FANDOM

Wildfire
Sezon 1, Odcinek 5
Wildfire.png
Data emisji 28.11.2010
(AMC, USA)
04.12.2010
(FOX, Polska)
Scenariusz Glen Mazzara
Reżyseria Ernest Dickerson
Oglądalność 5.56 mln (USA)
Odcinki
← poprzedni
"Vatos"
następny →
"TS-19"
Obsada
Występują:
Andrew Lincoln jako Rick Grimes

Jon Bernthal jako Shane Walsh
Sarah Wayne Callies jako Lori Grimee
Laurie Holden jako Andrea
Jeffrey DeMunn jako Dale Horvath
Steven Yeun jako Glenn Rhee
Chandler Riggs jako Carl Grimes

a także:
Norman Reedus jako Daryl Dixon
Emma Bell jako Amy
Andrew Rothenberg jako Jim
Juan Gabriel Pareja jako Morales
Noah Emmerich jako Edwin Jenner
Zdjęcia z odcinka

"Wildfire" – piąty odcinek pierwszego sezonu The Walking Dead. Amerykańska premiera odbyła się 28 listopada 2010 na stacji AMC. W Polsce odcinek miał premierę 4 grudnia 2010 na kanale FOX.

Streszczenie wydarzeńEdytuj

Rick mówi do krótkofalówki. Mówi do Morgana o tym, że znalazł rodzinę oraz o wczorajszym napadzie sztywnych na obozowisko. Przestrzega Jonesa przed wjazdem do Atlanty.

Andrea całą noc spędziła przy ciele siostry. Lori prosi ją by pozwoliła grupie zabrać ciało Amy, jednak ta nie reaguje. Daryl, Glenn i T-dog palą ciała sztywnych. Gdy Rick chce porozmawiać z Andreą ta celuje do niego z pistoletu.

Grupa rozmawia na temat Amy. Daryl proponuje, że strzeli jej w głowę z tej odległości. Lori się temu sprzeciwia. Glenn powstrzymuje Dixona i Moralesa, którzy mieli zamiar wrzucić ciało jednego z obozowiczów do ognia. Powiedział, że "To jest dla zimnych. Naszych grzebiemy". Jacqui orientuje się, że Jim krwawi. T-dog go przytrzymuje, a Daryl podciąga jego koszulkę. Oczom grupy ukazuje się ugryzienie. Jim został zainfekowany. Dale opowiada Andrei jak jego żona umierała. Wyznaje Andrei, że ona i Amy były pierwszymi osobami na jakich mu zależało od jej śmierci. Andrea mówi mu, że nigdy nie uczestniczyła w urodzinach Amy bo "miała gdzieś dziecinne imprezy". Czuje się winna za to co się stało. Amy przemienia się. Andrea przeprasza i przytula siostrę po czym strzela jej w głowę. Grupa chowa swoich zmarłych. Opatrzony Jim siedzi w przyczepie i powoli przemienia się. Ma wysoką gorączkę, odkrztusza krew i bredzi. Rick i Shane spierają się odnośnie pomysłu z wyjazdem do centrum chorób. Shane stojąc w krzakach mierzy do Ricka. Przyłapuje go na tym Dale. Shane wieczorem przy wszystkich popiera pomysł Ricka, tym samym cała grupa ma się wybrać następnego dnia do centrum chorób.

Rick nadaje wiadomość przez krótkofalówkę. Mówi Morganowi, że wyruszają do centrum chorób. Jednak ponownie nie uzyskuje żadnej odpowiedzi.

Rodzina Moralesa odłącza się i jedzie do swojej rodziny. Karawana wyjeżdża spod Atlanty. Rick zostawia Morganowi wiadomość przy czerwonym samochodzie. Jim bardzo źle znosi jazdę. Prosi Ricka by go zostawili. W końcu grupa zgadza się przystać na jego prośbę. Wszyscy żegnają się z nim.

W następnej scenie widzimy urywek transmisji, gdzie pewien mężczyzna, który przedstawia się jako Jenner mówi, że od wybuchu epidemii minęły 194 dni. Przekazuje informacje związane z laboratorium. Następnie udaje się do sali gdzie bada wycinki mózgu podpisane "TS-19". W pewnym momencie wylewa przypadkowo jakąś ciecz na próbki. Musi natychmiast opuścić pomieszczenie z powodu żrących oparów. Nagle system przeprowadza "pełną dekontaminację". Całe laboratorium z próbkami wybucha. Na następnej transmisji przekazuje, że próbki TS-19 przepadły.

Grupa dociera pod centrum chorób. Zimni się budzą. Grupa stara się dostać do środka. Jenner widzi ich przez kamery. Rick błaga go o pomoc. Gdy zaczyna krzyczeć, że ich zabija, brama się otwiera.

Pozostała obsadaEdytuj

GościnnieEdytuj

Niewymienieni w czołówceEdytuj

ZginęliEdytuj

  • 13 bezimiennych członków obozu ocalałych (przed przemianą w zombie)
  • Ed Peletier (przed przemianą w zombie)
  • Amy (zombie)
  • Jim

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwsze wystąpienie - Edwin Jenner.
  • Pierwsze wystąpienie - Vi.
  • Ostatnie wystąpienie - Jim.
  • Ostatnie wystąpienie - Amy (zombie).
  • Ostatnie wystąpienie - Ed Peletier (zwłoki).

[jeśli możesz, rozbuduj artykuł, klikając w edycję]

BłędyEdytuj

[ta informacja nie została jeszcze dodana, jeśli możesz, rozbuduj artykuł, klikając w edycję]

Odcinki The Walking Dead

Więcej z Fandomu

Losowa wiki