FANDOM

  Lilly
Lilly (gra video)
Aktor: Nicki Rapp
Płeć: Kobieta
Włosy: Brązowe
Zawód/
zajęcie:
Oddział sił lotniczych USA (dawniej) Przywódca grupy (dawniej)
Rodzina: Larry - (ojciec, martwy)
Pierwsze
wystąpienie:
Nowy Dzień
Ostatnie
wystąpienie:
Za Każdym Rogiem
Status: Nieznany
Wiem, że nie zawahasz się przed morderstwem! Wiem, że ktoś kradnie nam zapasy - TAK, KRADNIE - i wiem, że lista osób, którym ufam, maleje z każdym dniem. A teraz WYNOCHA!

—Lilly do Kenny'ego i Lee

 Lilly jest oryginalną postacią z gry The Walking Dead, córką Larry'ego i działa jako liderka grupy razem z Kennym, aż ostatecznie traci swoją pozycję, gdy zaczyna wykazywać oznaki paranoi. Zawsze od razu przechodzi do sedna sprawy, nie zważając na to, co ludzie o niej pomyślą. Jednak ma też swoją dobrą stronę, która uwidacznia się, gdy troszczy się o swojego ojca i (w zależności od tego, jak Lee będzie się względem niej zachowywał) Lee oraz Clementine. W epizodzie Przed nami długa droga podejrzewa, że w grupie jest zdrajca, który współpracuje z bandytami. Oskarża Carley ( jeśli to ona została ocalona przez Lee) i Bena. Ostatecznie decyduje się wziąć sprawy w swoje ręce i brutalnie/przypadkowo zabija Carley/Douga.

 Charakter:Edytuj

Lily bardzo łatwo może wzbudzić niechęć i brak szacunku u pozostałych członków grupy, głównie dlatego, że jest córką Larry'ego i zawsze staje po jego stronie. W późniejszych epizodach przejmuje rolę liderki grupy, prawdopodobnie dlatego, że nikt inny nie chciał ponieść takiej odpowiedzialności. 

Ponieważ ma doświadczenie wojskowe ( głównie w siłach powietrznych), świetnie sobie radzi w otoczeniu mężczyzn i nie ma problemu z wyrażaniem własnego zdania, by chronić siebie i swojego ojca. Co więcej, potrafi korzystać z broni palnej i ma dużą wiedzę na temat metod przetrwania, a to bardzo ważne cechy dla przywódcy. Wprowadziła nawet codziennie treninigi dla dorosłych osoników w grupie. Ogólnie rzecz biorąc, Lily jest raczej apodyktyczna i zaborcza, chce, by grupa działa na jej warunkach. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że ilekroć Larry zaczyna wpadać w szał, ona bardzo szybko próbuje go uspokoić. To pokazuje, że w przeciwieństwie do swojego ojca nie jest zgorzkniała i negatywnie nastawiona do każdej napotkanej osoby.

Lilly ma tendencję do chowania urazy. Zważywszy na to, że ona i Carley nie miały ze sobą prawie żadnych interakcji, Lilly doskonale zapamiętała moment, w którym Carley sprzeciwiała się jej rządom i nazwała Kenny'ego przywódcą grupy. 

Mimo wszystko, nie jest nieustraszona. Po tym jak zabiła Carley lub Douga, a Lee pozwolił jej wrócić do kampera, oznajmia, że boi się, co grupa z nią teraz zrobi. Ten strach popchnie ją do kradzieży samochodu. 

Jeśli Lee będzie próbował utrzymać z nią dobre stosunki, gracz pozna jej lepszą stronę. Okażę się, że Lilly w gruncie rzeczy jest ciepłą osobą, liczącą się z innymi, która nie jest do końca przekonana o swoich zdolnościach przywódczych. W jedenj z rozmów Lilly będzie chciała przeprosić za zachowanie swojego ojca, twierdząc, że wiele w życiu przeszedł i jedynie troszczy się o dobro swojej rodziny. 

Zdaje się, że w przeciwieństwie do Kenny'ego,  ma na uwadze dobro całej grupy, podczas gdy on w dużej mierze skupia się głównie na dobru swojej rodziny. 

Przed wybuchem apokalipsyEdytuj

Stacjnowała w Bazie Sił Powietrznych ,,Robins". Pracowała w biurze. Przywykła zatem do zmagania się z natrętnymi wojskowymi, więc zawsze stara się przejąć kontrolą nad trudną sytuacją. 

Wybory związane z LillyEdytuj

Sezon 2

Epizod 2 

Gdy Larry, Lilly, Lee, Clementine i Kenny zostają uwięzieni w chłodni przez braci St. John, Larry wpada w szał i zaczyna walić rękami w ściany pomieszczenia, domagając się uwolnienia. Przez nadmierne zdenerwowanie dostaje ataku serca. Lilly dopada do niego w następnej chwili i prosi Lee o pomoc. Kenny z kolei twierdzi, że Larry tak czy inaczej nie przeżyje, a co za tym idzie przemieni się w szewndacza, przed którym będą musieli się bronić. Postanawia zatem skrócić cierpienie ojca Lilly, rozbiając mu głowę lizawką. Gracz może:  

Pomóc Lilly:  Lee rzuca się na pomoc Lilly i prosi ją o kontrolowanie czynności życiowych ojca, podczas gdy sam przystępuje do RKO, ale Kenny ostatecznie i tak rozbija głowę Larry'ego. Po tym wydarzeniu relacje z Kennym ulegą pogroszeniu, zaś relacje z Lilly - poprawie. Po wydostaniu się z chłodi Lilly uratuje życie Lee dwukrotnie; pomoże mu, gdy Danny go zaatakuje i postrzeli Andrew, który będzie próbował wepchnąć Lee na ogrodzenie pod napięciem. 

Pomóc Kenny'emu: Jeśli Lee zdecyduje się pomóc Kenny'emu, będzie musiał odciągnąć Lilly od ciała jej ojca i tym samym ułatwić swojemu koledze zabicie Larry'ego. W tym wypadku to realcje z Kennym ulegną poprawie. Lilly wpadnie w histerię i zacznie krzyczeć, że jej ojciec wciąż żył, gdy oni zdecydowali się rozbić mu głowę. Gdy Andrew będzie przyciskał głowę Lee do ogrodzenia pod napięciem, Lilly będzie się tylko temu przyglądać. 

Niepodjęcie żadnej decyzji: Jeśli Lee nie podejmie żadnej decyzji, Kenny popchnie go, mówiąc, że jest bezużyteczny i zrzuci na głowę Larry'ego lizawkę. Jednakże, w tej sytuacji  to relacje z Lilly ulegną wtedy poprawie. 

Sezon 1 

Epizod 3 

Jeśli Lee uratował Carley w pierwszym epizodzie: Jeśli Lee uratował Carley, Lilly oskarży ją i Bena o współpracę z bandytami i kradzież zapasów. W pewnym momencie pod koła kamperu prowadzonego przez Kenny'ego wpadnie szewndacz, przez co grupa będzie musiała odbyć przymusowy postój. Lilly wychodzi na zewnątrz wraz z Lee, Carley i Benem i konytuuje swoje oskarażenia, próbując wymusić na nich przyzananie się do winy. Awantura przybiera na sile, aż wreszcie Carley wyzwa Lilly od paranoiczki i mówi, że zachowuje się jak mała, przestraszona dziewczynka. Lilly, będąc pod wpływem silnych emocji, strzela Carley w policzek i tym samym ją zabija. Po wszystkim próbuje wmówić grupie, że była zdrajczynią, chociaż sama nie jest co do tego przekonana.

Jeśli Lee uratował Douga w pierwszym epizodzie: Jeśli Lee uratował Douga, Lilly będzie winić tylko Bena. Po wyjściu z kampera wyciągnie pistolet i będzie z niego mierzyć do chłopaka, którego uratuje Doug, mimo iż sam przypadkowoo poniesie śmierć. Lilly będzie szczerze żałować tego, co zrobiła. 

Niezależnie od tego, kogo Lilly zabiła, Lee będzie musiał zdecydować, co z nią zrobić. Może: 

Zostawić ją na drodze/Nie podjąć żadnej decyzji: Lilly zostanie na drodze, która wkrótce zacznie zapełniać się szwnedaczami. Kobieta będzie przed nimi uciekać, a jej dalsze losy są nieznane. W ostatnim epizodzie tajemniczy mężczyzna, który uprowadził Clementine, będzie miał za złe Lee, że zostawił Lilly na pastwę losu. 

Pozwolić Lilly zostać: Jeśli Lee pozwoli Lilly zostać, wsiądze ona z powrotem do pojazdu zakłuta w kajdanki. Gdy grupa zatrzymie się, by usunąć zagradzający drogę pociąg, w pewnym momencie Lee wróci do kampera w poszukiwaniu ołówka. Lilly w tym czasie zdąży się uwolnić i złoży mu propozycję; ukradnie kamper, a on może razem z nią uciec lub odmówić. Jeśli zgodzi się uciec, Lilly poprosi go, by poszedł w takim razie po Clementine, ale gdy tylko Lee wysiądze z pojazdu, kobieta przechytrzy go i szybko odjedzie. W przypadku gdy Lee odmówi, Lily wypchnie go z kampera i odjedzie tak czy inaczej. 

B.Zabite osoby: Edytuj

  • Carley (celowo)
  • Doug (przypadkowo)
  • Lider bandytów
  • Kilku bandytów
  • Niezliczona ilość zombie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki