FANDOM

Lauren Cohan - amerykańsko - brytyjska aktorka, grająca jedną z głównych ról w serialu The Walking Dead. Lauren wciela się w rolę Maggie Greene, córki farmera Hershela Greene.

Biografia Edytuj

Urodziła się w Stanach Zjednoczonych, wychowywała się w Cherry Hill w New Jersey. Jeszcze w dzieciństwie przeprowadziła się z rodziną do Wielkiej Brytanii. Od piątego roku życia była wychowywana w wierze judaistycznej, którą przyjęła jej matka po ślubie z ojczymem aktorki. Lauren Cohan uczęszczała do szkoły hebrajskiej, przeszła też swoją uroczystość bat micwa. Ukończyła studia z zakresu aktorstwa i literatury angielskiej na University of Winchester, zajęła się aktorstwem w ramach założonej jeszcze na uczelni grupy artystycznej, występując w Londynie i Los Angeles. W filmie debiutowała w 2005 w Casanovie, gdzie otrzymała epizodyczną rolę u boku m.in. Heatha Ledgera. Zaczęła grywać epizody w produkcjach kinowych i telewizyjnych, m.in. wystąpiła w sześciu odcinkach serialu Nie z tego świata, a także w filmie Death Race 2. W 2011 dołączyła do głównej obsady produkcji Żywe trupy, wcielając się w postać Maggie Greene.