FANDOM

  Nate
Nate Truck Box.png
Aktor: Jefferson Arca
Płeć: Mężczyzna
Włosy: brązowe
Wiek: wczesne 30
Zawód/
zajęcie:
nieznany
Rodzina: Nieznana
Pierwsze
wystąpienie:
400 Dni (Wyatt's Story)
Ostatnie
wystąpienie:
400 Dni (Russel's Story)
Status: Nieznany
Okres życia: od 400 Dni (Wyatt's Story) do 400 Dni (Russel's Story)
Pochodzenie: kausykański amerykanin

Nate:Jest to jeden z głównych bohaterów gry The Walking Dead 400 days produkcji Telltale games.W historii Wyaata pojawia się jako główny antagonista,a w historii Russela jako tritagonsta.

Osobowość: Edytuj

Nate w DLC 400 Days ukazany jest jako lekko porywcza,zabawna,poważna lubiąca żarty i powiedzonka osoba.Po raz pierwszy możemy to zaobserwować gdy oferuje Russel'owi podwózkę.Gdy Russel postanawia ukryć się przed przybywającym autem i w tym celu chowa się do rowu oraz leży obok zwłok Carley lub Douga Nate podchodzi i mówi by Russel wstał potem z uśmiechem mówi że jest tu niebezpiecznie i nie obchodzi go co ten robi ze zwłokami.

Nate'a był bardzo mściwy i gdy Wraz z Russelem dotarli na stację benzynową starał się przekonać Russela do zabicia dziadków którzy do nich strzelali niezależnie od tego co Russel zrobił ten i tak ich zastrzelił.

Przed Apokalipsą: Edytuj

Jedyne co wiadomo o Nate to to że przed wybucham apokalipsy był właścicielem auta którym ścigał Wyata.

Po Apokalipsie: Edytuj

''400 Days''

Day 41 Edytuj

Nate wyruszył w pogoń za Eddiem i Wyaatem za to że ten pierwszy zastrzelił jego kolegę,pomimo tego że początkowy plan schwytania ich się nie udał i we dwóch uciekli samochodem Eddiego,Nate wziął własny i kontynuował ściganie ich.Gdy Eddie rozmawia z Wyaatem w samochodzie z tyłu jedzie Nate i strzela do nich.Wyaat bierze broń i również oddaje kilka strzałów i rozwala jedno światło po czym Nate skręca desperacko w stronę lasu.Gdy jeden z przyjaciół wyruszył by poszukać potrąconą osobę w tle pojawiają się światła i słychać odgłosy walki oraz odjazd jednego samochodu z miejsca zdarzenia.Gdy Wyaat zostanie w autcie zostaje bardziej pokazane jak pojawia się Nate.Mianowicie gdy Wyaat podnosi kluczyki i podnosi się do góry widzi światła i Nate do niego podbiega i próbuje go wywalić z auta Wyat odpycha go od siebie i ucieka.

Day 184 Edytuj

Russel czyli główny protagonista historii wyrusza do Statesborro by odwiedzić babcię i idąc drogą po chwili słyszy i zaraz potem widzi auto w którym jedzie Nate.Gdy Russel chowa się i odkrywa że obok niego leży ciało alby Carley lub Douga w zależności od wybory gracza w odcinku 1 nowy dzień i mówi ohyda gdy Nate podjechał mówi żeby ten wylazł a potem mówi że nie obchodzi go co Russel robi ze zwłokami.Jeżeli Russel poczeka ten przychodzi i żartuje mówiąc że właśnie go zabił i dodaje że z Russela jest albo twardziel albo tylko takiego udaje.W obu przypadkach dochodzi do rozmowy a po niej Nate bierze chłopaka do auta.

W aucie pyta go o napicie whisky i jadą dalejj,cisza jest tylko chwilową zmorą gdyż Nate wypytuje Russela o gang lub konkretniej czy do jakiegoś należał ten opowiada a jedyne co wydaje się go interesować to dziewczyna o której chłopak mówił.Nate chce wiedzieć jak by ją ocenił i potem ostro hamuje czym zwabia sztywnego.

Jadą dalej i gdy kończy im się paliwo szczęśliwym trafem widzą stację benzynową na której się zatrzymują.Po dosłownie chwili spokoju słyszą strzał idący w ich kierunku na szczęście chybiony.Mate mówi by pchali auto na drugą stronę i weszli do budynku od tyłu to też robią po utracie kilku kół docierają i osłaniając się nawzajem wchodzą do budynku.

Są wewnątrz i atakują napastnika okazuje się nim rasistowski dziadek i jego żona leżąca ranna obok.Nate wkurzony na nich mówi Russelowi czemu by ich nie zabić ten niezależnie co powie Nate i tak ich zabija.Russel zostając z nim lub od niego odchodząc zostawia jego status nieznany gdyż nie wiadomo co się z nim stało dalej i nie wystąpił w epilogu.

Epilog: Edytuj

Jeżeli Wyat został w samochodzie w napisach końcowych pojawi się Nate

Zabite Ofiary: Edytuj

  • Bennett (wyznacznik)
  • Walt (Żywy wyznacznik)
  • Jean (żywy)
  • Niezliczona ilość zombie i możliwe niezliczona ilość ludzi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki