FANDOM

  Pan Everett
MrEverett.png
Aktor: Brak
Płeć: Mężczyzna
Włosy: szare
Wiek: Ok.30 lat
Zawód/
zajęcie:
Właściciel apteki-przed apokalipsą
Rodzina: Lee Everett-syn

B Everett-syn Pani Everett-żona

Nieznana-synowa
Pierwsze
wystąpienie:
Nowy dzień
Ostatnie
wystąpienie:
Nowy dzień
Odcinek
śmierci:
Nowy dzień
Przyczyna
śmierci:
Zaatakowany przez zombie
Status: Nie żyje
Okres życia: Od Nowy dzień do Nowy dzień
Pochodzenie: Afrykańsko-Amerykańskie

Pan Everett jest pobocznym bohaterem w "The Walking Dead" Telltale Games: Sezonie 1 i ojcem Lee Everetta i B. Everetta i mężem pani Everett. Pan Everett jest właścicielem apteki Everett Pharmacy wraz z żoną.

Przed-Apokalipsą Edytuj

Macon,Georgia

Niewiele wiadomo o życiu pana Everetta przed wybuchem epidemii, poza tym, że był ojcem Lee i B. Everett. Pan Everett wraz z żoną posiadał aptekę Everett Pharmacy w Macon, w stanie Georgia. Stwierdził Lee, że jego ojciec nosił laske, którą posłużyłby do gonienia kupujących w aptece. Miał też w biurze telewizję, że oglądać baseball i inne pokazy.

Po-Apokalipsie Edytuj

Stwierdziła Lilly w Aptece Rodzinnej w Everett, że ona i pozostali ocaleni znaleźli w biurze dwóch starych staruszków i że ich ciała zostały wyrzuczone przez Larry'ego za sklep. Lee natychmiast zdaje sobie sprawę, że dwaj staruszkowie byli prawdopodobnie, pan i pani Everett i w milczeniu żałują śmierci jego rodziców. Później Lee odkrywa obraz matki, ojca, brata i siebie. Lee wyrywa się z tego obrazka. Gdy ocalali zostali zaatakowani w aptece, Clementine przyniósła laske do Lee, która służyła do blokowania drzwi wejściowych do apteki.

Śmierć Edytuj

Zabity przez Edytuj

Zombie (spowodowały)

Kiedy apokalipsa się rozpoczęła, pan Everett został zarażony, a później zmarł w aptece. Później jego trup został umieszczony w alei obok apteki przez Larry'ego.

Relacje Edytuj

Lee Everett

Wiedział, jak sprawić, żeby wyglądało to spoko.

Lee odnoszący się do laski taty

Pani.Everett

B.Everett

B. Everett jest drugim synem pana Everetta. Jest powiedziane przez Lee, że jeśli B. był z rodzicami, gdy zombie zaatakowali, umarłby za nich, więc można wywnioskować, że B. kochał ojca i był blisko niego.

Występowanie Edytuj

Gra wideo Edytuj

Sezon 1 Edytuj

  • Nowy dzień (zdiecię)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki