FANDOM

  Travis
Travis (gra video).png
Aktor: Ruby Butterfield
Płeć: Mężczyzna
Włosy: Czarne
Wiek: Nastolatek
Zawód/
zajęcie:
Student Szkoły Wyższej
Rodzina: (Nieznane) - ojciec
Pierwsze
wystąpienie:
"Spragnieni pomocy"
Ostatnie
wystąpienie:
"Spragnieni pomocy"
Status: Nie żyje
Pochodzenie: Amerykańskie
O cholera! Nie zabijajcie nas ! Chcemy tylko pomóc naszemu nauczycielowi ! Później odejdziemy, przysięgam!

—Travis do Lee, Kenny'ego i Marka, Spragnieni pomocy

Travis jest oryginalną postacią, która pojawiła się w grze The Walking Dead. Kiedy spotykamy go pierwszy raz, wraz z Benem próbują pomóc swojemu nauczycielowi, Davidowi Parkerowi.

Przed Apokalipsą Edytuj

Niewiele wiadomo o życiu Travisa, zanim rozpoczęła się apokalipsa. Wiadomo, że miał ojca, który służył w Siłach Specjalnych, i że uczęszczał do szkoły średniej wraz z swoim przyjacielem Benem Paulem.

Po Apokalipsie Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Starved For Help Edytuj

Travis jest spotkany w lesie z Benem, starając się pomóc swojemu nauczycielowi uwolnić się z pułapki na niedźwiedzie. Najpierw nie ufa Lee, Markowi i Kenny'emu, mówiąc im że mogą współpracować z bandytami. Później jednak przyjmuje pomoc nieznajomych.

Uratowanie Davida: Po uwolnieniu Davida poprzez odcięcie mu nogę. Travis nie zauważa,że idą za nim szwendacze, a gdy się zorientował, że jest w niebezpieczeństwie, przewrócił się, nie zdążył uciec i został pożarty.

Zostawienie Davida: Jeśli Dawid nie uwalnia się w czasie. Travis panikuje i chwyta strzelbę Marka, ale Mark przypadkowo strzela Travisowi w klatkę piersiową. Następnie Mark bierze Travisa nieprzytomnego do motelu, a David zostaje z tyłu i zostaje zjedzony przez szwendaczy. Katjaa próbuje go uratować, ale ulega utracie krwi. Gdy zmienia się w szwendacza łapie za głowę Katję. Travis zostaje zabity przez Larry'ego/Marka (zależy komu dasz siekierę) albo Carley (jeżeli Doug ginie w pierwszym epizodzie).

Zabite osoby: Edytuj

  • Niezliczone ilości szwendaczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki