzeciej klasy. Wcześniej nazywana była przez Daryla "Zawadiaką" (org. "Little Ass Kicker"). 

Sezon 2Edytuj

"Cherokee Rose"Edytuj

W tym odcinku Lori wyjawia, że jest w ciąży.

"Secrets"Edytuj

Judith zostaje wspomniana podczas rozmowy Lori i Dale'a o dziecku. Później jej matka informuje Ricka, że jest w ciąży.

"Pretty Much Dead Already"Edytuj

Judith wspomina Rick, kiedy oznajmia Shane'owi, że Lori jest brzemienna. Następnie Shane i Lori konfrontują się na temat tego, czyje jest to dziecko. 

"Nebraska"Edytuj

Judith zostaje wspomniana przez Ricka, kiedy Lori mówi mu, że idzie poszukać Hershela.

"Triggerfinger"Edytuj

O Judith jest mowa po raz kolejny, gdy Lori mówi Rickowi, że Shane jest niebezpieczny. Obawia się też, że może być ona jego córką.

"18 Miles Out"Edytuj

Judith wspomniana jest przez Ricka kiedy mówi Shane'owi, że dziecko się urodzi, i będzie jego.

Sezon 3Edytuj

"Killer Within"Edytuj

Judith rodzi się dzięki cesarskiemu cięciu, które wykonała Maggie, chociaż Lori umiera z powodu utraty krwi. Judith po wyjęciu z ciała Lori milczała. Szybko jednak została obudzona przez serię kilku szybkich, delikatnych klapsów w plecy przez Maggie. Judith, Carl i Maggie wychodzą z więzienia. Rick widząc dziecko, ale bez Lori, zaczyna głośno płakać po stracie żony.

"Say the Word"Edytuj

Dziecko okazuje się być dziewczynką. Daryl, Maggie i Glenn oferują udanie się po mleko, żeby Judith mogła przeżyć, ostatecznie po zapasy jedzie Daryl i Maggie, trafiają do świetlicy gdzie oprócz jedzenia znajdują także inne przydatne rzeczy, przeznaczone dla dzieci. Gdy wracają, Daryl karmi małą i prosi Carla o nazwanie jej. On proponuje imiona byłych towarzyszek. Daryl żartobliwie proponuje "Zawadiaka" i pyta niemowlę, czy podobałoby mu się.

"Hounded"Edytuj

Rick po raz pierwszy uznaje ją za swoją córkę podczas rozmowy przez telefon. Gdy drugi raz rozmawia z grupą, bierze Judith na ręce.

"When the Dead Come Knocking"Edytuj

Carl mówi Rickowi, że powinni nazwać dziecko, a także wspomina o przezwisku, które nadał jej Daryl, co Rick uznaje za zabawne. W końcu chłopiec decyduje się na „Judith”, na cześć swojej nauczycielki z 3 klasy, Judith Mueller.

"The Suicide KingEdytuj

Dowiadujemy się, że Judith ma 1 tydzień. Carol i Beth opiekują się młodą dziewczynką.

"Home"Edytuj

  • [ta informacja nie została jeszcze dodana, jeśli możesz, rozbuduj artykuł, klikając w edycję]

"I Ain't a Judas"Edytuj

"This Sorrowful Life"Edytuj

"Welcome to the Tombs"Edytuj

Sezon 4Edytuj

"30 Days Without An Accident"Edytuj

"Infected"Edytuj

Grupa stara się izolować ją od reszty, by nie została zarażona chorobą.

"Isolation"Edytuj

"Too Far Gone"Edytuj

"Inmates"Edytuj

"The Grove"Edytuj

"A"Edytuj

Sezon 5Edytuj

"No Sanctuary"Edytuj

"Strangers"Edytuj

"Four Walls and a Roof"Edytuj

Sezon 7

"Service"

Ciekawostki Edytuj

  • Skoro ojcem Judith rzeczywiście jest Shane, to dziewczynka jest sierotą (jej matka umarła podczas porodu w 3 sezonie, a Shane został zabity pod koniec 2 sezonu przez Ricka).
  • Judith ma imię po byłej dziewczynie Carla ze szkoły.
  • W 4 odcinku 7 sezonu, Rick wyznaje Michonne, że to Shane jest prawdziwym ojcem Judith.
  • Judith w komiksie ginie poprzez zgniecenie, kiedy Lori zostaje postrzelona podczas ucieczki i opadła na dziecko.
  • Zarówno Lori, Shane i Rick mieli ciemnobrązowe włosy, natomiast Judith ma je koloru jasny blond.

Zobacz teżEdytuj

Nagłówek
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet