FANDOM

  Luke
Aktor: Scott Porter
Płeć: mężczyzna
Włosy: Brązowe
Wiek: 26-All that remains 27-No going back
Zawód/
zajęcie:
Student historii sztuki (przed apokalipsą) Przywódca grupy z domku (po akokalipsie)
Rodzina: (Nieznany ojciec) - martwy

(Nieznzna matka) - martwa

Nienarodzone dziecko
Pierwsze
wystąpienie:
All That Remains
Ostatnie
wystąpienie:
No Going Back
Odcinek
śmierci:
No Going Back
Przyczyna
śmierci:
Utonięcie w zamarzniętym jeziorze
Status: Nie żyje
Okres życia: od All That Remains do NoGoing Back
Pochodzenie: Kausykański amerykanin

Luke jest to główny bohater i ocalały z apokalipsy zombie,jest liderem grupy zamieszkującej w małym domku w lesie jest najlepszym przyjacielem Nicka oraz jednym z opiekunów Clementine w sezonie 2.

Charakter. Edytuj

Luke jest zrównoważonym miłym mężczyzną który wraz z kolejnymi odcinkami staje się opiekunem Clementine. Początkowo był zszokowany faktem iż Clementine mogła być ugryziona a gdy to okazuje się być nie prawdą oferuje on jej schronienie i mówi że inni będą musieli przywyknąć.Luke cechuje się zdolnościami przywódczymi i jest w stanie podejmować decyzje. Wszystkich stara się traktować równo oraz bierze pod uwagę zdanie innych.

W odcinku drugim sezonu 2 Luke stara się pomóc Nickowi,który zabił Matthew.Wykazuje tym samym że dba o najlepszych przyjaciół.

Przed Apokalipsą: Edytuj

Lokacja Nieznana

Luke przed apokalipsą mieszkał ze swoimi rodzicami.Z przyjaciółmi skakał po budynkach w centrum mówiąc że to głupie.Prowadził również sześcio miesięczny biznes z Nickiem-najlepszym przyjacielem którego zna od ok 20 lat.W odcinku drugim Carver mówi o Lukeu i Nicku jako farmerach możliwe jest że nimi byli lecz mógł to być tylko losowy dobór słów.W ostatnim odcinku sezonu drugiego wspomina że studiował historię sztuki.

Po Apokalipsie Edytuj

Nie wiadomo co działo się z Luke'iem od azu po wybuchu epidemii.

Luke dołączył do Carvera wraz z Nickiem,Carlosem,Sarą,Rebbecą, Alvinem oraz Pete'm i matką Nicka jednakże wybuchało wiele konfliktów między Carverem a Luke'iem o sposób zarządzania.Luke zaczął chodzić z Bonnie lecz potem z ną zerwał. Wraz z Reggy'm postanowili uciec lecz ten upadł a pozostali pobiegli a Bonnie stchórzyła.Przed samą ucieczką Alvin zabił Georga a po ucieczce Luke spotkał się z resztą na Parker's run ze stopu tego udali się do lasu gdzie osiedlili się w domku z dala od Carvera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki