FANDOM

Ten artykuł dotyczy postaci z serialu TV. Zobacz też: postać z komiksu.
  Rick Grimes
Rick7X04.jpg
Aktor: Andrew Lincoln
Płeć: mężczyzna
Włosy: ciemnobrązowe
Wiek: ok. 35-40 lat
Zawód/
zajęcie:
zastępca szeryfa (przed WE)
lider grupy (po WE)
Rodzina: Lori Grimes - żona (nie żyje)
Carl Grimes - syn
Judith Grimes - zaadoptowana córka
(bezimienny) - kuzyn
(bezimienny) - ojciec
(bezimienna) - teściowa
Michonne - dziewczyna
Jessie Anderson- była dziewczyna
Pierwsze
wystąpienie:
"Days Gone Bye"
Status: Żyje
Okres życia: od "Days Gone Bye" do teraz
Pochodzenie: amerykańskie

(...)Miałem partnera, nazywał się Shane. On i Lori byli razem. Myśleli, że nie żyję. Wiem, że Judith nie jest moją córką. Wiem to. Kocham ją, jest moją córką, ale nie jest moja. Traktowałem ją tak, by utrzymać ją przy życiu. Zginę wcześniej niż ona, ale mam nadzieję, że ją wychowam i nauczę jak przeżyć.-------------- Rick do Michonne o tym, że Judith najpewniej nie jest jego biologiczną córką, lecz Shane'a. Service
Walking-dead-season-6-rick-grimes.jpg
The-walking-dead-episode-509-rick-lincoln-600x400-2.jpg
5876dfadced5f68d09f3583c97d70b0c.jpg

Rick Grimes - protagonista serialu AMC The Walking Dead. Ocalały z apokalipsy, mąż Lori, ojciec Carla. Pracował jako zastępca szeryfa w King County, został ranny podczas pełnienia obowiązków służbowych i zapadł w śpiączkę. Obudził się po wybuchu apokalipsy w świecie opanowanym przez zombie. Następnie wyruszył do Atlanty, aby odnaleźć swoją rodzinę, która udała się tam razem z jego przyjacielem, Shanem Walshem, w poszukiwaniu bezpiecznego schronienia. Po odnalezieniu Lori oraz Carla, dołącza do grupy ocalałych, stopniowo staje się ich przywódcą.

W miarę rozwoju akcji i pod wpływem doświadczeń Rick z prostego, etycznego człowieka zmienia się w dążącego za wszelką cenę do zapewnienia przetrwania swojej grupie brutalnego lidera.

CharakterystykaEdytuj

Rick to mężczyzna o białej karnacji z brązowymi włosami i zarostem. Rick był spokojnym, mądrym człowiekiem, a także dobrym przyjacielem i ojcem, ale często postępował zgodnie z własnymi zasadami moralnymi, co niejednokrotnie powodowało sprzeczki w grupie i narastający stres. W przeciwieństwie do Shane'a jest także naturalnym liderem - to jeden z powodów, który doprowadzał do kłótni pomiędzy nimi. Rick posiada umiejętność udźwignięcia na sobie odpowiedzialności za wiele ludzkich istnień. Stawia sobie jednak cele trudne do zrealizowania. Pomimo wad, jego zdolności walki i opieka nad wszystkimi członkami grupy pozwoliła mu przejąć w niej rolę lidera. Widać, że bardzo troszczy się o swoich przyjaciół i stara się, aby czuli się dobrze, niejednokrotnie pomaga też nieznajomym. Niestety, w pewnym momencie psychika Ricka sypie się, zwłaszcza po śmierci Lori. Mimo to był w stanie wykorzystać swoje zdolności przywódcze i bojowe do utrzymania ludzi przy życiu przez wiele miesięcy po opuszczeniu farmy, udało mu się odnaleźć więzienie - schronienie po tułaczce, która trwała całą zimę. Po śmierci żony Rick staje się bardzo niestabilny emocjonalnie, jest tak aż do momentu, gdy dowiaduje się o istnieniu Woodbury. Mimo, że po śmierci Andrei i zniknięciu Gubernatora Rick zrezygnował z roli przywódcy, to ludzie i tak liczyli na jego zdanie w większości spraw. Po utracie więzienia ponownie staje się liderem grupy.

Przed apokalipsąEdytuj

King County, GeorgiaEdytuj

Rick i Shane byli przyjaciółmi z dzieciństwa. Miał kilka dziewczyn w czasach liceum, w przeciwieństwie do Shane'a, który zawsze cieszył się powodzeniem u kobiet. Oboje poszli razem na studia policyjne, i pracowali w oddziale szeryfa King County. On i Lori spotkali się w młodym wieku i chodzili na randki, wkrótce pobrali się i mieli razem syna, Carla. Żyli jak typowa, podmiejska rodzina. Z czasem, kiedy Carl dorastał, małżeństwo państwa Grimes stawało się coraz bardziej napięte. Po jakimś czasie zaczął odnosić się z dystansem do swojej żony, nie chciał się otworzyć, a cały wolny czas poświęcał pracy.

Zabite ofiaryEdytuj

Lista ofiar zabitych przez Ricka:

RelacjeEdytuj

[ten artykuł wymaga rozwinięcia, jeśli możesz rozbuduj go klikając w edycję]

{{Scroll |zawartość====Lori Grimes=== Lori była żoną Ricka i matką jego dzieci, Carla i Judith. Rick i Lori wzięli ślub w młodym wieku, co mogło się przyczynić do ich małżeńskich problemów w późniejszych latach. W pewnym momencie, Lori nawet wątpiła w to czy Rick wciąż ją kocha. Po wybuchu, Shane najlepszy przyjaciel Ricka powiedział Lori, że Rick nie żyje i wdał się z nią w romans. Jednak, gdy Rick przybył do obozu Atlanta, Lori od razu przerwała jej związek z Shane dała Rickowi jego obrączkę. Ona nie zgadzała się z niektórymi decyzjami Ricka, lecz wiedziała że jej obowiązkiem jako jego żona stanąć u jego boku i wspierać go. Lori powiedziała Rickowi o swoim romansie z Shanem, Rick wyznaje Shaneowi że chciał mu przywalić w twarz gdy się dowiedział ale kontrolował swój gniew. Lori została chłodna nad jej relacji z Shanem podczas nieobecności Ricka. Ich związek wydaje się być mniej lub bardziej w porządku, aż Rick zabija Shanea. Początkowo Lori jest wściekła na Ricka za zabicie go, ale w końcu rozumie i wybacza mu. Rick jednak staje się chłodny w stosunku Lori, pomimo tego, że stara się znaleźć bezpieczne miejsce dla grupy, a dokładniej dla Lori i nienarodzonego dziecka. Kiedy Lori umiera, Rick jest całkowicie zszokowany i załamany. On staje się bardziej agresywny, a jego rozsądek, szacunek do człowieka i moralność zaczyna być wątpliwa. Kiedy jest w żałobie śmierci Lori ma halucynacje o niej i rozmawiał z nią przez telefon. On mówi, że myślał, że będzie czas, aby odbudować ich związek po znalezieniu bezpiecznego miejsca, że tutaj urodzi dziecko i wielokrotnie powtarza że ją kocha i przepraszająco mówi jej, że przed śmiercią powinien jej to powiedzieć. W odcinku "Home" Rick widzi i obserwuje ducha Lori, w końcu "obejmuje" ją na zewnątrz więzienia. Jednak wizje Lori ponownie często służy jako kompas moralny dla Ricka żeby zrobić dobry uczynek. Po wzięciu ocalałych Woodbury do więzienia, Rick nie ma wizji wskazując że, postąpił słusznie. W "Indifference" Rick mówi Carol że, czasami budzi się i oczekuje Lori obok niego. Po przybyciu do Aleksandrii Lori jest nadal obecna w umyśle Ricka. Podczas gdy Jessie tnie włosy Rickowi lecą mu łzy, kiedy mówi że Lori jest martwa. Mówi o niej do Daryla i później jest pokazany jak dotyka pierścionek który trzyma jako pamiątkę o niej.

Carl GrimesEdytuj

Carl jest synem Ricka. Rick całkowicie kocha Carla i robi to co jest konieczne aby go chronić. On pokazuje że chce osłonić Carla przed trudnościami tego świata jak kłamał o Sophia. Jednak to się zmienia gdy uświadamia sobie, że Carl musi być w stanie się obronić i bronienie go od rzeczywistości świata tylko mu zaszkodzi w przetrwaniu. Trenuje Carl w posługiwaniu się bronią palną oraz stara się przygotować Carla do nieuniknionej śmierci obojga rodziców, mówiąc mu: "Koniec z dziecięcymi głupotami". Zaufanie Carla w jego ojca jest na chwilę postawiona pod znakiem zapytania po śmierci Shane'a w wykonaniu Ricka. Carl celował w swojego ojca przed tym jak zobaczył przemienionego Shane'a i zabija Shane'a. Po ucieczce z farmy, Carl jest wyraźnie zdenerwowany po tym jak jego ojciec powiedział że zabił Shane'a. W trakcie upływu czasu pomiędzy Sezonem 2 i 3 jest pokazana przywrócona wiara i zaufanie Carla w ojca. Rick pozwala mu uczestniczyć w walce przeciwko szwendaczom i pilnować grupę. Ricka dążenie do zapewnienia i ochrony Carl jest pokazana na początku sezonu 3, gdy Rick zatrzymuje Carla od spożywania karmy dla psów i jest zarówno sfrustrowany i rozgniewany przez fakt, że Carl mógł zrobić taką rzecz. Wraz z opieką dobrego samopoczucia fizycznego Carla, Rick wydaje się również wpływać na dobre samopoczucie emocjonalne i psychiczne Carla. Po śmierci Lori i zdając sobie sprawę, że Carl został zmuszony zabić swoją matkę od razu widać jego reakcje na utratę matki. Rick pociesza Carla o tym co musiał zrobić. Carl widzi jak jego ojciec powoli traci swoją poczytalność. Rick nadal zostawia Carla samego co w połączeniu z śmiercią Lori i z rosnącą brutalnością świata staje się bardzo chłodny i zamknięty.Gdy Rick dowiedział się że Carl zabił nastolatka był wstrząśnięty i zmartwiony zdawał sobie sprawę że nie powinien zostawiać swojego syna na pastwę siebie samego, po przyłączeniu ludzi z Woodbury do siebie dał Carlowi poczucie normalności. W trakcie upływu czasu pomiędzy 3 i 4 sezonem Rick zwrócił uwagę na Carla bez wątpienia realizował żeby jego syn nie stracił zmysłów. Rick wziął swoją broń i ograniczył przez co dał synowi poczucie normalności, a następnie nie angażował go w prace poza więzieniem. Carl staje się rolnikiem tak jak ojciec. Carl nie walczy z dopasowaniem i stara się być znowu dzieckiem jest rozczarowany ale rozumie też co jego ojciec próbuje zrobić dla niego, a tym samym nie walczy z nim. Carl kocha swego ojca i stara się być dobrym dzieckiem poprzez jego rady takie jak czytanie komiksów; faktycznie chce być znowu dzieckiem. Carl jest wciąż nieco niechętny i potem prosi o broń z powrotem lecz nie dostaje odpowiedzi. Ale Rick w końcu uświadamia sobie, że nie powinni wracać do dawnego życia i oddaje Carlowi jego pistolet. Rick zaczyna traktować Carla jak równy z równym co widać gdy ufa mu i daje karabin szturmowy M4A1 i razem zabijają szwendaczy. Po ostatnim ataku na więzienie Rick udaje się znaleźć Carla mimo chaosu. Gdy odnaleźli się poszli szukać Judith gdy znaleźli pusty koszyk założyli, że ona nie żyje razem płaczą po czym Carl wyładowuje swoją frustrację na szwendaczu. Rick zatrzymuje go zdając sobie sprawę, że natychmiast muszą opuścić więzienie. Rick mówi Carlowi żeby nie patrzał w tył, jak więzienie jest całkowicie zniszczone. W odcinku "After", Carl jest całkowicie wrogi wobec ojca. Widać jak niegrzecznie zachowuje się w stosunku do Ricka i wspomina mu Shane. Kiedy Rick był nieprzytomny, Carl wciąż dbał o swojego ojca gdzie prowadził szwenadczów z dala od domu. Carl wyraża swój gniew do nieprzytomnego Ricka mówiąc, że Gubernator wiedział gdzie byli, ale Rick po prostu "chce grać farmera" i jak nie udało mu się ochronić grupę (w przeszłości i obecnie) i byłoby dobrze, gdyby Rick zmarł. Gdy Rick się obudził Carl myślał że się przemienił. Carl zdał sobie sprawę, że nie może żyć bez swojego ojca i dlatego nie może go zastrzelić rezygnuje z próby samobójczej i chce dać się ugryźć bo nie będzie sam, przyznaje, że się mylił. Rick jednak nie jest martwy i mówi Carlowi aby nie wychodził na zewnątrz, Carl przyznaje że, się boi. Następnego dnia Rick mówi Carl, że nic się nie zmieni i żyje tylko dla niego i że jest mężczyzną, gdy Michonne zapukała do drzwi Rick zobaczył ją przez wizje zaczyna się śmiać i mówi Carlowi "To do ciebie." W odcinku "A", Carl chce być taki jak jego ojciec chce dowiedzieć się jak się robi pułapki na zwierzęta, a ich relacja wydaje się być w dobrych stosunkach. Rick pokazuje dbać o Carl kiedy zaatakowali ich Claimers i brutalnie zabija człowieka który chciał zgwałcić Carla, to bez wątpienia umocniło Carla. Po rozmowie z Michonne, wyjawia, że nie boi się swojego ojca, i że czuje, że jego ojciec będzie rozczarowany przez to, że walczy z ciemnymi myślami. Podczas pobytu w Terminus Carl broni ojca mówiąc, że inny facet zasłużył na śmierć. Rick również wydawał się szczerze zaniepokojony o Carla i nie chciał wejść do wagonu, aż Carl nie pójdzie z nim. Po przybyciu do Aleksandrii, Rick jest bardzo ostrożny i wyjaśnia że będzie zachowywał Carla i grupę bezpiecznych. Rick popycha go, gdy Carl próbował odciągnąć ojca od walki z Petem. Carl rozumiał dlaczego Rick pobił Pete'a, potem mówi Ron w odcinku "Start to Finish" , że tata Rona był dupkiem. Gdy Carl zostaje postrzelony w twarz przez Rona, Rick rozpaczliwie stara się go uratować. Prosił Denise by uratowała Carla po czym wychodzi na zewnątrz i wyładowuje swój gniew i broni szpital od szwendaczy które są przyciągane przez światło. Kiedy Aleksandria została odbita Rick mówi Carlowi że chce pokazać mu nowy świat. Rick nadal traktuje Carla jako osoba dorosła, zważywszy na jego rady i traktowanie go jako pełnoprawnego członka grupy. Oni nadal mają ścisłą relację. Jednak Rick martwi się o nowe, bojowe nastawienie Carla, podczas konfrontacji z Neganem, krzyknął do Negana aby przestał, gdy wydawało mu się, że grozi Carlowi.

Judith GrimesEdytuj

Judith jest siostrą Carla i prawdopodobnie córką Ricka. Nie wiadomo kto jest jej biologicznym ojcem lecz Rick uważa że, jest jego córką i stara się utrzymać ją przy życiu bezpieczną. On nawet powiedział Shane, że niezależnie od tego kto jest biologicznym ojcem Judith, ona będzie jego dzieckiem. Judith jest stałym przypomnieniem Lori dla Ricka, ochrania ją i opiekuje się nią. Po ataku na Więzienie Rick jest zrozpaczony, gdy widzi krwawy koszyk Judith. Rick jest szczęśliwy kiedy zobaczył się z nią po Terminus. Miłość i opiekuńczość Rick dla Judith są widoczne, gdy nie chce dać jej musu jabłkowego od Aaron'a po tym jak zaoferował i Rick sam chciał dać mu żeby spróbował.

Shane WalshEdytuj

Rick był partnerem Shane'a i byli najlepszymi przyjaciółmi od czasów liceum. Byli praktycznie jak bracia. Rick często zwracał się do niego gdy trapiły go problemy dotyczące jego małżeństwa z Lori. Wybuch jednak położył się cieniem na ich dobre stosunki wierząc w to że, Rick był martwy kiedy nie obudził się ze śpiączki gdy Shane był w szpitalu, on zaczął romans z Ricka żoną. Rick szybko zrozumiał co się stało, ale ukrył swój gniew. Shane był bardzo zazdrosny o Lori bo wciąż Ricka kocha. Wierzył, że był lepszy dla Lori i Carla, a Rick był słaby. W odcinku "18 Miles Out" ich relacja zaczyna się wymykać spod kontroli, gdy Rick i Shane zaczynają bić się ze sobą. W końcu Shane postanawia, że ​​najlepiej byłoby aby pozbyć się Ricka, ponieważ w jego umyśle Rick był słabszy i niezdolny do podejmowania trudnych decyzji i dlatego nie nadaje się do prowadzenia grupy (pomimo faktu, że Rick uratował mu życie kiedy został uwięziony w autobusie szkolnym). Bezwzględne zachowanie Shane'a i niechęć do kierownictwa Ricka grupą ostatecznie spowodowało jego zgon. Shane krótko pojawia się jako halucynacja Ricka w ataku na Woodbury, Rick zabija go i podbiega zobaczyć kim był lecz się okazało, że to był żołnierz Woodbury. Halucynacja pokazuje, że zabicie Shane'a wciąż obciąża jego sumienie. Później Carl był zły na ojca i szydził z niego wskazując, że Shane nauczył go zawiązywać węzeł. Rick wyraźnie bolało gdy ujawnił, że myśli o Shane codziennie. To pokazuje, że mimo tego że, Rick był zmuszony zabić Shane'a w samoobronie wciąż ma szacunek dla Shane i wciąż pamięta go jako swojego najlepszego przyjaciela i że nigdy o nim zapomni.

Morgan JonesEdytuj

Rick spotkał Morgan, gdy syn Morgana Duane uderzył go łopatą, myląc go z szwendaczem. Jones wziął Ricka i udał się do pobliskiego domu. Później, Morgan powiedział Rick'owi o pandemii i co się dzieje, gdy Rick był w śpiączce. Następnego dnia Rick wraz z Morgan i Duane poszli na komisariat po broń, które zostały pozostawione w stacji. Rick następnie dał Morgan'owi walkie-talkie żeby się kontaktowali ze sobą i Rick da znać co się dzieje w Atlancie i postarają się spotkać. Morgan życzył Rick'owi powodzenia, zanim odszedł. Kiedy Rick w końcu odnajduje Carl i Lori, próbuje skontaktować sie z Morganem i Duanem dwa razy, ale nic nie słyszał. Rick próbuje skontaktować się z Morganem znów przez kilka minut po wyjściu z CDC, ale po raz kolejny nic nie słyszy od Morgana. Rick mówi, że ma nadzieję, że Morgan i Duane znowu się z nimi spotkają. W odcinku "Clear", Rick spotyka się z Morganem z powrotem w King County, po raz pierwszy od początku wybuchu. Po ataku i dźgnięciu nożem Morgana na Ricku, Rick pokazuje walkie-talkie, że dał Morganowi i wtedy ten rozpoznaje starego przyjaciela i krzyczy na niego, że niekorzystał z radia codziennie rano jak obiecał. Morgan pozwala Rickowi, Carlowi i Michonne wziąć broń, ale nie chce wrócić z nimi do więzienia. Kiedy Rick widzi Morgan znowu, zdał sobie sprawę, że nie jest zbyt daleko od tego czym Morgan się stał. Morgan rośnie na psychopatę, a Rick wie jeśli on nadal będzie na tej drodze to Rick będzie taki jaki Morgan jest teraz. Kilka miesięcy później, po wykonaniu egzekucji na Pete Anderson Rick słyszy znajomy głos ... i widzi Morgana. Rick jest wyraźnie wstrząśnięty, że zobaczył Morgana ponownie. Obaj szybko poznają się wzajemnie ponownie, przypominając dawne spotkania i stare rozmowy. Rick jest zadowolony że może zobaczyć Morgana ponownie (w lepszej kondycji psychicznej niż ich ostatnie spotkanie). Kiedy Rick odnajduje Morgana, on siedział na ganku, Rick pozwala Morganowi potrzymać Judith i zapoznaje przyjaciela z córką. Jednak Rick zdecydowanie nie zgadza się z Morgana nowym "motto": "Każde życie jest cenne" a jego odmowa zabicia prowadzi do napięć między nimi i niestabilnej relacji. Rick jest wściekły kiedy dowiaduje się, że Morgan pozwolił uciec sześciu wilkom z pistoletem. Ich relacja jest nadal niestabilna, do czasu gdy Carol ucieka i razem poszli ją znaleźć. Podczas swojej misji, spotykają człowieka który strzela do nich. Rick instynktownie wyciąga pistolet i próbuje strzelać, ale Morgan zatrzymuje go, wypchnął mu broń z ręki. Rick jest wściekły na Morgana za zatrzymanie go. Morgan potem wyznaje Rickowi, że on trzymał wilka w Aleksandrii. Rick oburzył się, ale Morgan opowiada, jak wilk później uratował Denise od szwendaczów i Denise następnie uratowała Carla. "To wszystko jest kołem." powiedział Morgan. "Każdy może powrócić". Widać, że Rick zrozumiał działania Morgana. On uśmiecha się do Morgana, który przysięga znaleźć Carol. Obaj się szanują i chcą naprawić swoją relacje.

Duane JonesEdytuj

Rick i Duane mieli mało interakcji ale mamy założenie że to szybka przyjaźń choć na początku Duane znokautował łopatą Ricka bo myślał że jest szwendaczem. Po wyjaśnieniu Rickowi przez Morgana co się dzieje na świecie, Rick bierze Morgana i Duane'a na komisariat w poszukiwaniu broni. Rick podaje Duane'owi pistolet ale Morgan szybko ją bierze, następnie Rick mówi Duane'owi żeby dbał o Morgana odpowiada: "Tak proszę pana." Później gdy Rick szuka Duane'a w kryjówce Morgana w końcu dowiaduje się że Duane się przemienił napisane na tablicy wiadomość zasmuciła Ricka.

HannahEdytuj

Była sąsiadką Ricka.

Glenn RheeEdytuj

To on uratował Ricka w Atlancie.

Merle DixonEdytuj

Rick zostawił go na dachu wieżowca, za co Merle go znienawidził. Później jakoś się dogadali.

Daryl DixonEdytuj

Pierwotnie się spierali, lecz po czasie złączyła ich poszukiwanie córki Carol później Rick wyznał mu że jest dla niego jak brat.

Dale HorvathEdytuj

AndreaEdytuj

AmyEdytuj

Carol PeletierEdytuj

Sophia PeletierEdytuj

T-DogEdytuj

JimEdytuj

JacquiEdytuj

MoralesEdytuj

Edwin JennerEdytuj

Hershel GreeneEdytuj

Rick traktuje Hershela jak ojca i wzór był wstrząśnięty kiedy zobaczył jego śmierć na własne oczy

Maggie GreeneEdytuj

Beth GreeneEdytuj

OtisEdytuj

PatriciaEdytuj

JimmyEdytuj

DaveEdytuj

TonyEdytuj

RandallEdytuj

AxelEdytuj

OscarEdytuj

Big TinyEdytuj

TomasEdytuj

AndrewEdytuj

MichonneEdytuj

Druga dziewczyna Ricka po stracie żony.

GubernatorEdytuj

TyreeseEdytuj

SashaEdytuj

Bob StookeyEdytuj

Lizzie SamuelsEdytuj

Mika SamuelsEdytuj

Caleb SubramanianEdytuj

PatrickEdytuj

ClaraEdytuj

SamEdytuj

AnaEdytuj

JoeEdytuj

DanEdytuj

Tara ChamblerEdytuj

Abraham FordEdytuj

GarethEdytuj

===Gabriel Stokes===}}

CiekawostkiEdytuj

  • Jego bronią jest Colt Python, można to zaobserwować w większości odcinków serialu. 
  • Historia Ricka (budzi się ze śpiączki podczas apokalipsy zombie) jest bardzo podobna do tej Jima z filmu Danny'ego Boyle'a 28 dni później.
  • Rick twierdzi, że jego grupa krwi to A+.
  • Rick zalicza się do trzech pozostałych przy życiu postaci, które pojawiły się w odcinku 1. Pozostałe dwie to Carl i Morgan.
  • Rick ma obecnie najwięcej wystąpień w serii, drugi w rankingu jest jego syn.

Porównania z komiksemEdytuj

  • Rick jest starszy niż jego komiksowy odpowiednik. Ten z serialu jest w wieku późnej 30, natomiast komiksowy Rick ma 31 lat.
  • W komiksie to Rick na początku udał się do Woodbury, wraz z Michonne i Glenn'em, w wyniku pobytu tam stracił rękę. W serialu pierwszymi, które tam się udały były Michonne i Andrea, a Rick nadal ma obie ręce.
  • Rick w serialu jest z Michonne, natomiast w komiksie z Andreą.

Zobacz teżEdytuj

Nagłówek
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet

Więcej z Fandomu

Losowa wiki