FANDOM

  Rosita Espinosa
A2b03eb17e19c9f9ec164b85d89d145c
Aktor: Christian Serratos
Płeć: kobieta
Włosy: Ciemnobrązowe
Wiek: około 25 lat
Zawód/
zajęcie:
Asystant Medyczny w Alexandrii (Po apokalipsie)
Rodzina: Abraham Ford - Były chłopak (Nie żyje)
Pierwsze
wystąpienie:
"Inmates"
Status: Żyje
Okres życia: "Inmates" do teraz
Pochodzenie: Hiszpańsko-Amerykańskie
Śmierć to łatwizna, wszystko ustaje, nie żyjesz. Umierający wokół Ciebie, to jest najtrudniejsze, bo Ty żyjesz dalej i wiesz, że już ich nie ma. Powinieneś bać się świadomości, że nie zrobiłeś wszystkiego, żeby ich uratować.

—Rosita Espinosa

Rosita Espinosa to główna postać i jedna z ocalałych w serialu The Walking Dead. Towarzyszyła Abrahamowi Fordowi oraz Eugene'owi Porterowi w wyprawie do Washington, D.C. po poznaniu ich w Dallas. Podczas drogi, utworzyła seksualną więź z Abrahamem która trwała aż do dotarcia do Alexandrii.

Przed  Apokalipsą Edytuj

Miejsce nieznane Edytuj

Nie wiadomo zbyt wiele o życiu Rosity przed wybuchem epidemii oprócz tego, że ma Hiszpańskie korzenie. Mówią, "że wywodzi się z rodziny samych mężczyzn. Mogła stracić matkę i dorastała z kilkoma braćmi. Myślę, że to właśnie stąd nabrała dużo swojej wiedzy, siły i zdolności." Na dodatek, wspomniała o posiadaniu rodzeństwa i sześcioletniego kuzyna, jednak ich los pozostaje nieznany. Rosita miała w przeszłości doświadczenie Militarne co wskazuje, że być może służyła jako żołnierz, oraz pokazała, że posiada biegłą wiedzę w inżynierstwie, czyli mogła być również mechanikiem.

Sezon 4 Edytuj

Odcinek: "Inmates"

Po ataku szwendaczy Glenn traci przytomność. Tara, jako jedyna jego współtowarzyszka, używa broni jako narzędzie do rozgniecenia czaszki jednego z Zombie. Po dokonanym czynie mówi: "I co? Podobało ci się palancie?". Zza pick-up'a pojawia się grupa trzech nowych towarzyszy (Rosita, Eugene, Abraham). Abraham dopowiada: "Jesteś cięta w języku. Potrafisz coś jeszcze?".

"Claimed"EdytujEdytuj

Podczas podróży do Waszyngtonu, Glenn odzyskuje przytomność. Rozbija karabinem szybę w ciężarówce. Abraham zatrzymuje samochód. Dochodzi do sprzeczki. Rosita próbuje odciągnąć Abrahama od Glenna. Pomiędzy ostrą wymianą zdań na temat odmiennych celów ich podróży, pojawiają się nagle zombie. Eugene jako niedoświadczony strzelec przebija zbiornik paliwa w wojskowej przyczepie. Ekipa jednak zabija szwendaczy, lecz dojazd do Waszyngtonu nie jest już możliwy. Dziewczyna odnajduje zdjęcie Maggie, które Glenn upuścił podczas walki. Rosita wyrusza za Glennem i Tarą. Po chwili decyduje się również Abraham i Eugene.

"Alone"EdytujEdytuj

Abraham, Rosita, Tara, Eugene i Glenn wciąż wędrują by odnaleźć odpowiednie miejsce na schronienie. Podczas gdy zmierzają wzdłuż trakcji kolejowych, Glenn na tablicy informacyjnej odnajduje wiadomość od Maggie. Towarzysze postanawiają udać się do Terminus, gdzie wyruszyła ukochana Azjaty. 

"Us"EdytujEdytuj

Podczas podróży do Terminus, Abraham dostrzega w jaki sposób Tara przygląda się Rosicie, jest dzięki temu przekonany że ta ma odmienną orientację seksualną. Rosita ma bierne zdanie. Tara nie zaprzecza.

Następnego dnia towarzysze odnajdują kolejne wiadomości pozostawione przez Maggie. Podczas wędrówki Abraham postanawia, by zatrzymać się na odpoczynek. Rosita nie ma swojego zdania, mimo sprzeciwów Glenna. Przy starej wieży, obok torów niespodziewanie atakuje ich szwendacz, jednak grupa szybko go unicestwia. 

Późnym południem. Podczas wędrówki okazuje się, że tory prowadzą przez tunel. Ze środka wydobywają się przeraźliwe głosy spacerowiczów. Abraham nie decyduje się na dalszą podróż, twierdząc, że mogło to by być niebezpieczne dla Eugena. Trójka nowych postanawia zawrócić się w celu odnalezienia samochodu. Glenn i Tara  wchodzą do tunelu. Okazuje się, że ten w środku jest zawalony gruzem. W trakcie pokonywania uciążliwej drogi, noga Glenna grzęźnie między kamieniami. Tymczasem dwójkę otaczają zombie. W ostatniej chwili na pomoc przychodzi jej niespodziewanie Maggie, Sasha i Bob. Do tunelu również powraca Abraham, Eugene i Rosita, którzy w trakcie poszukiwań samochodu, stwierdzili, że pomogą im przetrwać. Grupa odpoczywa w tunelu. Glenn nie może nacieszyć się w pełni swoją ukochaną. 

Następnego dnia ośmioosobowa grupa trafia do Terminus. Na miejscu wita ich Mary, która w sposób gościnny proponuje przybyłym coś do jedzenia. 

"A"EdytujEdytuj

Rick w trakcie pobytu w Terminus, dostrzega, że mieszkańcy posiadają dotychczasowe rzeczy należące do jego grupy (ponczo Daryla, które nosiła Maggie. Zegarek Glenna, który otrzymał od Hershel'a.). Michonne, Daryl, Carl i Rick wiedzą, że są w niebezpieczeństwie. Rick w ostatniej chwili używa Alexa jako tarczy, ten ginie od strzału, a trójka ucieka. Z wagonów słychać krzyki o pomoc, ale towarzysze uciekają wgłąb Terminus, dostrzegając ludzkie szczątki oraz tajemniczą świątynię. W ostateczności trafiają na dziedziniec, który okazuje się być dla nich zasadzką. Gareth nawołuje by Carl wszedł do wagonu oznaczonego literą "A". Po chwili dołącza do nich Michonne, Daryl i Rick. Okazuje się, że w środku zatrzymani są również: Abraham, Tara, Rosita, Maggie, Sasha, Glenn, Eugene i Bob. titus 

Zobacz teżEdytuj

Nagłówek
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
CarolDarylGlennMoralesMirandaLouisElizaAndreaAmyMerleT-DogDaleSophiaEdJacquiJim
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet