FANDOM

Salvador García, nazywany również "Rafa" przez swojego brata oraz "Pipo" przez swoje wnuki – oryginalna postać stworzona przez amerykańską firmę zajmującą się produkcją gier - Telltale Games. Mężczyzna pojawia się tylko i wyłącznie w grze The Walking Dead, w sezonie trzecim, w epizodzie Ties That Bind - Part 1 jako bohater drugoplanowy we wspomnieniach Javiera Garcíi.

WyglądEdytuj

Był to starszy, średniej wielkości, łysy mężczyzna w wieku około 60 lat.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Miał on żonę, brata i co najmniej dwóch synów - Javiera i Davida, a także synową - Kate oraz dwójkę wnuków - Mariannę i Gabriela. Na krótko przed wybuchem epidemii rozwinął się u niego nowotwór, jednak mężczyzna odmówił podjęcia leczenia. Nie powiedział nikomu ze swoich bliskich o diagnozie, zamierzając zachować chorobę w tajemnicy nawet przed swoją żoną, tak aby nie zmuszała go do podejmowania żadnych kosztownych metod leczenia, takich jak chemioterapia.

Po apokalipsieEdytuj

Sezon 3Edytuj

Ties That Bind - Part 1Edytuj

Wkrótce po wybuchu epidemii, umarł przez chorobę nowotworową i powrócił jako zombie. Ugryzł żonę w policzek, zabijając ją z powodu ewentualnego zakażenia. Ostatecznie został unieszkodliwiony i zabity przez Javiera.

Zabite ofiary:Edytuj

ŚmierćEdytuj