FANDOM

"The Day Will Come When You Won't Be" - pierwszy odcinek sezonu siódmego serialu The Walking Dead. Amerykańska premiera odcinka miała miejsce 23 października 2016 roku na kanale stacji AMC. Polska premiera miała miejsce na FOX 24 października 2016 roku.

Streszczenie odcinka Edytuj

Odcinek ukazuje losy bohaterów które widz zobaczył na końcu finału sezonu 6. Negan ciągnie Ricka do kampera, po czym z nim odjeżdża. Negan mówi mu, że wszystkie ich rzeczy, są jego. Wyrzuca jego siekierkę za drzwi i każe mu ją przynieść. Na dworze jest wielu sztywnych. Po zdobyciu broni, wchodzi na górę kampera i wspomina wydarzenia które się zadziały.

Negan rozpoczyna wyliczankę. Na początku pada na Abrahama. Po pierwszym uderzeniu Lucille Abraham mówi do niego "suck my nuts". Po tych słowach go dobija, zostawiając z jego głowy kałużę krwi. Następnie Daryl atakuje Negana, za co grupa Ricka zostanie zmniejszona o jeszcze jedną osobę. Tym razem pada na Glenn'a. Gdy Negan uderza go za pierwszym razem, Glenn ma paskudnie wyglądającą twarz (obraz). Dławiąc się, mówi Maggie- "że ją znajdzie". Następnie antagonista serwuje mu kilka ciosów Lucille.

Później wracamy do Ricka. Negan próbuje go "skłonić" do zejścia z dachu, strzelając do niego. Po dostaniu się do kampera, ruszają spowrotem. Negan mówi Rickowi, że źle na niego patrzy. W tym celu każe przyłożyć pistolety do głów wszystkich podwładnych Grimesa. Mówi mu że musi swoją siekierką odciąć rękę Carla. Rick próbuje błagać o to żeby tego nie robić. Ten mu na to że nie ma wyjścia. Rick, z człowieka silnego, niebojącego się; zmienia się w człowieka miękkiego, słabego. Negan mówi, że o taką minę mu chodziło i co grupa Ricka ma robić by przeżyć. Odjeżdżają.

Aaron, Carl, Rick, Eugene, Rosita i Sasha sprzątają ciała. Maggie i Sasha decydują się zostać w Hilltop do czasu porodu.

2728705jpg

Glenn po uderzeniu Negana

 Pozostała obsada Edytuj

Gościnnie Edytuj

  • Kevin Patrick Murphy jako mieszkaniec Biblioteki

Niewymienieni w czołówce Edytuj

Zginęli Edytuj