FANDOM

Walcz aż do dnia w którym umrzesz

—Michonne do Paige

Michonne jest główną protagonistką gry The Walking Dead: Michonne produkcji Telltalle Games. Jest matką dwóch córek Colette i Elodie.

Przed Apokalipsą: Edytuj

Przed apokalipsą, Michonne wraz ze swoimi córkami mieszkała w dużym mieście (możliwa Atlanta) w średniobogatym budynku. Nie wiadomo wiele o jej relacjach małżeńskich czy przyjacielskich ani o jej pracy. Los pozostałych członków jej rodziny pozostaje nieznany, jej córki najpewniej umarły z powodu apokalipsy przez co sama Michonne cierpi na halucynacje.

Po Apokalipsie:Edytuj

Nie wiele jest wiadome o Michonne po wybuchu apokalipsy najprawdopodobniej dalej do pewnego momentu opiekowała się swoimi córkami.

In Too Deep: Edytuj

Michonne po raz pierwszy pojawia się w nieznanej opuszczonej lokacji i miewa ona różne halucynacje odnośnie swoich córek których los pozostaje nieznany. Zabija ona kilku zombie i później znów udaje się do swojej wizji domu, słyszy ona ,,dzięki'' i znowu wraca na ziemię. Pada na kolana zmęczona i wyciąga rewolwer colt peyton i przykłada go sobie do głowy.

Pociągnąć za spust: Jeżeli gracz wybierze opcje pociągnięcia za spust Michonne będzie próbowała popełnić samobójstwo, ale odciągnie ją od tego mężczyzna unosząc jej broń w górę.

Opuścić broń: Jeżeli gracz wybierze opcje opuszczenia broni, Michonne opuści broń rezygnując tym samym z próby samobójstwa. Unosi głowę do góry a jednocześnie zauważa mężczyznę podającego jej dłoń.

Michonne budzi się na pokładzie statku i dowiadujemy się że ów wspomniany mężczyzna nazywa się Pete. Wraz z nim śledzimy wydarzenia przez radio i słyszymy ocalałych. Pete chce ich ratować, lecz jego towarzysze tego odradzają. Michonne rozgląda się przed burtę i widzi rozbity o skałę prom. Mówi o tym Pete'owi i razem się tam udają. Podzczas podróży sielanka szybko się kończy - atakują ich zombie i muszą się szybko wydostać, w końcu po dużym trudzie udaje im się uciec. Gdy docierają na brzeg, na którym rozbił się prom mają do wyboru: wejść przez okno lub użyć drabiny.

Użycie drabiny: