FANDOM

  Winslow
Winslow (Serial TV) - Infobox
Płeć: mężczyzna
Pierwsze
wystąpienie:
New Best Friends
Ostatnie
wystąpienie:
New Best Friends
Odcinek
śmierci:
New Best Friends
Przyczyna
śmierci:
Uszkodzenie mózgu przez Ricka
Status: nie żyje
Okres życia: od New Best Friends do New Best Friends
Pochodzenie: kaukasko-amerykańskie (Prawdopodobnie)
Nazywał się Winslow.

Jadis

Winslow — jeden z drugoplanowych bohaterów występujących w serialu telewizyjnym The Walking Dead (AMC); mężczyzna ocalały po wybuchu apokalipsy zombie, były członek grupy o nazwie Junkyard, który w jakimś czasie po rozpoczęciu się epidemii został zarażony, a następnie przemieniony w szwendacza.

WyglądEdytuj

Był to średniej wielkości mężczyzna, który po przemianie w zombie został przebity kilkunastoma prętami, ostrzami oraz innymi ostrymi, metalowymi przedmiotami, które utrudniały zbytnie zbliżenie się do niego, zaś na głowie Winslow założony miał metalowy hełm, do którego również były przytwierdzone m.in noże.

HistoriaEdytuj

Przed apokalipsąEdytuj

Nic nie wiadomo o życiu Winslowa przed wybuchem epidemii.

Po wybuchu apokalipsyEdytuj

W pewnym momencie apokalipsy, Winslow był mężczyzną należącym do wspólnoty Junkyard, jednak jakiś czas później zmarł z nieznanych przyczyn. Pozostali członkowie grupy nie pochowali go, a odziali w pancerz, w postaci kolców i innych ostrych przedmiotów oraz w hełm, po czym następnie umieścili go w dole bez wyjścia.

Sezon 7Edytuj

Nowe Best FriendsEdytuj

Winslow został najpierw dostrzeżony przez Ricka, mężczyzna był zszokowany widząc opancerzonego i "uzbrojonego" zombie, jednak nim zdążył zareagować został wepchnięty do dołu przez Jadis. Gdy Winslow zbliżył się do Ricka, ten spróbował go odepchnąć, w skutek czego nadział się na jeden z prętów pokrywających jego nakrycie głowy. Zombie ponownie podchodzi do Ricka, jednak tym razem mężczyźnie udaje się go powalić na ziemię, a następnie przygnieść górą śmieci. Ostatecznie Rick'owi udaje się uśmiercić Winslowa za pomocą odłamka szkła.

ŚmierćEdytuj

  • Nieznana przyczyna (Żywy)

W pewnym momencie apokalipsy, Winslow był mężczyzną należącym do wspólnoty Junkyard, jednak jakiś czas później zmarł z nieznanych przyczyn, po czym przemienił się w zombie. Pozostali członkowie grupy nie pochowali go, a odziali w pancerz, w postaci kolców i innych ostrych przedmiotów oraz w hełm, po czym następnie umieścili go w dole bez wyjścia.

Rick został wrzucony do dołu, w którym znajdował się Winslow, po krótkiej walce mężczyźnie udaje się go powalić na ziemię, a następnie przygnieść górą śmieci. Ostatecznie Rickowi udaje się uśmiercić Winslowa za pomocą odłamka szkła.

Zabite ofiary:Edytuj

  • Prawdopodobnie nieznana ilość zombie (Żywy)
  • Prawdopodobnie nieznana ilość ludzi (Przemieniony)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki