FANDOM

-
  Lizzie Samuels
Lizzie.png
Aktor: Brighton Sharbino
Płeć: kobieta
Włosy: blond
Wiek: ok. 12-14 lat
Zawód/
zajęcie:
uczennica
Rodzina: Ryan Samuels - ojciec (nie żyje)
Mika Samuels - siostra (nie żyje)
Carol Peletier - matka zastępcza
Pierwsze
wystąpienie:
"30 Days Without An Accident"
Ostatnie
wystąpienie:
"What Happened and What's Going On" (halucynacje)
Odcinek
śmierci:
The Grove
Przyczyna
śmierci:
Postrzelona przez Carol Peletier
Status: Nie żyje
Carolshootinglizzie.PNG
Umrze wielu ludzi, zawsze tak jest. To smutne, ale przynajmniej mają drugie życie.

—Lizzie podczas rozmowy z Carol

Lizzie Samuels - jedna z ocalałych. Nowo przybyła, nie wiadomo skąd znalazła się w grupie, ale prawdopodobnie jest z Woodbury. Ma siostrę Mikę i ojca Ryana Samuela, który zginął w odcinku "Infected". Przygarnęła ją Carol i nie tylko zastępuje jej matkę, ale też uczy ją jak przeżyć świecie opanowanym przez Zombie.

Wygląd i osobowośćEdytuj

Lizzie to biała dziewczyna z blond włosami.
Lizzie to dziewczyna w wieku od 12 do 14 lat, czas spędza z innymi dziećmi z grupy. Powoli wchodzi już w wiek nastoletni. Carol uczy ją jak być twardą w tym trudnym świecie. Lizzie uważa, że szwendacze to też ludzie, ale inni, o co stoczyła kłótnię z Carlem, któremu nie podobało się, że dzieci wraz z Lizzie nadają szwendaczom imiona.

Przed apokalipsąEdytuj

Lizzie żyła ze swoim ojcem Ryanem i siostrą Miką w Jacksonville w stanie Floryda. Nie wiadomo kim jest jej matka. Przed apokalipsą była uczennicą szkoły podstawowej, ale możliwe, że teraz chodziłaby do szkoły wyższej.

​W trakcie apokalipsyEdytuj

Sezon 4Edytuj

30 Days Without An AccidentEdytuj

Lizzie po raz pierwszy pojawia się w odcinku ,,30 Days Without An Accident", przy ogrodzeniu wraz z innym dziećmi nazywając szwendacze. Późnej przychodzi do nich Carl mówiąc, że nie powinny ich nazywać, ponieważ zabijają ludzi, na co Lizzie odpowiada, że mordercy też mają imiona. Później widać ją również na lekcji Carol o posługiwaniu się nożem.

Infected Edytuj

W tym odcinku Lizzie po raz pierwszy jest widziana, jak wybiega z bloku i krzyczy o pomoc. Następnie jest ona w celi wraz z Carol, swoją siostrą oraz swoim ugryzionym ojcem, który mówi jej, aby opiekowała się Miką. Z początku Lizzie chce zabić swojego ojca, aby się nie przemienił, ale ostatecznie nie daje rady i zaczyna płakać. Potem razem ze swoją siostrą stoi przy ogrodzeniu, po czym niedługo dochodzi do nich Carol i zaczyna z nimi rozmawiać. Mówi im, że jej ojciec kazał się jej nimi zaopiekować oraz, że jest słaba i, żeby przeżyć musi być silna. Natomiast Lizzie zaczyna płakać z powodu śmierci szwendacza Nicka. W pewnym momencie Carol znów przychodzi do dziewczynek. Tym razem mówi Lizzie, że Nick był sztywnym i, że nie tęskni za nim, tylko za ojcem, ponieważ go kochała. Po czym wplątuje jej kwiatka we włosy oraz daje jej swój nóż.

IsolationEdytuj

Lizzie przychodzi do Carol i mówi jej, że źle się czuje, po czym zaczyna kaszleć. Kobieta mówi jej, żeby się nie martwiła, bo wyzdrowieje oraz, aby położyła się w łóżku, a Glenn ją przykryje, bo robi to najlepiej. Lizzie powoli wchodzi do izolatki, lecz cofa się, aby przytulić Carol, w końcu dziewczyna wchodzi do izolatki.

IndifferenceEdytuj

Lizzie pojawia się  na początku odcinka.  Rozmawia ona z Carol,  przed wyjazdem kobiety na wyprawę wraz z Rick'iem.  Podczas rozmowy dziewczyna mówi o tym, że to smutne, że ludzie umierają, ale przynajmniej mają drugie życie. Kobieta mówi Lizzie, że gdy się przemieniają nie są tymi samymi ludźmi, na co dziewczyna odpowiada, że jest dzieckiem, i gdy urośnie zmieni się, ale jednak będzie sobą. Do tego Lizzie dodaje, że jest silna, a nie słaba tak jak Carol wcześniej mówiła. Następnie  kobieta zaczyna ją przepytywać co robić w razie zagrożenia oraz, żeby nie bała się zabijać, gdy będzie chodziło o bezpieczeństwo jej lub jej siostry. Carol pyta się rówież dziewczyny gdzie jest jej nóż i,  żeby  wyjęła go spod podkoszulka, Lizzie mówi kobiecie, że to zrobi i nazywa ją ,,mamą", na co Carol mówi jej, aby nie nazywała jej tak. Na koniec dziewczyna mówi jej, że nie boi się zabijać, tylko po prostu się boi. Kobieta odpowiada jej na to, że musi walczyć ze strachem i, że kiedyś się zmieni.

Internment Edytuj

Lizzie znajduje się w celi razem Luke'iem. Dziewczyna ratuje życie Glenn'a odciągając szwendacza od Koreańczyka. Podczas odciągania sztywnego od celi, w której znajduje się Azjata, Lizzie potyka się i upada na podłogę wraz z zombie, który próbuje ją ugryźć. Na szczęście dziewczyna zostaje uratowana prze Hershel'a.

Too Far GoneEdytuj

Gdy rozpoczyna się atak na więzienie Lizzie próbuje przekonać inne dzieci do wzięcia udziału w bitwie. Następnie dziewczyna widziana jest jak zabija jednego z żołnierza Gubernatora oraz Alishe, ratując tym samym Tyreese'a, który nakazuje Lizzie oraz jej siostrze ucieczkę.

InmatesEdytuj

Lizzie podróżuje wraz z Tyresese'm, Miką i Judith.  Mówi ona swojej siostrze, aby nie płakała,  z powodu braku Carol. Następnie gdy zostaje sama z Miką i Judith, zakrywa jej usta. Niewiadomo czy che uciszyć niemowlę czy też je udusić.  Na szczęście dziewczynki znajduję Carol, które resztę podróży idą z nią oraz Tyreese'm

The GroveEdytuj

Lizzie wraz z Carol pełnią nocną warte, gdy Mika i Tyreese śpią. Podczas pełnienia warty kobieta opowiada dziewczynie o jej córce Sophii. W końu Carol prosi Lizzie, aby poszła spać, lecz przed zrobieniem tego dziewczyna ją przytula. Rano Lizzie powstrzymuje Tyreese'a od zabicia szwendacza, mówiąc, że nie musi go zabijać.

Gdy Carol z Tyreese'm oczyszczają dom, Lizzie jest smutna z powodu tego, że zabijają sztywnych. Wktórce również jeden szwendacz wychodzi z domu i przewraca się za ogrodzenie i zaczyna zmierzać w jej kierunku.  Dziewczyna nie może go zabić i zamarza ze strachu, trzymając Judith w ramionach. Na szczęście ratuje je Mika, strzelając sztywnemu w głowę, przez co Lizzie zaczyna płakać. Natomiast jej siostra próbuje ją uspokoić i mówi jej, żeby patrzyła na kwiatki.

Po tym jak Carol zabija zombie, Lizzie zaczyna krzyczeć, że zabiła jej przyjaciółkę.  Dziewczyna pyta się jej co by było gdyby to ona zabiła ją.  Lizzie również zaczyna płakać z powodu jej śmierci.

Następnie dziewczyna wraca do uwięzionego szwendacza i zaczyna go karmić szczurami.  Lizzie chce nawet dać się ugryźć sztywnemu, lecz ostatecznie nie robi tego, z powodu zwęglonych zombie wychodzących z lasu. Wraz ze swoją siostrą ucieka do domu. Potem razem z Carol, Tyreese'm i Miką niechętnie zaczyna zabijać szwendaczy.

Później Lizzie  wraz ze swoją siostra pomaga Carol w gotowaniu. Gdy Tyreese i Carol zostawiają ją samą z Miką i Judith, Lizzie zabija swoją siostrę, nie niszcząc jej mózgu, aby pokazać Carol i Tyreese'owi, że sztywni niczym nie różnią się od ludzi. Przestraszona Carol mówi dziewczynie, aby oddała jej broń oraz zapewnia ją, że nie uszkodzi mózgu Miki, choć naprawdę zamierza to zrobić.

Potem Carol idzie z Lizzie z dala od domu. Dziewczyna zauważa, że jest ona zdenerwowana i zaczyna płakać. Lizzie pyta się jej czy jest na nią wściekła z tego powodu, że do niej mierzyła oraz przeprasza ją za to i błaga ją, aby nie była na nią wściekła. Natomiast Carol prosi ją, aby spojrzyła na kwiatki i strzela jej w głowę.

RelacjeEdytuj

Ryan Samuels Edytuj

My powinnyśmy to zrobić

— Lizzie do Carol o zabiciu swego ojca, aby się nie przemienił

Lizzie i jej ojciec prawdobodobnie mieli silną relacje. Gdy ona wraz ze swoją siostrą dowiedziały się, że ich ojciec został ugryziony, obie zaczęły płakać oraz nie wiedziały co robić. Carol próbowała je uspokoić i mówiła, że mogą poczekać na zewnątrz,  jednak siostry postanawiły zostać. Gdy kobieta zamierzała zabić Ryan'a, aby się nie przemienił, Lizzie powstrzymała ją mówiąc, że to ona i Mika powinny to zrobić, lecz młodsza s sióstr powiedzaiał, że nie da rady. Nastomiast strarsza próbowała to zrobić, lecz ostatecznie też nie dała rady tego zrobić. W końcu ojca dziewczyny zabiła Carol, przez co dziewczynki zaczęły płakać.

Zabite ofiaryEdytuj

Lista ofiar zabitych przez Lizzie:

  • Żołnierz Gubernatora

ŚmierćEdytuj

Została zastrzelona przez Carol po tym, jak zabiła swoją siostrę (Mikę), gdyż stwierdziła że i tak wróci do życia (jako Zombie). Lizzie nie była świadoma tego co robi zabijając siostrę. Lizzie chciała zabić również małą Judith.

Zobacz teżEdytuj

Nagłówek
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet

Więcej z Fandomu

Losowa wiki