FANDOM

  Owen
Season five wolves leader
Aktor: Benedict Samuel
Płeć: Mężczyzna
Włosy: brązowe
Wiek: ok.30 lat
Zawód/
zajęcie:
Przywódca Wilków po WE
Rodzina: ?
Pierwsze
wystąpienie:
Conquer
Ostatnie
wystąpienie:
No Way Out
Odcinek
śmierci:
No Way Out
Przyczyna
śmierci:
Postrzelony przez Carol
Pożarty przez Zombie
Dobity przez Morgana
Status: nie żyje
Okres życia: od Conquer do No Way Out
Pochodzenie: amerykańskie

Owen - jeden z bohaterów serialu The Walking Dead. Antagonista i przywódca grupy zwanej "Wilki". Po napadzie jego ludzi na Alexandrię, Morgan przetrzymuje Owena w celi i stara się wpoić mu swoje zasady.

Osobowość: Edytuj

Owen jest ukazany jako opanowana oraz bardzo niebezpieczna osoba. Podczas ataku na Alexandrię nie bierze niczego pod uwagę i tym samym bezsensownie usiłuje udowodnić swoją rację. Niekiedy podczas rozmów z Morganem ujawnia swoje słabości, wydaje się być mętny w swojej ideologii. Osobiście podoba mu się swój sposób na życie. Możemy również wywnioskować, że musiał wykazywać się inteligencją oraz charyzmą skoro zebrał taką grupę osób u swojego boku.

Wielokrotnie uznaje że już taki jest i nic się nie zmieni. Jednakże później ukazuje siebie w lepszym świetle, gdy ratuje Denise przed sztywnymi. Następnie zadaje samemu sobie pytanie "Czemu ją uratowałem? Przecież mogłem dobiec do tej wieży.". Denise odpowiada mu, że być może się zmienił.

Przed Apokalipsą: Edytuj

Prawie nic nie wiemy o życiu Owena przed wybuchem epidemii. Wspominał Morganowi że lubił oglądać filmy. Możemy się także domyślać, że mieszkał w Waszyngtonie, lub w jego pobliżu.

Po Apokalipsie: Edytuj

Po wybuchu epidemii nie wiadomo w jakich okolicznościach stał się przywódcą grupy zwanej ,,Wilki'' nie wiadomo ilu członków dokładnie uzbierał lecz na pewno było ich wielu. Zmienił się w zimnokrwistego zabójcę nieposiadającego litości.

Podczas rozmowy z Morganem wspomina dlaczego stał się wilkiem, uważa że pierwsi ludzie na tych ziemiach pochodzili od wilków i byli przepędzeni a teraz powrócili.

Niewątpliwie wielokrotnie z grupą napadał na małe osady i zabijał wszystkich wewnątrz, zostawiając za sobą napis ,,Wilki są niedaleko''.

Sezon 5: Edytuj

Conquer: Edytuj

Owen po raz pierwszy pojawia się na początku finałowego odcinka sezonu 5. Widzimy Morgana popijającego i jedzącego w obozowisku gdy Owen wychodzi z krzaków. Zbliża się do Jones'a celując do niego z broni, po chwili siada i nawiązuje z nim rozmowę. Owen wspomina że widuje ludzi raz na dwa tygodnie i na co Morgan się dziwi i odpowiada że to dość często. Wilk mówi Morganowi, że ma zamiar zabrać mu wszystko nawet jego życie. Następnie prosi go o pozostanie w tej samej pozycji po czym wyskakuje jego partner i próbuje atakować Morgana lecz ten się broni. W efekcie obaj zostają pobici i zostawieni w zamkniętym aucie.

Gdy Daryl i Aaron szukają jedzenia i wyposażenia, trafiają na plac gdzie otwierają ciężarówki. Uwięzione w nich zombie zostają uwolnione i mężczyźni chowają się przed nimi w aucie. Ta pułapka została zrobiona przez Owena lub innych członków jego grupy.

Na końcu odcinka widzimy jak Owen wraz z kolegą zabijają człowieka w czerwonym poncho po czym przeglądają zdjęcia Alexandrii.

Sezon 6: Edytuj

JSS: Edytuj

Owen wraz z pozostałymi członkami grupy atakują Alexandrię. Gdy Morgan przeszukuje jeden z domów Owen wyskakuje i chce go zabić. Morgan ogłusza Owena i zamyka go w celi.

Here's Not Here: Edytuj

Morgan opowiada Owenowi historię jak poznał Eastmana i ujawnia jego sposób postępowania, a pod koniec opowieści stara się ruszyć sumienie mężczyzny. Kończy się to niepowodzeniem gdyż Owen wydaje się być zdziwiony postępowaniem Morgana, po czym oznajmia, że ma swój własny kodeks i zabije wszystkich mieszkańców Alexandrii, nawet dzieci.

Start To Finish: Edytuj

Denise opatruje ranę Owena, który wciąż jest zamknięty w celi. Stara się przemówić mu do rozumu mówiąc że nie jest jeszcze za późno na zmianę.

W poprzednich odcinkach Carol dowiaduję się o tym że Owen wciąż żyje i postanawia go dobić. Wykorzystując chwilową nieuwagę Morgan staje naprzeciw Owena i mówi że nie pozwoli go zabić. Wybucha walka. Morgan uderza kijem do aikido Carol i gdy wydaje się, że wygrał Owen uderza go w tył głowy.

Owen łapię Denise i przystawia jej broń do skroni. Po chwili do celi wbiega Tara, Rosita oraz Eugene. Wilk każe im odłożyć broń po czym wychodzi razem z zakładniczką.

No Way Out: Edytuj

Owen razem z Denise ukrywa się przed sztywnymi. Mówi kobiecie, że przy pierwszej okazji pobiegną do wieży przy murze. Gdy biegną sztywni rzucają się na Denise jednak Owen ją ochrania przez co sam zostaje ugryziony w ramię. Kobieta namawia go żeby poszedł z nią do lecznicy, by mogła uratować jego życie.

Ukrywają się na chwilę i Denise zawiązuje mu pasek wokół ręki, dziękuje mu za uratowanie jej. Gdy wychodzą, Carol z balkonu strzela do mężczyzny raniąc go. Owen woła do Denise, by biegła do lecznicy. Na przywódcę Wików rzucają się sztywni.

Później Morgan spotyka Owena przemienionego w zombie. Przeprasza Wilka i wbija mu kij w głowę.

Zabite ofiary Edytuj

Lista ofiar zabitych przez Owena

  • Mężczyzna w czerwonym poncho
  • Nieokreślona ilość mieszkańców Shirewilt Estates
  • Brat Noah(przypuszczalne wraz z innymi wilkami)
  • Matka Noah(przypuszczalne wraz z innymi wilkami)
  • Nieokreślona ilość mieszkańców Alexandrii
  • Niezliczone ilości bezimiennych ludzi i zombie

Śmierć Edytuj

Zabity przez: Edytuj

Owen zostaje ugryziony gdy ochrania Denise, później zostaje postrzelony w klatkę piersiową przez Carol. Krzyczy do Denise, by biegła, po czym rzucają się na niego szwendacze.

Podczas gdy wszyscy mieszkańcy Alexandrii walczą ze szwendaczami Morgan spotyka Owena zamienionego w zombie. Przeprasza go po czym wbija mu kij w głowę.

Zobacz teżEdytuj

Nagłówek
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet

Więcej z Fandomu

Losowa wiki