FANDOM

Pretty Much Dead Already
Sezon 2, Odcinek 7
AMC TWD Pretty Much Dead Already
Data emisji 27.11.2011
(AMC, USA)

03.12.2011
(FOX, Polska)

Scenariusz Scott Gimple
Reżyseria Michelle MacLaren
Oglądalność 6.62 mln (USA)
Odcinki
← poprzedni
"Secrets"
następny →
"Nebraska"
Obsada
Występują:
Andrew Lincoln jako Rick Grimes
Jon Bernthal jako Shane Walsh
Sarah Wayne Callies jako Lori Grimes
Laurie Holden jako Andrea
Jeffrey DeMunn jako Dale Horvath
Steven Yeun jako Glenn Rhee
Chandler Riggs jako Carl Grimes
Norman Reedus jako Daryl Dixon
a także:
Melissa McBride jako Carol Peletier
IronE Singleton jako T-Dog
Madison Lintz jako Sophia Peletier
Lauren Cohan jako Maggie Greene
Emily Kinney jako Beth Greene
Scott Wilson jako Hershel Greene
Zdjęcia z odcinka

"Pretty Much Dead Already" – siódmy odcinek drugiego sezonu serialu The Walking Dead. Amerykańska premiera odcinka odbyła się 27 listopada 2011 roku na kanale stacji AMC. Polska premiera miała miejsce na kanale FOX 3 grudnia 2011 roku.

Streszczenie wydarzeńEdytuj

Glenn decyduje się i mówi grupie o sztywnych w stodole. Shane mówi, że albo ich zabiją albo stąd wyjadą. Daryl się z nim kłóci, że nie zrobią tego dopóki Sophia się nie znajdzie. Dale informuje ich o tym, że Hershel nie zgodzi się na oczyszczenie stodoły, bo uważa tych ludzi za chorych, a nie martwych.
-----------------------------------------------------------------------------
Maggie nie chce rozmawiać z Glennem, ponieważ ten wyjawił grupie sekret o zimnych w stodole. Carl mówi mamie, że nie chce wyjeżdżać z farmy, ponieważ traktuje ją jak dom. Daryl chce wyruszyć na poszukiwania Sophii, ale Carol go powstrzymuje. Gdy mówi mężczyźnie, że nie chce stracić też jego, nazywa on ją głupią babą i wychodzi.
Rick rozmawia z Hershelem. Gdy porusza temat stodoły, ten informuje go, że oczekuje od jego grupy, że zniknie do końca tygodnia. Rick opowiada mu o tym, że świat jest inny niż pokazują kamery. Że albo stajesz się zombie, albo tracisz człowieczeństwo. Prosi go o schronienie, ponieważ jego żona jest w ciąży i na farmie to dar, ale na zewnątrz już wyrok śmierci. Hershel jest jednak nieugięty i nie zmienia zdania. Całą rozmowę widzi Maggie. Rick kłóci się z Shane'm o to czy pozostawać na farmie. W przypływie złości mówi Walshowi o ciąży Lori.
Hershel rozmawia z Maggie. Córka stara się przekonać go, by nie wyrzucał grupy Ricka. Mówi mu o tym, że Glenn uratował ją w sklepie przed jednym z tych, których on uważa za chorych.
Shane mówi Lori, że jej mąż nie nadaje się do życia w zmienionym świecie. Uważa, że Rick nie jest w stanie obronić jej i Carla. Rozmawia z Lori o tym jak byli razem i przekonuje ją, że to dziecko będzie jego. Lori mówi mu, że dziecko jest Ricka i nawet jeśli ze sobą spali to jej niemowlę nigdy nie będzie Shane'a. Mężczyzna jest wściekły i ma zamiar wyładować swoją złość na zombie w stodole. Nie znajduje jednak broni w camperze. Wie, że to Dale je schował wiedząc co będzie chciał zrobić. Idzie go szukać.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hershel idzie z Rickiem i Jimmym nad bagno. Jest tam dwóch uwięzionych zombie. Okazuje się, że Hershel ma zamiar zabrać ich do stodoły i również wyleczyć. Mówi Rickowi by mu pomógł, bo jeżeli chcą zostać mają traktować zimnych tak samo jak on.
Daryl zabiera Carol nad jezioro. Pokazuje jej takie same róże jakie przyniósł jej w podarunku parę dni temu. Obiecuje jej, że znajdzie Sophię. Przeprasza ją za swoje zachowanie. Gdy Carol pyta go dlaczego chciał jej szukać odpowiada: "Bo wierzę, że żyje.".
Shane odnajduje Dale'a, który chowa broń na bagnach. Każe mu ją oddać. Dale grozi Shane'owi, że go zastrzeli ale nie potrafi tego zrobić. Mówi mu, że może nie utrzyma się przy życiu zbyt długo, ale na pewno nie zejdzie na psy razem z nim. Shane zabiera bronie i wraca na farmę. Rozdaje każdemu pistolet, bądź strzelbę. Wmawia grupie, że nie są bezpieczni i muszą zrobić z tym porządek.
Rick i Hershel prowadzą dwójkę zombie na uwięzi. Gdy docierają na farmę grupa biegnie w ich kierunku. Shane jest wściekły. Strzela w serce i płuca jednego ze sztywnych i pyta się Hershela czy żywy człowiek przetrwałby coś takiego. Gdy Rick każe mu przestać strzela sztywnemu w głowę. Shane wpada w furię. Otwiera drzwi od stodoły. Zimni wydostają się. Grupa strzela do nich. Gdy robi się cicho ze stodoły wychodzi ostatni zombie. Jest to Sophia. Carol chce do niej pobiec, ale przytrzymuje ją Daryl. Nikt nie jest zdolny strzelić do dziewczynki. W końcu robi to Rick.

Pozostała obsadaEdytuj

GościnnieEdytuj

[ta informacja nie została jeszcze dodana, jeśli możesz, rozbuduj artykuł, klikając w edycję]

Niewymienieni w czołówceEdytuj

ZginęliEdytuj

Sophia Peletier (zombie)

CiekawostkiEdytuj

Odcinki The Walking Dead

Więcej z Fandomu

Losowa wiki