FANDOM

Nebraska
Sezon 2, Odcinek 8
AMC TWD Nebraska
Data emisji 12.02.2012
(AMC, USA)

18.02.2012
(FOX, Polska)

Scenariusz Evan Reilly
Reżyseria Clark Johnson
Oglądalność 8.10 mln (USA)
Odcinki
← poprzedni
"Pretty Much Dead Already"
następny →
"Triggerfinger"
Obsada
Występują:
Andrew Lincoln jako Rick Grimes
Jon Bernthal jako Shane Walsh
Sarah Wayne Callies jako Lori Grimes
Laurie Holden jako Andrea
Jeffrey DeMunn jako Dale Horvath
Steven Yeun jako Glenn Rhee
Chandler Riggs jako Carl Grimes
Norman Reedus jako Daryl Dixon
a także:
Melissa McBride jako Carol Peletier
IronE Singleton jako T-Dog
Madison Lintz jako Sophia Peletier
Lauren Cohan jako Maggie Greene
Emily Kinney jako Beth Greene
Michael Raymond James jako Dave
Scott Wilson jako Hershel Greene
Zdjęcia z odcinka

"Nebraska" – ósmy odcinek drugiego sezonu serialu The Walking Dead. Amerykańska premiera odcinka odbyła się 12 lutego 2012 roku na kanale stacji AMC. Polska premiera miała miejsce na kanale FOX 18 lutego 2012 roku.

Streszczenie wydarzeńEdytuj

Odcinek rozpoczyna się ostatnią sceną poprzedniego, czyli zastrzeleniem Sophii przez Ricka. Daryl próbuje podnieść Carol i zabrać ją sprzed stodoły, jednak ta wyrywa mu się i ucieka. Beth - młodsza z córek Hershela idzie do jednekgo z zastrzelonych zombie - swojej matki. Gdy ściąga z niej innego zimnego ta rzuca się na nią. Andrea wbija jej kosę w głowę. Shane kłóci się ze zdruzgotanym Hershelem o to, że zataił przed nimi prawdę i wiedział o tym, że Sophia jest w szopie. Maggie mówi mu, że nic nie wiedzieli, bo to Otis zamykał zimnych w stodole. Hershel rozkazuje, by Shane zniknął z jego farmy. Grimes i Walsh kłócą się. Shane nie widzi swojej winy i twierdzi, że to Hershel ich naraził.

Daryl przychodzi do Carol do przyczepy. Nie rozmawiają. Glenn pyta Maggie czy wiedziała, że Sophia jest w stodole. Dyskutują o przyszłości. Carl mówi Lori, że chciał odnaleźć Sophię. Rick zwierza się żonie, że uważa to co się stało za swoją winę. Andrea, Shane, T-dog, Lori i Jimmy kopią groby dla Sophii, żony Hershela i jego pasierba. Carol nie ma zamiaru przyjść na pogrzeb Sophii. Uważa, że jej córka zginęła już dawno, a to co wyszło ze stodoły to nie była ona. Hershel pakuje do pudeł rzeczy swojej zmarłej żony. Grupa robi pogrzeb. Później palą ciała innych zimnych. Beth mdleje i nie reaguje na żadne sygnały. Hershel zniknął. Maggie mówi im, że swego czasu jej ojciec praktycznie nie wychodził z baru w miasteczku. Rick i Glenn jadą tam. Dale mówi Lori o tym, że podejrzewa Shane'a o zabicie Otisa.

Glenn mówi Rickowi o swojej rozmowie z Maggie. Wyznała mu, że go kocha. Rick mówi mu, że to coś pozytywnego i nie powinien doszukiwać się w tym kłamstw.

Z Beth jest coraz gorzej. Lori idzie do Daryla i prosi go, by przyprowadził Ricka i Hershela. Gdy ten odmawia kobieta oskarża go o bycie egoistą. Daryl się wścieka i mówi, że to on szukał dzień w dzień Sophii, dwa razy zostając przy tym ranny. Nie zgadza się wybrać do miasta, więc Lori decyduje się pojechać tam sama.

Rick i Glenn odnajdują Hershela, jednak ten nie ma zamiaru wrócić twierdząc, że tak nie pomoże Beth, która potrzebuje matki i musi przeżyć żałobę. Gdy Rick mówi mu, że nie wini go za to, że miał nadzieję, Hershel wyznaje, że nie miał jej również jak zobaczył go z Carlem na rękach. Gdy chłopak wyzdrowiał pomyślał, że cuda się zdarzają. Dzisiejszy dzień jednak uświadomił mu jakim był durniem.

Lori jedzie sama do miasta. Trzyma kierownicę, ale patrzy na mapę. Gdy podnosi głowę zauważa zombie tuż przed maską samochodu. Panikuje i najpierw w niego wjeżdża, a potem wpada do rowu. Samochód koziołkuje i zatrzymuje się na boku.

Rick i Hershel się kłócą. Hershel mówi mu, że obaj dobrze wiedzą, że nie ma nadziei. Rick mówi mu, że muszą wierzyć dla ludzi, którzy ich potrzebują. Gdy mają wracać na farmę, do baru wchodzi dwóch mężczyzn. Wszyscy razem siadają i rozmawiają. W pewnym momencie Rick, Glenn i Hershel orientują się, że Dave i Tony chcą wyciągnąć od nich informacje o ich miejscu zamieszkania. Gdy zaczynają mówić o połączeniu sił, Rick im przerywa twierdząc, że to nie wchodzi w grę. Zaczynają się pogróżki, ze strony mężczyzn. Gdy Ci chcą złapać za broń Rick zabija obydwu łamiąc tym samym swoją zasadę o "nie zabijaniu żywych".

Pozostała obsadaEdytuj

GościnnieEdytuj

[ta informacja nie została jeszcze dodana, jeśli możesz, rozbuduj artykuł, klikając w edycję]

Niewymienieni w czołówceEdytuj

ZginęliEdytuj

CiekawostkiEdytuj

BłędyEdytuj

  • Gdy na koniec poprzedniego odcinka Rick strzela do Sophii widzimy, że pada ona na prawy bok. Jednak na początku tego odcinka leży ona na brzuchu.

Odcinki The Walking Dead

Więcej z Fandomu

Losowa wiki