FANDOM

  Mitch Dolgen
Mitch Dolgen
Aktor: Kirk Acevedo
Płeć: mężczyzna
Włosy: brązowe
Wiek: ok. 35-40
Zawód/
zajęcie:
żołnierz - operator czołgu
(wcześniej - kierowca samochodu rozwożącego lody)
Rodzina: Pete Dolgen - brat (nie żyje)
Pierwsze
wystąpienie:
"Dead Weight"
Ostatnie
wystąpienie:
"Too Far Gone"
Status: Nie żyje
Pochodzenie: kaukasko-amerykańskie

Mitch Dolgen - jeden z ocalałych z apokalipsy zombie. Występuje w czwartym sezonie serialu The Walking DeadBył starszym bratem Pete'a, a także członkiem obozu Ramineza, zanim pojawił się Gubernator, a on stał się jego prawą ręką. 

Przed ApokalipsąEdytuj

Nieznana lokalizacjaEdytuj

Mitch w przeszłości zajmował się rozwożeniem lodów. Później zdecydował się dołączyć do wojska i został operatorem czołgu. Po wybuchu apokalipsy opuścił swój pojazd a w późniejszym czasie dołączył do brata, Pete'a. 

Po ApokalipsieEdytuj

Sezon 4Edytuj

"Dead Weight" Edytuj

Mitch wraz ze swoimi towarzyszami znajduje Philipa oraz Meghan, zapraszają ich do obozu. Gdy zamierzają napaść na innych ludzi ku zdziwieniu jego i Gubernatora Pete odmawia skrzywdzenia kogokolwiek. Wkrótce mężczyzna zostaje zamordowany przez Philipa, a ten informuje o tym Mitcha i tłumaczy, dlaczego to zrobił. Pomimo rozgoryczenia wywołanego śmiercią brata uznał, że było to konieczne, a gdy Gubernator przejmuje obóz staje się jego prawą ręką. 

"Too Far Gone"Edytuj

Mitch bierze udział w ataku Philipa na grupę Ricka w więzieniu. Podczas walki używa czołgu który powala ogrodzenie i niszczy znaczną część budynku, ale Daryl powstrzymuje go wrzucając granat do wnętrza pojazdu przez lufę. Udaje mu się uciec na zewnątrz zanim dochodzi do wybuchu, jednak tam od razu konfrontuje się z mężczyzną.  Pomimo uniesienia przez siebie rąk w górę w geście poddania, zostaje postrzelony w serce z kuszy i ginie. 

Śmierć Edytuj

Zabity przez:Edytuj

  • Daryl Dixon

Daryl umieszcza granat w czołgu poprzez wrzucenie go przez lugę. Pomimo tego, że Mitchowi udaje się wydostać, i tak ginie kilka sekund później przy próbie podporządkowania się mężczyźnie: ten strzela w jego klatkę piersiową z kuszy. Jako iż jego mózg nie uległ zniszczeniu można sugerować że został przemieniony, o ile ciało Mitcha nie zostało wcześniej zjedzone. 

Zabici:Edytuj

  • Możliwie nieznana liczba mieszkańców więzienia (przy użyciu swojego czołgu)
  • Nieznana liczba zombie i anonimowych ludzi.

RelacjeEdytuj

Pete Dolgen Edytuj

Mitch jest starszym bratem Pete. Łączyła ich braterska więź, a Mitch często dokuczał młodszemu. Dogadywali się i posiadali wspólne zainteresowania. Po zabiciu Pete'a przez Philipa Mitch krótko go opłakuje, bardziej zaniepokojony jest zagrożeniem wynikającym z pozycji, jaką Gubernator uzyskał w grupie. 

Caesar MartinezEdytuj

Kiedy widzimy Mitcha po raz pierwszy, jest on członkiem grupy dowodzonej przez Caesara. Logiczne jest więc, że Mitch choć trochę się nim interesował, chociaż nieznana jest reakcja mężczyzny na jego śmierć.

GubernatorEdytuj

Mitch przy pierwszym spotkaniu szydzi z Gubernatora, wykorzystuje zapewne fakt że miał wyższą pozycję od niego. Po zamordowaniu Pete'a przez Philipa Mitch jest skruszony i staje się bardzo posłuszny, szybko wcielając w rolę jego prawej ręki. Podczas ataku na więzienie wykonał rozkaz Gubernatora mówiący o tym, iż ma wjechać niszcząc płot a następnie zabijać wszystkich ocalałych z grupy Ricka bez wahania, co dowiodło jak silna była jego lojalność wobec Philipa.

Tara ChamblerEdytuj

Kiedy Tara wyraziła niepokój związany z zabraniem ich do obozu przez Pete'a Mitch nakazuje je milczenie, nazywając jeszcze "małą suką" prawie powodując kłótnie, jednak Lilly wtargnęła pomiędzy nich. Podczas ataku na więzienie Mitch zdenerwował się wyraźnie widząc, że dziewczyna nic nie robi, nakazał jej walczyć. 

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas castingu postać ta nosiła imię Mack.

Zobacz teżEdytuj

Nagłówek
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet