FANDOM

Killer Within
Sezon 3, Odcinek 4
AMC TWD Killer Within.png
Data emisji 04.11.2012
(AMC, USA)

06.11.2012
(FOX, Polska)

Scenariusz Sang Kyu Kim
Reżyseria Guy Ferland
Oglądalność 9.27 mln (USA)
Odcinki
← poprzedni
"Walk With Me"
następny →
"Say the Word"
Obsada
Występują:
Andrew Lincoln jako Rick Grimes
Sarah Wayne Callies jako Lori Grimes
Laurie Holden jako Andrea
Norman Reedus jako Daryl Dixon
Steven Yeun jako Glenn Rhee
Lauren Cohan jako Maggie Greene
Chandler Riggs jako Carl Grimes
Danai Gurira jako Michonne
Michael Rooker jako Merle Dixon
David Morrissey jako Gubernator
a także:
Melissa McBride jako Carol Peletier
IronE Singleton jako T-Dog
Emily Kinney jako Beth Greene
Scott Wilson jako Hershel Greene
Lew Temple jako Axel
Zdjęcia z odcinka

"Killer Within" – czwarty odcinek sezonu trzeciego serialu The Walking Dead. Amerykańska premiera odcinka odbyła się 4 listopada 2012 roku na kanale stacji AMC. Polska premiera miała miejsce na kanale FOX 6 listopada 2012 roku.

Streszczenie wydarzeńEdytuj

Axel i Oscar rozmawiają z grupą. Mówią, że w ogrodzeniu jest dziura przez, którą przedostają się sztywni. Proszą Ricka, by pozwolił im mieszkać z nimi, bo nie wytrzymają w swoim sektorze pełnym ciał ich kolegów. T-dog chce pozwolić im zamieszkać z grupą ale inni nie są co do tego przekonani. Wolą trzymać się wcześniejszego planu.

Michonne podczas przechadzki po Woodbury trafia na tyły miasteczka. Znajduje przywiezione przez Gubernatora auta, na których są ślady strzałów i krwi. Philip nakrywa ją na tym. Proponuje jej, by przyłączyła się do nich.

Hershel wstaje z łóżka i próbuje chodzić o kulach. Wychodzi na zewnątrz gdzie grupa skończyła już sprzątać ciała i przeparkowywać auta. Wszyscy cieszą się z tego, że udało się uratować Hershela. Nagle na wewnętrznym sektorze więzienia pojawiają się sztywni. Grupa musi się ratować. Są zmuszeni się rozdzielić. Beth i Hershel tarasują przed zimnymi przejście, Carol i T-dog biegną w stronę bramy, a Maggie, Lori i Carl wbiegają do wnętrza budynku. Gdy T-dog zamyka bramę, by do sektora nie dostało się więcej zimnych jeden z nich gryzie go w ramię.

Andrea daje Merle'owi mapę, na której zakreśliła farmę Hershela. Dixon mówi jej o tym, że są podobni. Ci sami ludzie zostawili zarówno jego jak i ją i Ci sami ludzie ich uratowali. Andrea pyta Merle'a o Gubernatora. Dixon twierdzi, że to dobry człowiek.

Rick, Daryl i Glenn dostają się na wewnętrzny plac więzienia. Glenn orientuje się, że łańcuchy trzymające bramę nie pękły tylko ktoś je przeciął. Nagle ktoś włącza w więzieniu alarm. Zwabia on mnóstwo sztywnych. Oscar tłumaczy Grimesowi, że ktoś musiał włączyć generatory. Rick, Daryl i Glenn zabierają ze sobą ocalałych więźniów i biegną szukać źródła hałasu.

T-dog tłumaczy Carol w jaki sposób może ona wydostać się z podziemi więzienia. Gdy wchodzą w inny korytarz zastają tam dwóch zimnych. Nie mają już amunicji. T-dog wie, że nie ma już dla niego ratunku więc rzuca się na sztywnych pozwalając w ten sposób, by Carol przebiegła do wyjścia.

Merle opowiada Gubernatorowi o swojej rozmowie z Andreą. Mówi mu także o mapie i o tym, że chce odszukać Daryla. Philip zniechęca go do tego. Dixon orientuje się, że Gubernatorowi nie chodzi o to, że jest on potrzebny Woodbury, tylko o to, by jego brat nie przyprowadził do miasteczka innych ocalałych z Atlanty.

Lori zaczyna rodzić. Maggie jej pomaga. Nie są w stanie sprowadzić Hershela. Maggie musi sama poprowadzić poród Lori. Okazuje się, że dziecko się źle ułożyło.

Gubernator i Andrea piją razem. Rozmawiają o swoich bliskich, których utracili. Kobieta opowiada mu o planach jakie mają razem z Michonne. Gubernator zdradza jej swoje prawdziwe imię.

Rick, Daryl i Oscar dostają się do pomieszczenia gospodarczego. Gdy chcą wyłączyć generatory, zza jednego z nich wyskakuje Andrew, który zdołał się ocalić. Próbuje zabić Ricka. Oscar podnosi broń, która wypadła Grimesowi. Andrew nakłania go, by zastrzelił Ricka. Oscar strzela do Andrew po czym oddaje broń właścicielowi. Wyłączają generatory.

Lori nie jest w stanie urodzić w sposób naturalny. Prosi Maggie, by rozcięła jej brzuch nożem Carla i uratowała dziecko. Jest świadoma tego, że nie przeżyje. Żegna się z Carlem. Maggie robi jej cesarskie cięcie i wyciąga niemowlę. Lori umiera z powodu wykrwawienia się oraz szoku. Carl strzela jej w głowę.

Rick, Daryl, Oscar, Axel i Glenn odnajdują szkielet T-doga i opaskę Carol. Jej los zdaje się być przesądzony. Wychodzą z powrotem na wewnętrzny dziedziniec więzienia. Gdy Rick chce wrócić szukać reszty, wraca Carl i Maggie z dzieckiem na rękach. Rick domyśla się co się stało. Zaczyna płakać i pada na ziemię. Nie może się pogodzić ze stratą żony.

Pozostała obsadaEdytuj

GościnnieEdytuj

Niewymienieni w czołówceEdytuj

  • Adelaide i Eliza Cornwell jako Judith Grimes
  • Greg Tresan jako Richard Foster
  • Carol Lane Tresan jako Pani Foster
  • Devon Tresan jako córka Foster’ów
  • Keith Andrew Gostel, Elberta McKnight jako ocaleńcy z Woodbury
  • Lauren Henneberg, Ryan Nesset, Andrew S. McMillan, Amanda Adams , Alyssa V. Mullan, Dan Riker, Kasey Williamson, John Jaret, Jonna Capehart, Gary LaVard jako zombie

ZginęliEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwsze wystąpienie - Judith Grimes
  • Ostatnie wystąpienie - T-Dog
  • Ostatnie wystąpienie - Andrew
  • Ostatnie wystąpienie - Lori Grimes jako żywej. Później pojawia się kilka razy w halucynacjach Ricka.

[jeśli możesz, rozbuduj artykuł, klikając w edycję]

BłędyEdytuj

[ta informacja nie została jeszcze dodana, jeśli możesz, rozbuduj artykuł, klikając w edycję]

Odcinki The Walking Dead

Więcej z Fandomu

Losowa wiki