FANDOM

  Kenny
Kinny.png
Aktor: Gavin Hammon
Płeć: Mężczyzna
Włosy: Czarne/Szare
Wiek: Około 40
Zawód/
zajęcie:
Rybak
Rodzina: Katjaa - żona (martwa)

Duck - syn (martwy) Sarita - dziewczyna (martwa)

Szwagierka
Pierwsze
wystąpienie:
"Nowy Dzień"
Ostatnie
wystąpienie:
No Going Back
Odcinek
śmierci:
No Going Back [lub] Nowa granica
Przyczyna
śmierci:
Strzał w głowę/okolice brzucha przez Clementine. (zależnie od wyboru gracza) Wypadek samochodowy i pożarcie przez zombie
Status: Wybór gracza
Okres życia: Od ,,Nowy dzień do ,,Nowa granica [lub],,Nie ma powrotu
Pochodzenie: Amerykanin
Kenny Death.png
Kennydeath.png
Clem,proszę[...] Zabierz AJ'a ze sobą on zasługuje na szanse. Ja nie ufam sobie, by się nim opiekować. Lepiej mu będzie z tobą, weź go. Spójrz na mnie. Przetrwałaś tak długo. Pomyśl o tych, którym się to nie udało. To czyni cię wyjątkową. Nie zmarnuj tego. Żyj pełnią życia dobrze? Wychowasz go dobrze, obronisz go, powiesz mu o jego mamie i tacie i o każdym kto starał się, by był bezpieczny[..] To jest dobra decyzja masz rację. Nie jestem już w stanie się tobą opiekować. Cieszę się że mogłem cię spotkać Clementine, teraz idź. Shh malutki nie denerwuj się duża siostra się tobą zaopiekuje.

—Kenny żegna się z Clementine (wybór)

Kenny - jedna z głównych postaci z gry The Walking Dead oraz The Walking Dead: Season Two. Kenny wraz z Lilly pełnił funkcję lidera grupy, w której znajdował się Lee w sezonie pierwszym. Chociaż często wykazuje inicjatywę, znany jest też z gwałtownego, impulsywnego działania oraz dużego temperamentu, który często bierze nad nim górę.

Charakter Edytuj

Stosunki Kenny'ego z Lee były przyjazne i zawsze szczere. Oboje obdarzali się zaufaniem i szacunkiem.

Dobro jego rodziny pozostawało dla niego najważniejszym czynnikiem. Kiedy stracił Katję i Ducka, jego kontakt z rzeczywistością był zaburzony.

Po tragedii z Saritą, nie chciał mieć do czynienia z Clem - obarczał ją winą.Potrafił nawet wyzwać ją od głupiej. Mimo wszystko chronił ją.

Czuł się odpowiedzialny za Clementine (po śmierci Lee), dlatego po przyjściu do Wellington zależało mu na tym, aby dziewczyna została w tymże miejscu. Kenny niezależnie od sytuacji, w jakiej się znajdował, próbował pomagać swoim sojusznikom. Wykazał się dużą opiekuńczością, podczas gdy był zmuszony objąć pieczę nad Alvinem Jr.

W drugim sezonie bardzo przywiązał się do Clementine i Alvina Jr.

Przed apokalipsą Edytuj

Przed wybuchem, Kenny był rybakiem handlowym na Florydzie. Łowił makrele i inne yby. Kenny nauczył się naprawiać uszkodzone samochody od swojego ojca. Kenny nazwał swojego ojca ,, Kawałem skur**syna, lecz nauczył go szacunku''. Kiedyś był w Meksyku.

Poznał swoją żonę, Katjee gdy złapał chorą ośmiornicę, która musiała być zszyta. Wziął ją do gabinetu weterynaryjnego Katjii. Ona i ich syn, Duck są dla niego najważniejsi. Kiedyś miał psa, lecz musiał go uśpić, choć nie mógł tego znieść. Zawsze mówił, że najlepszy jest świeżo złowiony tuńczyk, którego następnie usmażyła na grilu i przygotowała Katjaa.

W ,,Not Going Back'' zostaje ujawnione, że Kenny ciągle był na morzu, więc nie miał czasu dla żony i syna. Po ich śmierci głęboko ubolewa nad tym, że myślał że czas spędzony z dala od rodziny cieszy go. Dałby wszystko za spędzenie większej ilości czasu z nimi.

Przed rozpoczęciem epidemii wracali z Memphis od siostry Katjii. Wtedy rozpoczęła się epidemia.

Po apokalipsie Edytuj

Sezon 1 Edytuj

,,Nowy dzień'' Edytuj

Lee i Clementine po raz pierwszy spotkali Kenny'iego i jego rodzinę podczas pobytu na Farmie Hershel'a. Chociaż wiedział, że sprawy się komplikują mocno wierzył, że rząd i wojsko w krótkim czasie poradzą sobie z epidemią. Lee dowiedział się, o łodzi Kenny'ego jako planie zapasowym podczas rozmowy z nim i dowiedzenia się reszty wiadomości o jego rodzinie. Kiedy jego syn i Shawn zostali zaatakowani, Lee musiał wybrać kogo uratować. Jeśli Lee uratuje Duck'a, Kenny i Lee zostaną bliskimi przyjaciółmi. Jednak Shawn zostaje zabity, grupa jest wykopana z farmy Hershel'a. Jeśli Lee zdecydował się uratować Shawna, Kenny ratuje Ducka ale ucieka, zamiast pomóc Lee. Hershel denerwuje się na Kenny'ego i dziękuje Lee za próbe uratowania Shawn'a. Mimo wszystko grupa jest wyrzucona z farmy. Kenny oferuje podwózkę do Macon. Lee i Clementine zgadzają się. Zależnie od tego, kogo próbował uratować Lee, relacje Kenny'ego i Lee będą się zmieniać.

Po przybyciu do Macon kończy się paliwo. Bohaterowie postanawiają podróżować na piechotę. Kenny zawołał o pomoc w stronę postaci z oddali. Niestety, okazało się że jest to grupa szwendaczy. Jeden z nich zaatakował Ducka, lecz został on uratowany przez Carley i Glenna. Przyprowadzili oni bohaterów do apteki. Tam Kenny spotkał Doug'a, Lilly i jej ojca, Larr'ego. Gdy Larry zobaczył, że Duck jest pokryty krwią szwendaczy uznał, że chłopak jest ugryziony i próbował go wyrzucić. Kenny stanął pomiędzy nimi i groził Larr'emu, że jeśli choć do;tknie Ducka on go skrzywdzi. Czy Lee stanie po jego stronie wpłynie na ich relacje. Larry kłóci się z Kennym póki nie słychać krzyku Clementine atakowanej przez szwendacza. Po tym, jak Lee ją uratował, Larry dostaje ataku serca. Kenny zaczął nadzorować sytuację i zlecić Carley i Doug'owi pilnowanie frontowych drzwi. Lee później rozmawia z Kennym o tym, co zdarzyło się na farmie. Lee stara się pocieszyć Kenny'ego, który ma poczucie winy.

Kiedy Lee i Lilly przypadkowo uruchamiają alarm w aptece, Kenny stara się przygotować grupę do ucieczki, podczas gdy Lee, Carley i Doug trzymają drzwi przed szwendaczami. Kiedy Larry uderzył Lee i zostawił na pastwę szwendaczy, Kenny uratował go w ostatniej chwili. W zależności od relacji Lee z Kennym, mógł on skomentować to ,, Szczególnie dobry przyjaciel rodziny'' lub ,,Pomimo że uważam cię za dupka''. Kiedy grupa przybyła do motelu Lee i Kenny prowadzą krótką rozmowę o Clemantine, czy Lee potrafi o nią zadbać. Później Kenny słyszy bębnienie z miasta i ma nadzieję, że to wojsko i że ,,zakończy to coś''. Kiedy zaczyna myśleć, że wszystko jest w porządku światło wokół nich gaśnie.

"Spragnieni Pomocy" Edytuj

Trzy miesiące po ataku w aptece Kenny był z Lee i nowym przybyszem, Markiem na polowaniu na jedzenie. Lee i Mark zastanawiali sie, jak Kenny się dogada z Lilly, ponieważ nie podoba mu się w jaki sposób prowadzi ona grupę. Kiedy Lee i Mark usłyszeli krzyki i znaleźli Bena Paula, Travisa i Davida Parkera, Kenny był już tuż za nimi by sprawdzić co się stało. Kenny zaoferował strzelanie do nadchodzących szwendaczy, podczas gdy Lee starał się uwolnić Davida z pułapki na niedźwiedzie lub zostawić go na śmierć. Po wyborze, Kenny udał się zresztą grupy do obozu.

Spowrotem w obozie, Lilly i Kenny mieli odmienne zdania co do wprowadzenia większej liczby osób do grupy. To spowodowało, że Lilly zdenerwowała się i kazała Lee rozdzielić racje na ten dzień. Kenny rozmawiał z Lee na temat ich relacji która jest dobra albo zła, w zależności od wyborów Lee w ,,Nowy dzień''. Kenny nie chce przyjąć żadnych racji, dopóki Duck nie dostanie swojej. Jeśli Lee nakarmił Duck'a i Clementine, Kenny popiera jego decyzję i mówi, że to jest to co ,,prawdziwy mężczyzna robi'' i oferuje ci miejsce w RV jeśli zajdzie taka potrzeba.

Kiedy Katjaa i Lee zostali zaatakowani przez Travisa lub Davida, Kenny zaczął oskarżać Bena, że nie powiedział im o ugryzieniu. W tym momencie Ben ujawnił, że człowiek się przemienia po śmierci i nie ugryzienie pełni to rolę. Wszyscy są zainfekowani i przemienią się po śmierci innej, niż zniszczenie mózgu. Wtedy grupa napotkała braci St.John, którzy oferowali handel żywnością w zamian za benzynę. Grupa zgodziła się, że Lee, Mark, Ben i Doug/Carley powinni udać się by zbadać bezpieczność tego miejsca.

Kiedy Ben i Doug/Carley wrócili, Kenny przyszedł z resztą grupy na farmę. Przybyli tam, gdy Mark został zaatakowany przez bandytów, przez co Kenny był zaniepokojony. Później Kenny popychał Duck'a na nowo zbudowanej huśtawce, gdzie Lee rozmawiał z nim na temat ich aktualnej sytuacji w przyjaźni. Kiedy Lee wrócił z obozu Jolene, Kenny był z Katją, Duck'iem, Clementine i Andrew St.John w stodole. Kenny kłócił się z Lilly na temat podejrzeń co do braci St.John. Wspomniał, że drzwi były zamknięte i Andy szczególnie szybko je zablokował i usłyszał metaliczny dźwięk. Razem z Lee obmyślili plan. Kenny rozpraszał uwagę Andy'ego wystarczająco długo, by Lee znalazł narzędzie potrzebne do rozwalenia kłódki. Niestety, gdy tylko złamał blokadę wezwano wszystkich na przygotowany obiad. Kenny powiedział, że wymyśli dla Lee wytłumaczenie, podczas gdy Lee złamał blokadę i dostał się do środka.

Kenny jadł przy stole z resztą grupy gdy odkryto, że Andy, Danny i Brenda byli kanibalami którzy odcięli Markowi nogi na kolację. Bracia zaciągnęli nieprzytomnego Lee, Clementine, Kenny'ego, Lilly i Larr'ego do spiżarni na mięso. Kenny był zrozpaczony, że jego rodzina została porwana. Kiedy Larry doznał ataku serca stracił puls. Kenny doszedł do wniosku, że nie żyje i trzeba zmiażdżyć mu mózg zanim się przemieni. Lee mógł reanimować Larr'ego lub pomóc Kenny'emu. Tak czy inaczej, głowa Larry'ego została zmiażdżona przez lizawkę. Kenny był w szoku z powodu tego, co zrobił lecz powiedział, że zrobił to co konieczne by chronić grupę. Relacje Kenny'ego i Lee będą poważnie zmienione w związku z tą decyzją. Albo Kenny będzie wdzięczny Lee za pomoc w tak trudnej sytuacji, albo będzie zły za zostawienie go samego. Po tym, jak Clementine uwolniła ich przeciskając się przez otwór wentylacyjny, Kenny bardzo się śpieszył do swojej rodziny. Danny przyłapał Lee na skradaniu się i doszło do walki. Albo Lilly albo Kenny uratują Lee. Po tym, Kenny rzucił się do domu.

Kenny zobaczył Andy'ego trzymającego Duck'a jako zakładnika. Od razu się na niego rzucił, lecz został postrzelony w bok. Lee ostatecznie pokonał Andy'ego, a po podjęciu decyzji o jego życiu lub śmierci grupa opuściła gospodarstwo gdy szwendacze przeszli przez płot i zajęli je.

Gdy grupa wróciła, Kenny przez chwilę rozmawiał z Lee o tym, co się stało. Gdy grupa zobaczyła opuszczony samochód, Kenny był pierwszą osobą proponującą kradzież rzeczy z samochodu. Lee mógł się nie zgodzić na kradzież, lecz mimo wszystko Kenny wziął udział w grabieży.

''Przed nami długa droga'' Edytuj

Kenny pojawia się na samym początku odcinka trzeciego kiedy, wraz z Lee udają się do miasta w celu zdobycia zapasów. Przechodząc przez opuszczone miasto,obaj rozmawiają o sytuacji zaistniałej. W odcinku drugim, gdy Kenny zabił Larry'ego.Kenny pyta:Jak tam u Lilly?. Jeżeli Lee nie pomógł mu zabić Larry'ego odpowie: zabiłeś jej ojca. Jeżeli Lee pomógł Kenny'emu zabić Larry'ego może odpowiedzieć: Zabiliśmy jej ojca Kenny. Następnie Kenny wspina się po niewielkiej drabince na górę i łamie ją, zaraz potem jak wchodzi na górę. Gdy Lee znalazł wejście na górę obaj rozmawiają na temat Shown'a Green'a. Gdy Lee już ma iść do Kenny'ego obaj słyszą krzyczącą dziewczynę. Po chwili zostaje ugryziona, więc Lee sugeruje by skrócić jej cierpienia. Ale Kenny ma inny pomysł      - chce by Lee zostawił kobietę na pastwe zombie, by ci mogli w spokoju zebrać zapasy. Gracz ma wtedy wybór:

Zastrzelić kobietę:Jeżeli Lee zastrzelił ugryzioną kobietę Kenny jest zły, jednak ostatecznie idą dalej.

Zostawić Kobietę:Jeżeli Lee nie zastrzeli kobiety Kenny powie, że mają dużo czasu i udają się dalej.popr

Więcej z Fandomu

Losowa wiki