FANDOM

Tara Chambler - jest jedną z głównych postaci i ocalałym z wybuchu apokalipsy w serialu The Walking Dead. Jest córką David'a, młodszą siostrą Lilly i ciotką Meghan. Po spotkaniu z Philipem Blake'em, lepiej znanym jako "Gubernator", ona i jej rodzina opuścili swój kompleks mieszkalny, aby znaleźć bezpieczniejsze miejsce. Po pomocy Glenn'a Rhee w ucieczce z zniszczoneg więzienia West Georgia Correctional Facility stała się częścią grupy kierowanej przez Abrahama Forda podczas misji do Waszyngtonu, w poszukiwaniu lekarstwa. Wkrótce zostaje członkiem grupy Ricka Grimes. Jest ostatnią ocalałą z najbliższej rodziny i ostatnią ocalałą z obozu Caesara Martineza. Po dołączeniu do bezpiecznej strefy Alexandrii nawiązała romantyczny związek z Denise Cloyd. Później znajduje społeczność o nazwie Oceanside, gdy jest w trakcie poszukiwaniu zapasów z Heath'em.

Przed apokalipsąEdytuj

Niedaleko Atlanty w stanie GeorgiaEdytuj

Przed epidemią Tara miała aspirację, aby stać się policjantką. Właśnie z tego powodu uczęszczała do Akademii Policyjnej. W pewnym momencie poznała kobietę o imieniu Sam, z którą była w związku do czasu aż Sam nie wyjawiła jej, iż ma chłopaka, a sama nie jest lesbijką.

Po apokalipsie Edytuj

Podczas pierwszych dni apokalipsy, siostra Tary Lilly, ich ojciec David i córka Lilly Meghan wybrali się po Tarę do akademii policyjnej i schowali się razem w ich rodzinnym kompleksie mieszkalnym. Przez około rok Tara nieustannie oczyszczała obszar budynku od szwędaczy. Jednak nie zdawała sobie sprawy, że musi zniszczyć mózg, aby ich zabić.

Tara początkowo okazała się zimna i wroga po spotkaniu z Gubernatorem, który wkroczył do jej rodzinnego kompleksu mieszkalnego. Zachowywała się nieuprzejmie wobec niego, nawet gdy Lilly upierała się, że nie jest to konieczne.

Póżniej widzimy, że twarda postawa Tary jest tylko fasadą, którą prawdopodobnie zakłada ze względu na samozachowawczość lub niepewność. W późniejszych wystąpieniach demonstruje bardziej przyjazną, współczującą i uczciwą naturę. Czasami okazuje się, że jest zabawna, na przykład gdy grała w berka z Meghan, a także, gdy wyrażała rozbawienie, gdy znalazła jo-jo w porzuconej torbie z Glennem i Rositą.

Okazało się, że Tara wyraża głębokie poczucie winy za swoje zaangażowanie w atak na więzienie, które ostatecznie doprowadziło do jego upadku, a także śmierci Hershela Greenea i niezliczonych innych mieszkańców, chociaż miała niewielki lub żaden wpływ na rzeczywistą walkę, nadal ponosi ciężar odpowiedzialności z racji bycia tam w ogóle. Ta wina ostatecznie ustępuje po tym, jak Tara zostaje przyjęta do grupy Ricka i otrzymuje od niego przebaczenie, jak i również od Glenna i Maggie.

Przez cały piąty sezon Tara wykazuje liczne oznaki rozwoju dojrzałości emocjonalnej i wewnętrznej siły, co często widać w rosnącej przyjaźni z Eugenem Porterem. Siła i determinacja, którą później wykazuje, daje Eugene'owi odwagę, by pokazać te same cechy, ratując życie Tary po tym, jak sama jest poważnie ranna i straciła przytomność podczas wypadu po zapasy dla bezpiecznej strefy Aleksandrii.

Do ósmego sezonu Tara stała się znacznie bardziej mroźna i mściwa, szczególnie w stosunku do Zbawców, i ma silne pragnienie zabicia ich wszystkich, z wyjątkiem robotników i więźniów, aby pomścić swoją dziewczynę, Denise Cloyd i jej przyjaciół, Glenna , Abrahama i Olivię. To pokazuje, że jest całkowicie gotowa wyeliminować ludzkie zagrożenia, tak jak większość grupy Ricka.

Edytuj

Edytuj

Zabite ofiaryEdytuj

To lista ofiar zabitych przez Tarę:

RelacjeEdytuj

[Ta czesc wymaga rozwinięcia, jeśli mozesz rozbuduj JA klikając w edycję]

WystąpiłaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

W odcinku "The Same Boat" jest chwila kiedy Tara rozmawia z panią doktor ma zasłonięty brzuch talerzami, w odcinku są tylko spojrzenia na jej twarz. Dzieje się tak ponieważ aktorka która gra Tarę jest w ciąży.

Zobacz teżEdytuj

Postacie z serialu
RickCarlJudithLori
LambertShaneLeon
MorganJennyDuane
CarolDarylGlennMoralesMirandaLouisElizaAndreaAmyMerleT-DogDaleSophiaEdJacquiJim
GuillermoFelipeMiguelAbuelaGilbertJorge
EdwinCandace
NateRandallSeanTonyDave
MichonneAndreMikeTerry
AxelOscarAndrewTomasBig Tiny
SashaTyreeseAllenBenDonna
GainesWilsonBradySeanFranklinWellesCallaway
TaraLillyMeghanDavid
MitchAlishaRossPete
AbrahamEllenA.J.Becca
GabrielRositaEugene
JoeDanBillyHarleyTonyLenLou
MartinGregTheresaGarethAlbertMikeMaryAlex
OwenAphid
Ezekiel
PaulaEastmanSamAnaChristopherClara
ShivaNellyTabithaButtonsDukeFlameViolet