FANDOM

  Lydia
Lydia 2
Płeć: Kobieta
Włosy: Blond
Wiek: 16 (Zeszyt 127)
Zawód/
zajęcie:
Uczennica Szkoły Średniej (przed apokalipsą)
Rodzina: Alpha - matka (nie żyje)
Carl Grimes - chłopak
Pierwsze
wystąpienie:
Zeszyt 133
Status: Żyje
Okres życia: Zeszyt #133 do teraz
Pochodzenie: amerykańskie
"Po prostu chcę, żebyś wiedział, jak bardzo mnie uszczęśliwiłeś. Wszystko tutaj jest lepsze. Moje życie jest lepsze. I nie byłoby mnie tutaj bez ciebie"

—Lydia do Carla, podczas rozmowy po jego obudzeniu.

Lydia - to główna bohaterka komiksu The Walking Dead. Wystąpiła po raz pierwszy w Zeszycie 133. Jest jedną z Szeptaczy, która zaatakowała Jesusa oraz jego grupę. Gdy przegrywają walkę trafia do więzienia, gdzie poznaje Carla. W trudnej chwili wspiera ją i zaprzyjaźniają się.

Przed apokalipsą Edytuj

Nic nie jest wiadome o życiu Lydii przed apokalipsą, oprócz tego, że jest córką Alphy. Możliwe jest, że mieszkały blisko Waszyngtonu, D.C.

Apokalipsa Edytuj

Whispers Into Screams Edytuj

Lydia jest jedną z Szeptaczy, którzy zaatakowali Jesusa wraz z jego grupą. Atakowała wraz z innym członkiem kultu, Joshuą, który został zabity przez Jesusa. Zostaje zraniona, gdy Paul odpiera jej atak, przez co ugodziła się nożem w ramię. Gdy Jesus spostrzega, że tylko ona przeżyła, chce dokończyć swoją robotę, zabijając ją, ale prosi, by darował jej życie, na co przystaje i zabiera ją do Hilltop.

Gdy przyjeżdżają do Hilltop zabierają do tamtejszego więzienia, gdy przywiązują do krzesła. Jesus zadaje jej pytania; pyta o wiek, czemu noszą skóry szwendaczy. Rozmowa schodzi na to, że wysyłają dzieci do walki. Lydia nazywa dzieciństwo "iluzją bezpieczeństwa", na co Jesus stwierdza, że nie jest "urocza".

Lydia również zadaje pytania; czemu darował jej życie, czemu przywiózł ją do swojego domu, dlaczego doktor zszył jej ramię. Dostrzega prowadzonego przez Maggie Carla, który również ją widzi. Zostaje zamknięty w celi obok, a dziewczyna chce się dowiedzieć co zrobił złego. Przedstawia się, Carl robi to samo. Lydia uśmiecha się.

Ponawia pytanie wobec niego, na co on opowiada jej o dwóch chłopakach, którzy uderzyli go cegłą i chcieli skrzywdzić jego przyjaciółkę. Lydia, gdy słyszy, że Sophia jest dzieckiem przywódczyni, a za ochronę jej chłopak jest więziony, stwierdza, że społeczność Wzgórza jest "bezsensu". Carl tłumaczy jej, dlaczego to wszystko ma sens. Lydia czuje ulgę, gdy słyszy, że nikogo nie zabijają. Wyznaje mu prawdę, że zabiła kogoś od nich i, że to był jej pierwszy wypad. Carl ma nadzieję, że sytuacja jest wielkim nieporozumieniem, na co Lydia się unosi i stwierdza, że musi być ukarana. Zapewnia ją, że zostanie ukarana, ale nie zabita. Lydia chce uwierzyć mu, ale się boi.

Prowadzą rozmowę do momentu, gdy Maggie przychodzi po Carla. Negocjuje z nią, by wypuścić Lydię, albo chociaż ją rozwiązać. Nie sądzi, by była niebezpieczna.

Po jakimś czasie słyszy jej szloch. Powodem jej płaczu jest Joshua, który był jej przyjacielem. Mówi, że był dla niej dobry. Zwierza się z tego, że czuje się samotna i bezradna, pierwszy raz jest tak bardzo na łasce innych. Carl stara się ją pocieszyć, odchodzi na moment. Wraca z kapeluszem, który daje Lydii, by ją chronił. Carl pyta, czy czuje się lepiej, na co stwierdza, że nie, ale wyjaśnia po chwili, że jest jej trochę lepiej, ale to nie przez kapelusz, tylko rozmowę z nim.

Carl zostaje przegoniony spod drzwi, gdy Maggie wraz z Jesusem wracają na dalsze przesłuchania, jednak nie dowiadują się niczego nowego. Gdy młody Grimes wrócił miał dobrą wiadomość dla Lydii - pod jego opieką może wyjść, jednak ostrzega, że jeśli zrobi coś, czego nie powinna zrobić - zabije ją. Lydia przystaje na to i razem opuszczają budynek.

Razem spacerują po Hilltop, zatrzymują się przy kojcu dla drobiu, siadają na trawie i rozmawiają o życiu wśród Szeptaczy, kanibalach i sprawach w miastach.

Carl i lydia

Lydia mówi, że jej zimno, Carl ją przytula. Szepcze mu, że go lubi, Carl podziela to uczucie wobec niej. Trwają w swoich objęciach.

Lydia jest zainteresowana okiem Carla, chce, by zdjął okulary. Mimo bronienia się przed tym, udaje jej się zdjąć je. Carl nie chce, by go takiego oglądała, ale ona uważa, że pozostałość po oku jest seksowna i liże oczodół, co mocno zszokowało Carla. Pyta go, czy kiedykolwiek uprawiał seks, na co milczy. Chce go nauczyć, na co po krótkiej chwili wahania się zgadza. Dochodzi między nimi do zbliżenia.

Dziewczyna stwierdza, że było miłe; niezdarne, ale urocze. Inne. Opowiada Carlowi, że była gwałcona, co on jej uświadamia, ale nie zgadza się z tym, nazywając gwałt czymś, co zostało wymyślone przez ludzi. Lydia mówi mu, że pokazał jej, że można inaczej żyć. Że nie chce wracać. Carl chce zrobić dla niej jeszcze więcej - sprawić, by została w Hilltop, porozmawiać o tym z Maggie. Lydia mówi, by nie zakrywał oka, bo Carl taki jest. Uważa, że to piękne.

Szeptacze jednak zjawiają się - przychodzą po Lydie, a Carl sprzeciwia się wydaniu jej im. Carl mówi Maggie o krzywdzeniu ją przez członków kultu, ale decyduje się iść, oddając Carlowi kapelusz. Całuje go, Carl próbuje ją przekonać do zmiany decyzji, ale chce wrócić do swoich ludzi.

Lydia podchodzi do Alphy, dziękując jej, że po nią przyszła, nazywa ją matką i chcę się przytulić, na co kobieta nie reaguje i każe jej się nazywać Alphą. Ruszają w drogę. Odwraca się jeszcze ostatni raz i spogląda smutno na Carla. Carl również spogląda na nią w ten sam sposób.

Lydia wraz z członkami kultu i zombie idzie przez las, rozmawia z matką. Zupełnie nieświadoma tego, że Carl poszedł za nią.

Postacie
RickCarlLoriJudithJeffrey
MorganDuane
AndreaSophiaGlennDaleBenBillyCarolAllenDonnaShaneAmyJim
TyreeseChrisJulie
MaggieHershelBilyPatriciaOtisRachelSusieLaceyArnoldShawn
AxelAndrewDexterThomas
MichonneMikeTerry
LilyBobGloriaHapMariannePennyBrianCaesarScottWesDennyLouJamesonJaredSmittyTomRedAliceGusGabrielRudyDanielRaymondJamesBruceCurtisSamStevensEugeneHarold
EugeneGabrielRositaAbraham
ChrisTheresaAlbertDavidGregCharlie
AaronHeathMikeyPaulaAnnieSiddiqAnnaCarlosJuliaVincentPaulBarbaraDariusErinJoshOliviaNicholasDeniseJohnHollyEricSpencerDouglasJessieRonTobinBrucePeterReginaScott
Derek
PaulEarlHarlanBriannaJohnyAlexMarcoHershelLouieDanteEduardoWesleySamuelRollandBrianWesBrandonMortonOscarKenLarryTammyGregoryDougKalEthan
DwightNeganTaraJohnSherryMarkLauraGavinAmberCarsonDonnieMikeDavisGaryDavidConnorSeth
BenjaminGusWilliamZacharyTaylorTaylorEzekielMarcusRichard
MagnaYumikoKellyConnieLukeBernie
LydiaBetaAlphaJoshua
Pete
Claudia
ButtonsShiva